רוצים לטוס לארצות הברית למטרת טיול או עסקים? יש כמה שלבים חשובים עליכם לדעת לטפל בהם לפני שקונים את כרטיס הטיסה. מאמר זה ינסה לענות על השאלה – איך להוציא ויזה לארה”ב – לעשות קצת סדר בדברים ולהנחות אתכם כיצד לעבור את התהליך בהצלחה.

מתכננים טיול יחיד, משפחתי או קבוצתי לארצות הברית? מתגעגעים לקרובי משפחה או חברים שעברו לארה”ב ולא ראיתם שנים? התקבלתם להרצות בכנס מקצועי או אקדמי? סוף סוף הצלחתם לקבוע פגישה עם המשקיע ההוא, שמוכן להקצות לכם רבע שעה במשרדו שבקומה ה-200 של בניין משרדים בניו יורק או בשיקגו? השוות מחירים והזמנת כרטיסי טיסה ואריזה הן המשימות הפשוטות והמהירות יחסית. חשוב לדעת שמה שעלול לקחת יותר זמן הוא תהליך הגשת בקשה לקבלת ויזה לארה”ב, עד לאישורה. לצורך כך חשוב לדעת מה צריך כדי להוציא ויזה לארהב, להתכונן ביעילות לתהליך ואם אפשר, להיעזר בנו לצורך כך.

הוצאת ויזה אמריקאית – התהליך

איך להוציא ויזה לארה"ב למטרת תיירות

איך להוציא ויזה לארה”ב למטרת תיירות בעברית

ראשית חשוב שתדעו, כל ישראלי, תינוק או מבוגר הרוצה להיכנס לארצות הברית חייב להיות מצויד בויזה תקפה. ישנם ישראלים אשר בעלים של דרכון אירופאי או אוסטרלי במקרה כזה אין הם חייבים בויזה אלא רק באישור ESTA שמאפשר לקבל פטור מויזה לבעלי דרכון אירופאי שעומדים בקריטריונים.

 

תהליך הוצאת הויזה למטרות תיירות ועסקים מסוג B1/B2 מורכב ממספר שלבים הכרחיים. תחילה יש לוודא כי הדרכון המצוי ברשותכם בתוקף לפחות לחצי שנה מעבר לפרק הזמן בו אתם מתכוונים לשהות בארה”ב. הויזה ניתנת ברוב המקרים לתקופה בת 10 שנים למעט מקרים חריגים שיקולים אלה תלויים אך ורק בשגרירות. במקרה של אי סנכרון בין תוקף הדרכון לתוקף הויזה יהיה עליכם להאריך ולחדש את דרכונכם ובעת הנסיעה לארה”ב תידרשו לנסוע עם שני דרכונים. אחד בו מוטבעת הויזה התקפה ואחד אשר ישמש כדרכון תקף.

ברגע שחלק זה מכוסה ניתן לגשת לחלק הארי והוא מילוי הטפסים לויזה הנקראים טפסי  DS-160 אל טופס זה ניתן להגיע דרך אתר הרשמי של השגרירות, מדובר בטופס באורך 16 עמודים , כתוב כולו בשפה האנגלית ובו תישאלו על פרטיכם האישיים, עיסוקיכם, פרטיהם האישיים של בני/בנות זוגם, פרטי הנסיעה ועוד. לטופס יש תרגום בחלקים מסוימים בעברית וניתן לשמור אותו למקרה הצורך ולשוב ולמלא אותו בזמן אחר. לקראת סיום תידרשו להעלות תמונה עדכנית שלכם בה חשוב לוודא כי אוזניכם יהיו גלויות. בתום מילוי הטופס תקבלו אישור על מילוי השאלון והוא ישמש אתכם בהמשך עד לראיון האישי.

איך להוציא ויזה אמריקאית

איך להוציא ויזה אמריקאית

פתיחת חשבון בקונסוליה

כעת, ניתן לגשת לשלב השני והוא פתיחת חשבון בקונסוליה. פתיחת החשבון נעשית דרך אתר נפרד. שלב זה מורכב מתתי שלבים בהם תידרשו למלא את פרטיכם האישיים, זה הזמן גם להוסיף בני משפחה אשר נוסעים אתכם כמובן אחרי שמולא עבורם טופס ה -DS-160  בנפרד, קביעת הסדר החזרת הדרכונים לבתיכם לאחר החתמת הדרכון, תשלום אגרת הויזה וקביעת הריאיון האישי בשגרירות. שימו לב ישנם טפסים שעליכם לשמור ולהדפיס ולקחת עמכם לראיון, בלעדיהם לא תורשו להיכנס לשגרירות.

זה הזמן לציין, שאם מדובר בילד מתחת לגיל 14 או מבוגר מעל גיל 80 אין הם נדרשים להגיע לראיון אישי בשגרירות. יש להגיש את הטפסים עבורם דרך שירותיו של דואר ישראל והפרוצדורה במקרים אלה מעט שונה.

 

ירושלים או תל אביב

לא רבים יודעים כי ניתן לגשת לראיונות אישיים הן בשגרירות תל אביב והן בשגרירות ירושלים לנוחיותכם. על מנת לעבור את הראיון בהצלחה יש להצטייד במסמכים שיתכן ותתבקשו להציג בעת הראיון מטרת המסמכים היא להותיר בפני המראיין את הרושם החזק שבכוונתכם לקיים טיול בארצות הברית ולחזור ארצה ושאין בכוונתכם להשתקע באופן בלתי חוקי בארה”ב.

כפי שאתם מבינים אמנם כל אחד יכול להגיש בקשה לויזה בכוחות עצמו אך תהליך זה דורש זמן, סבלנות, ריכוז ואנרגיה והוא לעיתים מלווה בחוסר וודאות וספקות באם הוא מבוצע כהלכה ויתקבל כיאות בשגרירות ארה”ב. חברת VISA- USA  מורכבת מצוות אנשים מקצועי ומהימן אשר יעביר אתכם את התהליך בנוחות מקסימאלית ויאפשר לכם ראש שקט ואפילו ליהנות מהחוויה. אנו נעשה עבורכם את כל העבודה וניתן לכם כמה טיפים מצוינים להצלחה בבקשה לויזה, כל שאתם תידרשו לגשת לראיון ולעבור אותו בהצלחה.

 

איך להוציא ויזה לארה”ב הכי מהר ולחסוך זמן יקר?

לאחרונה נשאלנו על ידי מספר אנשים איך להוציא ויזה לארה”ב הכי מהר? ובכן, התשובה לכך דיי פשוטה ובהחלט יכולה לחסוך לך לא מעט זמן בהתעסקות בניירת והבירוקרטיה הכרוכים בהוצאת ויזה לארה”ב.

איך להוציא ויזה לארה"ב הכי מהר

איך להוציא ויזה לארה”ב הכי מהר ובקלות

עד כה התהליך המקובל בהוצאת ויזה לארצות הברית הוא באמצעות האתר הרשמי של שגרירות ארצות הברית בישראל, שם עליכם למלא את הטפסים בשפה האנגלית ולשלוח אותם לשגרירות. התהליך מלווה בהמצאת מסמכים ואישורים המעידים על כוונתכם להוצאת הויזה לארה”ב למטרת תיירות בלבד, כמו גם צילום 2 תמונות פספורט עדכניות בגודל של 5X5 ס”מ ועל רקע לבן בלבד. השלבים שלאחר מכן יצריכו מכם לשלם את האגרה ולקבוע מועד לשגרירות, דבר שעשוי להכביד על התהליך בהוצאת הויזה לארה”ב.

אנחנו מודעים לקושי הרב שיש לאזרח הישראלי בלקבל את הוויזה ומעוניינים להקל עליכם את כל התהליך. בעזרת הליווי האישי שלנו התהליך יהיה לכם הרבה יותר קל, מהסיבה שאנחנו עושים הכל בשבילכם.

ראשית נאמר כי אנו בחברת VISA USA המספקת שירותי הוצאת ויזה לארה”ב מאמינים כי תוכלו לקצר את הזמן בתהליך ולקבל מועד לריאיון הכי מהר שאפשר ולסיים את התהליך בזמן של עד 24 שעות בלבד עבור לקוחות ה VIP שלנו (לא כולל הראיון עצמו כמובן). מה שנדרש מכם לעשות הוא למלא את הטפסים לויזה לארה”ב בשפה העברית דרך האתר של VISA USA ולשלוח אותו אלינו באופן מקוון.

  • בשלב הראשון עליכם למלא טופס אצלנו באתר.
  • לאחר המילוי הראשוני שלכם אנחנו נצלצל אליכם ונעבור איתכם על הטופס לוודא שהוא מולא בצורה מדויקת.
  • מכיוון שאנחנו רוצים להקל עליכם במסגרת השירות שלנו, אנחנו נתרגם לכם את הטופס ונגיש אותו עבורכם לשגרירות.
  • אנו נעבור על הטפסים שמילאתם ונפתח עבורכם חשבון לקוח בשגרירות ארצות הברית ונשלח עבורכם את הטפסים.
  • בסיום מילוי הטופס כראוי יש לשלם את אגרת השגרירות וגם כאן אנחנו דואגים שהתשלום יתבצע בצורה טובה ובטוחה.
  • לאחר התשלום הסופי נקבע לכם את מועד הראיון לשגרירות בזמן שיהיה לכם הכי נוח ובהתאם לזמינות התאריכים שיש ברשותנו, נתאם עבורכם את מועד הריאיון הכולל תאריך ושעה כך שיהיו נוחים גם עבורכם ואת אחד מהסניפים העומדים לרשותכם לצורך קיום הריאיון בשגרירות. כיום ישנם 2 סניפים בלבד של שגרירות ארה”ב בישראל, הסניף הראשון ממוקם בתל אביב והשני בירושלים ותתבקשו לבחור את הסניף המועדף עליכם.

איך עושים ויזה לארה"ב

 

הכנות לקראת יום הריאיון בשגרירות האמריקאית

אנו ב VISA USA נדאג לקבוע עבורכם את התור לריאיון בשגרירות האמריקאית הכי מהר שאפשר. לאחר שקיבלתם את התאריך והשעה המיוחלים כל שנשאר לכם לעשות הוא להמתין בסבלנות ליום הריאיון.


חשוב לדעת:
עליכם להצטייד במסמכים והאישורים הרלוונטיים המעידים על כוונתכם לטוס לארה”ב למטרת תיירות בלבד ולא לשכוח אותם בבית, אחרת אתם עשויים להיכשל בריאיון ותאלצו לחכות בסבלנות עד המועד הבא לריאיון בשגרירות ארה”ב.

אל יום הראיון אתם מתבקשים להביא עמכם את הטופס DS-160 שנשלח אליכם במייל מאיתנו, ומספר מסמכים אשר יתרמו לאמינות שלכם מול הקונסול האמריקאי אותו תפגשו בשגרירות. המטרה היא כמובן להראות שיש לכם זיקה חזקה לארץ ושאתם מעוניינים לקבל את הוויזה למטרת תיירות או עסקים בלבד. המסמכים אותם יש להביא עמכם הם: אישור עבודה או לימודים, 3 תלושי משכורת אחרונים ואישור על החזקת נכסים בבעלותכם. אל המסמכים יש לצרף תמונה המיועדת לוויזה אותה ניתן להוציא בכל חנות צילום.

אל השגירות תוכלו להגיע עם בקבוק מים קטן, ניילונית עם המסמכים שצירפתם ותיק קטן בלבד וללא כל מכשיר סלולרי או טכנולוגי אחר שכן זהו תנאי מחייב עם כניסתם אל בניין הקונסוליה האמריקאית.

 

מעוניינים לקצר תהליכים ולהוציא ויזה לארה”ב במהירות האפשרית תוך 24 שעות?

צרו עמנו קשר היום לפרטים נוספים.

טלפון: 055-889-1032

 

איך להוציא ויזה למטרת תיירות לארצות הברית

כל תושב ישראל המבקש לבקר בארצות הברית נדרש להציג ויזה לארצות הברית בתוקף בדרכון. קיימים סוגי ויזה שונים: הויזה הנפוצה ביותר היא ויזת תייר שכוללת גם ביקור עסקים חד פעמי או השתתפות בכנסים. בנוסף קיימות ויזות סטודנטים וויזות עם אפשרויות תעסוקה שונות אבל תהליך הקבלה של ויזות מסוג זה שונה במעט.

איך להוציא ויזה למטרת תיירות לארצות הברית

איך להוציא ויזה למטרת תיירות לארצות הברית בעברית

לצורך קבלת ויזת תייר לארצות הברית, ויזה הנקראת B1/B2, נדרשים אזרחי ישראל למלא טפסי בקשה באופן מלא ונטול טעויות, להוסיף תמונת פספורט מעודכנת וצבעונית בגודל 5X5 ס”מ, לשלם אגרה חד פעמית ולבסוף להשתתף בראיון אישי בשגרירות ארה”ב בישראל בתל אביב או בירושלים (אם מדובר בתייר בגילאים 14-79. אחרת מספיק למלא את הטפסים, לשלם את האגרה ולשלוח את התמונות והדרכון לשגרירות בדואר שליחים).

 

מילוי הטפסים באנגלית

טפסי הבקשה זמינים לכל מבקש באתר רשות ההגירה האמריקאית. מדובר בשאלון הכולל כ-16 עמודים שבו מתבקש הפונה לספק מידע על כניסתו הקרובה לארצות הברית, מטרתה, אנשי קשר שיפגוש, וכן פרטים מלאים על חייו בהווה ובעבר, כולל לימודים, שירות צבאי, משלח יד, בני משפחה ועוד. הטפסים הם באנגלית וניתן למלא אותם בכמה שלבים כל עוד זוכרים לשמור את השאלון ולא למשוך את התהליך מעבר לחודש ממועד תחילת הבקשה.

 

ומה אם אנחנו לא שולטים באנגלית או מעוניינים לקצר את התהליך?

לטובת אלו שאינם שולטים בשפה האנגלית וחוששים מטעויות בעת מילוי השאלון הוקם אתר VISA USA המאפשר למלא את השאלון האמריקאי המלא בעברית בקלות רבה הרבה יותר. עדיין תידרשו לענות על השאלון במלואו עבור כל אחד מהנוסעים, בכל גיל שהוא, אך אנחנו בטוחים שהחסכון בזמן והקטנת הסיכוי לטעות הם גורמים מכריעים בבחירת השירות שלנו. אז הכינו דרכונים, וודאו שיש בפניכם את כל הפרטים לגבי הנסיעה ועברכם ולחצו על הבאנר למילוי טפסים בעברית.

 

איך מוציאים ויזה לארה”ב

דרך אחת להוציא ויזה לארה”ב היא ישרות דרך האתר של שגרירות ארה”ב. כמובן שהדבר אפשרי אך גובה זמן יקר, מילוי טופס שלא תמיד ידידותי, מענה על שאלות באנגלית שלא תמיד ברורה ומלווה בהרבה חוסר וודאות.

האופציה הנוספת היא הסתייעות בשירות שלנו להוצאת ויזה לארה”ב עם מענה אנושי, הכוונה וטופס ידידותי בעברית, למעשה אנו חוסכים לכם, בזמן, אנרגיה וחוסר וודאות ומאפשרים לכם להנות או לכל הפחות לסבול פחות כבר מתהליך הוצאת הויזה.

 

איך מוציאים ויזה לארה"ב

איך מוציאים ויזה לארה”ב ללא עיכובים מיותרים

התהליך כולל כמה צעדים פשוטים שמסגרתם תעברו את התהליך להוצאת הויזה: מילוי הטפסים להוצאת הויזה, קביעת מועד ראיון בשגרירות, שיחת הכנה עם אחת הנציגות המקסימות שלנו (קראו כאן על השירות המעולה).

למידע נוסף צפו בסירטון ומלאו את הטפסים.

להתראות בארצות הברית.

 

איך מוציאים ויזה לארצות הברית עם VISA-USA

למתכוננים לבקר בארה”ב למטרת טיול, ביקור, השתתפות בכנס או נסיעת עסקים, באתר VISA USA תוכלו למצוא את כל התשובות לשאלה איך מוציאים ויזה לארה”ב. האתר יוביל אתכם דרך כל שלב בתהליך בצורה בהירה ובעברית.

הוצאת ויזה לארה”ב כוללת מילוי טופס בקשה מקוון הכולל שאלון עומק על מגיש הבקשה, לימודיו, עיסוקיו בהווה ובעבר, וכמובן שאלות לגבי מהות הנסיעה, אנשי קשר בארה”ב ומקומות שבהם הוא מתכנן לבקר. המבקש נדרש להעלות תמונה צבעונית ומעודכנת לאתר, לאחר מכן לשלם אגרת בקשה לויזה ולבסוף לקבוע ולהתייצב לראיון אישי שבסופו נקבע האם להעניק לו את אישור הכניסה לארה”ב.

באופן רגיל ניתן לבצע את תהליך הבקשה בצורה עצמאית דרך אתר רשות ההגירה של ארה”ב, את התשלום דרך אתר שגרירות ארה”ב בישראל ושם גם לקבוע את תאריך הראיון. אתר VISA USA מאפשר להשלים את כל השלבים במקום אחד, וחשוב ביותר – בעברית. הרעיון הוא להקל ולקצר תהליכים עבור מי שהזמן אינו בשפע בידו, שאנגלית אינה שגורה בפיו או שכל שלבי התהליך אינם לחלוטין ברורים לו.

 

מה צריך כדי להוציא ויזה לארה"ב ללא עיכובים

מה צריך כדי להוציא ויזה לארה”ב

איך להוציא ויזה לארה”ב עם VISA-USA ולחסוך את הבירוקרטיה?

אנשים רבים בחרו להיעזר באתר לאחר שהתלבטו איך מוציאים ויזה לארה”ב ונבהלו מהתהליך המורכב. האתר מציע בנוסף הדרכה וטיפים מועילים לקראת הראיון בשגרירות, ולכן הערך המוסף של השירות שלנו למבקשים לבקר בארה”ב הוא רב. לאלו שעדיין מתלבטים אנו מציעים לבקר בעמוד ה”המלצות” ולשמוע את רשמיהם. נשמח לעזור גם לכם.

 

איך מוציאים ויזה לאמריקה בשגרירות ארה”ב?

אם תמיד רצית לטוס לאמריקה יהיה עליך להצטייד בויזה אמריקאית אותה תוכל לקבל לאחר שתעבור ריאיון בשגרירות ארצות הברית בישראל.
על מנת שיתאפשר לך לקבל את אשרת הכניסה שלך לארצות הברית
יהיה עליך למלא טופס ושאלון בשפה האנגלית (160-DS) באתר השגרירות של ארצות הברית בישראל.
רגע לפני שישלח אליך זימון לריאיון חשוב לדעת כי על מנת להוציא ויזה לאמריקה יש מספר דרישות ודגשים
שיש לשים אליהם דגש ולהקפיד על הכללים.

 

איך מוציאים ויזה לאמריקה בשגרירות ארה"ב

איך מוציאים ויזה לאמריקה בשגרירות ארה”ב בעברית

 

דגשים להוצאת ויזה לאמריקה

עליך להצטייד ב 2 תמונות פספורט עדכניות התואמות בגודלן ובתקן של גודל תמונות הפספורט.
לאחר שעשית זאת יהיה עליך להמציא טפסים ואישורים רלוונטיים המעידים כי אין בכוונתך לטוס לאמריקה למטרות הגירה או עבודה.
אישורים כגון שירות בצה”ל, אישור עבודה מהמעסיק, החזקת נכסים בארץ (שכירות דירה, משכנתא, רכב)
וכל אישור המעיד על כך שעיקר חייך מתרחשים בישראל.

לאחר שמילאת את השאלון בהצלחה יהיה עליך לשלם את האגרה ולתאם מועד לריאיון בשגרירות ארצות הברית בישראל.
יש באפשרותך לתאם ריאיון לקבלת ויזה לאמריקה באחת משני קונסוליות בארץ.

 


הקונסוליה האמריקאית בסניף ירושלים

כתובת הקונסוליה האמריקאית בירושלים:

רח’ דוד פלוסר 14, ירושלים.

טלפון: 02-6304000

פקס: 02-6304070

איך מוציאים ויזה לניו יורק

הקונסוליה האמריקאית בסניף תל אביב

כתובת הקונסוליה האמריקאית בתל אביב:

רח’ הירקון 71, תל אביב.

טלפון: 03-5197475

לאחר שבחרתם את הסניף המועדף עליכם, תתבקשו לשלם את האגרה ולקבוע מועד לריאיון
בקונסוליה האמריקאית ולהמתין ליום הריאיון בשגרירות.

 

הריאיון בקונסוליה לקבלת הויזה לאמריקה

לקונסוליה האמריקאית לא תוכלו להיכנס עם ציוד עודף ותיקים גדולים מלבד שקית ניילון קטנה או תיקיה המכילה את המסמכים והטפסים הרלוונטיים.
חשוב לדעת כי גם את המכשיר הנייד שלכם תצטרכו להשאיר בחוץ ולהפקיד אותו מחוץ לקונסוליה.

הריאיון לקבלת הויזה האמריקאית לא אמור לערוך יותר מאשר מספר רגעים בהם תתבקשו להציג את המסמכים והאישורים שהכנתם מראש ולענות על מספר שאלות בנוגע לכוונתכם לטוס לאמריקה.
בתום הריאיון יודיעו לכם אם אושרה לכם הנפקת הויזה ואם תורשו להיכנס לארצות הברית למטרה תיירות.
הויזה שלכם תגיע תוך מספר שבועות מיום האישור, על כן יש להמתין בסבלנות.
במידה ונדחתה בקשתכם תצטרכו להמתין 30-45 ימים ולתאם מועד לריאיון נוסף לקבלת אשרת הכניסה לארצות הברית.

 

הנפקת ויזה לארה”ב וחסכון בזמן עם VISA USA

תוכלו לחסוך זמן בתהליך הוצאת הויזה לארה”ב באמצעות חברת VISA USA.
VISA USA מתמחה בשירותי הוצאת ויזה לארצות הברית ותנהל את כל התהליך והבירוקרטיה בדרך להוצאת הויזה האמריקאית עבורכם. תוכלו להתחיל כבר עכשיו במילוי טפסים בשפה העברית

 

איך להוציא ויזה לארה”ב – שאלות נפוצות

כמה מהר אפשר להשיג ויזה לארה”ב?

לשאלה הזו צריך להשיב בשאלה, האם הבקשה שלך לויזה קשורה במקרה חירום? אם כן ויזת חירום ניתן להנפיק במספר ימים מועטים.
כי אם המקרה באמת מוצדק גם שגרירות ארצות הברית עושה השתדלות מצידה. אגב, להבהרה מקרה חירום הוא מצב של חיים ומוות מקרה בינלאומי וכדומה.
אם לא מדובר במקרה חירום ואתה פשוט ממהר, אפשר למהר ולהגיש את הטפסים ולתאם ראיון מהיר ככל האפשר.
הממוצע של הזמנים במצב כזה הוא המתנה של שבוע שבועיים לראיון ועד 5 עד 10 יום המתנה לדרכון שיחזור חזרה מהשגרירות.

 

בהקשר זה כדאי לקרוא:
כמה זמן לוקח להוציא ויזה לארה”ב ומהם זמני ההמתנה?
ויזה דחופה לארה”ב

 

שאלות ותשובות

שירותי VIP להוצאת ויזה לארה”ב – למי זה מתאים ומתי כדאי לקחת?

שירות VIP שלנו מתאים למגוון רחב של לקוחות:
לקוחות שרוצים לסיים את כל התהליך מהר ולהיות עוד באותו יום עם מועד לראיון.
לקוחות שממהרים ויש להם טיסה בקרוב.
לקוחות שרוצים למהר ולרכוש כרטיס.

 

האם ניתן לערוך ולעדכן את פרטי הבקשה לויזה לארה”ב?

בשל היות התהליך מורכב משלבים רבים, לעיתים הוא נמשך על פני כמה שעות ואפילו ימים. מילוי השאלון, שכולל כ-16 עמודים באנגלית, נמשך לעיתים זמן רב, במיוחד לאור העובדה שיש צורך לכלול בשאלון פרטים אישיים רבים דוגמת מקומות תעסוקה קודמים, מוסדות לימוד, יציאות קודמות מהארץ – כל אלו בלווית תאריכים, כך שלעיתים יש צורך לעצור את התהליך, לאסוף את המידע ולהמשיך את מילוי הטופס מאוחר יותר. נושא אחר שדורש עדכון הוא מועד הראיון האישי – לעיתים לאחר שנקבע מועד הראיון עולה הצורך לערוך בו שינויים.

עדכון בקשה לויזה לארה"ב

עדכון בקשה לויזה לארה”ב בעברית

טופס השאלון הזמין באתר השגרירות מאפשר לערוך בו שינויים בתוך חודש מיום פתיחת השאלון לראשונה. לאורך כל התהליך ניתן לשמור את הקובץ ולחזור ולטעון אותו שוב, אך יש צורך למצוא מחדש את המקום שבו הפסקתם את המילוי ולא לשכוח לשמור שוב ושוב על מנת שלא לאבד את הנתונים. אתר השגרירות מאפשר גם הוא לשנות את מועד הראיון עד שנה מיום התשלום של אגרת הויזה, אך יש צורך לעשות זאת באתר אחר מזה שבו מילאתם את שאלון הבקשה או באמצעות המענה הטלפוני של השגרירות.

 

צרו עמנו קשר לקבלת פרטים נוספים.

VISA-USA – ויזה לארה”ב
טלפון: 055-889-1032

צוות VISA★USA

 

תכנים נוספים הקשורים לאיך להוציא ויזה לארה”ב

ויזת אנשי צוות   C1/D

תגובות: 2

  • מירי דהאן

    1/ לא כתבתם כמה עולה השירות שלכם.

    2/ הוצאתי ויזה לארצות הברית כבר מ-1981 ומעולם לא היה לי סירוב. האם זה אומר שייחסך ממני הריאיון? האם ללא ראיון גם לא אצטרך לבוא לשגרירות לחידוש הויזה? יש דבר כזה? אני פנסיונרית.

  • צוות VISA USA

    היי מירי, מה שלומך?
    1. השירות שלנו עולה 197 ש”ח.
    2. חידוש ויזה לארה”ב ללא ראיון ניתן רק לאנשים שהוציאו את הויזה האחרונה שלהם בשנת 2008 וכל זאת בתנאי שלא חלפה שנה מאז פקיעת תוקף הויזה ועוד כמה סייגים. כל מי שלא עומד בקריטריון הזה נדרש להגיע לשגרירות או לקונסוליה בכדי לחדש את הויזה אלא אם הוא מעל גיל 80 או מתחת לגיל 14.

    מידע נוסף תמצאי כאן:
    https://www.visa-usa.co.il/renewal-of-us-visa/

    מוזמנת ליצור איתנו קשר כדי שנכוון אותך ונייעץ לך להמשך התהליך – 058-78-18-592.

כתיבת תגובה