טופס ds 160 משמש להגשת בקשה לויזה על ידי תושבי ישראל המעוניינים להיכנס לתחומי ארה”ב לתקופת זמן קצרה וקצובה מראש למטרות תיירות ועסקים, ויזה זו נקראת B1\B2. אמנם ניתן להוריד ולהדפיס את הטופס באנגלית, אבל הדבר אינו מומלץ. מדובר בטופס ארוך יחסית, בן 80 שאלות ו – 16 עמודים, שיש למלא לאט ובתשומת לב. כל טעות במילוי הטופס עשויה לעלות לכם בקבלת הויזה המיוחלת ובהפסד האגרה ששילמתם על ניסיון זה. מילוי הטופס בצורה מקוונת גם חוסך לכם ניירת מיותרת ועלויות הדפסה, והוא גם ידידותי יותר לסביבה.

 

מהו טופס ds 160?

טופס DS160 לויזה לארה”ב מרכז למעשה את כל המידע ששגרירות ארה”ב דורשת לקבל על מנת להגיע להחלטה האם המועמד לקבלת הויזה זכאי לה או לא. מטרת הטופס לבדוק האם המבקש הוא אדם מספיק אמין וחסר כל רקע בעייתי. הסיבה לכך שהשגרירות מתייחסת לנושא בחומרה ורצינות שכזאת טמון בחשש לכניסת גורמים בלתי רצויים למדינה.

בעיית המהגרים הבלתי חוקיים הייתה רלוונטית מאז ומתמיד, ועל מנת למנוע כניסה של אנשים שלא מתכננים לעזוב בזמן המובטח – כל אדם עובר בדיקת רקע לפני בדיקת המועמדות שלו. חשוב מאוד לציין שעל מנת לקבל סיכוי כלשהו לכניסה לארצות הברית, יש למלא את הטפסים בדיוק ובשקיפות מלאה. מדובר בנתונים שקל מאוד לבדוק, וניסיונות ללבן או להחביא פרטים חשובים מהביוגרפיה שלכם רק יפגעו בכם. הקושי העיקרי במילוי טפסים לויזה לארצות הברית זה השפה האנגלית שלא כולם שולטים בה במידה המספקת, מציאת הטופס המתאים למילוי, התמודדות עם טופס לא נוח למילוי והתמודדות עם ז’רגון משפטי.

 

מה האלטרנטיבה להורדת הטופס?

את טופס ds160 מומלץ למלא אונליין בצעדים קטנים, ולשמור את ההתקדמות שלכם. אם אינכם דוברים אנגלית שוטפת, יש באפשרותכם למלא את הטופס אפילו בשפה העברית, ולקבל סיוע מאתנו כחברה מקצועית ובעלת ניסיון, המתמחה בהגשת בקשות לויזה לארה”ב. אנו מוודאים שהטופס מולא כהלכה, ומתרגמים אותו לאנגלית עבורכם. לאחר מילוי הטופס נקבע עבורכם את הריאיון בשגרירות, ונוכל אף לסייע לכם בתהליך איסוף המסמכים עמם תגיעו לראיון וישמשו כאסמכתאות לטענות המוצגות בטופס.

 

בניינים יפים בארה"ב ניו יורק

האם בטוח שאקבל את הויזה אם אני נעזר בכם למילוי טופס ds160?

ההחלטה האם לאשר לתושב ישראל להיכנס לתחומי ארה”ב תלויה אך ורק בהחלטת הקונסוליה. אין גוף מחוץ לשגרירות ארה”ב שיכול להפעיל מניפולציה כלשהי על ההחלטה הסופית. עם זאת, כאשר נעזרים במילוי הטופס בחברה בעלת ניסיון בתחום, הסיכוי שלכם לצלוח את הריאיון (הקצרצר אך המשמעותי) בשגרירות ארה”ב בהצלחה, כאשר בידכם כל המסמכים היכולים לסייע לכם, גבוה בהרבה. אנו מטפלים בשנים האחרונות באלפי ישראלים הזקוקים לסיוע במילוי טופס ds160, ושמחים לשמוע שרבים מהם עברו את הריאיון בהצלחה וטסו לארה”ב.

 

האם אפשר לשלוח את הטופס בדואר במקום להגיע לראיון?

הטופס מהווה רק השלב הראשון בבקשה לויזה. הריאיון בשגרירות הוא חובה לכל מבקש מעל גיל 14 או מתחת לגיל 80. מילוי הטופס נועד על מנת לתת לשגרירות פרטים ראשוניים אודותיכם ולתאם את הריאיון, ואינו מספיק על מנת לקבל את הויזה לארה”ב.

 

האם כדאי לנסות למלא את הטופס לבד, ורק אם התקבל סירוב להיעזר בחברה חיצונית?

יש המנסים את מזלם וממלאים את הטופס לבד, מתוך ההנחה שאם יקבלו סירוב משגרירות ארה”ב תמיד יוכלו להגיש את הבקשה שנית. חשוב לדעת כי לאחר סירוב יש להמתין פרק זמן קבוע לפני הגשה נוספת. כל סירוב שקיבלתם בעבר לקבלת הויזה לארה”ב עשוי להשפיע על סיכויי הקבלה של הויזה בעתיד. לא תוכלו לשנות פרטים הנוגעים לסטטוס שלכם באופן מידי, אלא תצטרכו להמתין עד שיהיו בידיכם יותר הוכחות לחזקה בארץ או לשיפור מצבכם הכלכלי. אם הסירוב התקבל בשל טעות במילוי הטופס, אולי נוכל לעזור. פנו למומחים שלנו עוד היום ונשמח לייעץ.

 

האופציה המודרנית: טופס ds 160 מקוון באינטרנט

לפני שתוכלו לעלות על המטוס ולעשות את דרככם לארצות הברית, תצטרכו לבדוק שיש לכם ויזה לארה”ב בתוקף, אחרת יהיה עליכם למלא טופס ds 160 מקוון באינטרנט.

 

טופס ds 160 מקוון באינטרנט

טופס ds 160 מקוון באינטרנט בעברית

 

על מנת להתחיל בתהליך, יהיה עליכם להיכנס לאתר שגרירות ארצות הברית בישראל ולחפש את הטפסים לויזה לארה”ב ומשם להתקדם בתהליך צעד אחד צעד בהתאם להנחיות. יש לשים לב כי טופס ה- ds 160 המופיע באתר השגרירות יהיה זמין עבורכם בשפה האנגלית בלבד. לכן, הקפידו על כתיבה מדויקת וללא שגיאות כתיב שעשויות לגרום לדיסאינפורמציה בכל הנוגע לשמכם והפרטים האישיים שלכם. השגרירות האמריקאית לא תגלה כל סלחנות כלפי טפסים אלו ועשויים לפסול לכם אותם, דבר אשר יגרום לדחיית המועד לקיום הריאיון בשגרירות ארה”ב ומכם זמן נוסף טרחה נוסף למילוי הטפסים ומעבר שלבי התהליך מהתחלה.

 

איך ממלאים טופס ds 160 מקוון דרך האינטרנט?

אם אין לכם כל בעיה עם השפה האנגלית, תוכלו למלא את הטפסים לויזה לארה”ב באנגלית דרך השגרירות ולוודא שעברתם בהצלחה את כל השלבים הכוללים שאלון אישי, הוספת תמונת פספורט התואמת להנחיות השגרירות האמריקאית ומסמכים רלוונטיים המעידים על כך שאין לכם כל כוונה לטוס לארצות הברית למטרות הגירה או עבודה בחו”ל.

מסמכים אלו יראו כי עיקר חייכם מתנהל בארץ וכך לא תהיה לשגרירות ארה”ב כל סיבה לדאגה בתהליך אישור הויזה לארה”ב. כמו כן, תוכלו להמציא אישורים על שירות צבאי בצבא הגנה לישראל בצבא סדיר או קבע, אישור לימודים על השכלה גבוהה באוניברסיטה, אישורים על החזקת נכסים בארץ כגון רכב או דירה וכו’.

 

לאחר מכן, יהיה עליכם לבחור את המועד לקיום הריאיון בשגרירות ארה”ב באחד מהסניפים הקרובים אליכם לפי בחירתכם:

  1. שלוחת שגרירות ארה”ב בתל אביב
  2. שגרירות ארה”ב סניף ירושלים.

לבסוף תדרשו לבצע את תשלום האגרה עבור השגרירות ולשמור על אישור התשלום ליום הריאיון, שם תתבקשו להציגו בפני הקונסול האמריקאי אשר יקבע האם תוכלו להוציא ויזה לארה”ב.


האם אפשר למלא טופס ds 160 בעברית באופן מקוון?

אם אנגלית היא לא שפת האם שלך ואתה מעדיף לחסוך בזמן במילוי הטפסים לויזה לארה”ב בעברית, תוכל לעשות זאת באמצעות חברת VISA USA המספקת שירותי הוצאת ויזה לארה”ב.

בנוסף אנו נבצע עבורך את כל העבודה הסיזיפית הכוללת את שליחת הטפסים לשגרירות ארה”ב, תיאום מועד ומיקום הריאיון הכולל תאריך, יום ושעה בהם יהיה עליך להתייצב בשגרירות ארה”ב לקיום הריאיון לקבלת הויזה וביצוע תשלום האגרה.

נוכל להתחשב בשעות והזמנים המתאימים לכם ולתאם עבורכם שעת ראיון שתהיה נוחה לכם.

 

 

ויזה לארה”ב טופס ds160 – פרטים נוספים

מחפשים את טופס ds160 לבקשת ויזה לארה”ב? הגעתם למקום הנכון. אם אתם מתכננים טיול לארה”ב או עומדים לבקר את הדוד באמריקה, תצטרכו להגיש בקשה לויזה על מנת להיכנס לארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות. לפני שאתם מתחילים למלא את הטופס, ודאו כי יש בידכם דרכון בתוקף. לאחר מכן, תוכלו להתחיל את התהליך הארוך של מילוי שמונים השאלות שנועדו לעזור לקונסול האמריקאי להחליט האם להנפיק לכם את הויזה.

 

לא כל אחד יזכה לקבל את הויזה

זכרו כי לא כל מבקש יזכה לויזה הנכספת, ומילוי טופס ds160 אינו מקנה ויזה אוטומטית. למעשה, רבות מבקשות הויזה לארה”ב זוכות לסירוב, בשל המדיניות הקפדנית של ארה”ב להגן על גבולותיה מהתקפות טרור נוספות דוגמת זו שבוצעה ב-11 בספטמבר 2001, וכן בשל העובדה כי רבים מעוניינים להיכנס לארה”ב כתיירים – אך בפועל נשארים במדינה לאחר תום השהות שהוקצבה להם או עובדים בה ללא רישיון עבודה.

 

ויזה לארה"ב טופס ds160 בעברית

ויזה לארה”ב טופס ds160

 

איך מגבירים את הסיכויים לקבלת הויזה?

מילוי טופס ds160 בסיוע חברה מקצועית שסייעה לרבים לצלוח את התהליך המייגע של קבלת הויזה מגדיל משמעותית את הסיכויים שלכם לקבלה. אם אנגלית אינה שפת האם שלכם, תוכלו למלא את הטופס גם בעברית, ולהיעזר בחברה המתמחה בתחום על מנת לתרגם את הטופס ולתקן טעויות שעשויות לפגום בסיכוי שלכם לקבלת הויזה.

 

בנוסף למילוי הטופס, תצטרכו להגיע לראיון אישי קצרצר מול הקונסול, ולהציג מסמכים ואסמכתאות המעידים על מצבכם הכלכלי, על הסיבה בעטיה אתם טסים וחזקה לארץ. חברה המסייעת באיסוף המסמכים הנכונים ומכינה אתכם לראיון יכולה להגביר משמעותית את סיכוי קבלת אשרת הכניסה לארה”ב.

 

מה צריך להוסיף לטופס ds160?

מעבר למילוי טופס ds160 תצטרכו גם להוסיף תמונת פספורט שפותחה לפי הסטנדרט האמריקאי, השונה מזה הישראלי. אינכם יכולים לחייך בתמונה זו, עליכם להציג את האוזניים (זאת מכיוון שהתמונה נכנסת למאגר ממוחשב שנועד לזהות את הפנים שלכם, והאוזניים הם חלק משמעותי מזיהוי הפנים הממוחשב), והתמונה צריכה מרובעת, בגודל של 5X5 ס”מ.

 

האם עלי לשלם אגרה גם אם הבקשה אינה מאושרת?

אכן כן. גם אם לא קיבלתם את הויזה, עדיין תצטרכו לשלם את האגרה לשגרירות על הטיפול בבקשה. תיאום הריאיון מותנה בתשלום האגרה, ותצטרכו להביא עמכם לראיון בשגרירות האמריקאית את הקבלה המעידה על תשלום זה.

טופס בקשה DS-160 לויזה לארה"ב

טופס בקשה DS-160 לויזה לארה”ב בעברית

 

לקראת הראיון בשגרירות ארצות הברית

על מנת לסיים להוציא ויזה לארצות הברית בהצלחה, יש להגיע גם לריאיון קצר שנעשה בשגרירות. לשם כך צריך להיות רגועים ולשדר שפת גוף נינוחה, לא להביא לשגרירות חפצים אסורים (טלפונים ומכשירים אלקטרוניים אחרים, מים, תיקים גדולים). על מנת לקבל את ההנחיות המלאות ואף לתרגל את השאלות שסביר להניח שיישאלו, כדאי לפנות לשירותיה של חברה מקצועית המיועדת להכין אתכם לכל מה יעמוד לפניכם לאחר שליחת הטופס. במידה והכל נעשה בצורה תקינה, תקבלו את התשובה החיובית כבר לאחר סיום הריאיון הקצר.

 

שאלות נוספות בנושא טופס ds-160

האם אפשר להוסיף פרטים לאחר שליחת בקשה לויזה לארה”ב?

לאחר מילוי טופס DS-160 וחתימתו לא ניתן לפתוח אותו לשחזור או שינוי פרטים. אם הפרטים שאת רוצה להוסיף הם קריטיים יש למלא מחדש את הטופס.
חשוב למלא פרטים מדויקים בטופס. במידה והטופס כבר הוזן במערכת שולמה אגרה ונקבע ראיון, יש לבטל את הריאיון ולהזין מחדש את ה-DS.

 

בכל שאלה הנוגעת למילוי טופס ds160 או לסיוע בתכנון הריאיון שלכם, לרבות המסמכים שמומלץ לכם להציג על מנת לחזק את בקשתכם – פנו אלינו עוד היום.

לפרטים נוספים על הוצאת ויזה לארה”ב השאירו פרטים או התקשרו.

טלפון: 055-889-1032