הוצאת ויזה משפחתית לארה”ב בשפה העברית

הוצאת ויזה לארה”ב למשפחה למטרת תיירות (לא להגירה) בעברית:
לצורך נסיעה משפחתית לארה”ב יש צורך להוציא ויזה לכל אחד מבני המשפחה, בכל גיל שהוא. לפרטים נוספים צפו בסרטון. להגשת הטפסים לחצו על הכפתור “להגשת טפסים מידית”, מלאו את הפרטים בדייקנות ואנו נטפל בהגשת הבקשה להוצאת הויזה, בתשלום אגרת הויזה ובקביעת הריאיון בשגרירות עבור כל אחד מבני המשפחה.

 

ויזה לארה"ב למשפחה

ויזה לארה”ב למשפחה בעברית

 

ויזה לארה”ב לכל המשפחה בעברית, בקלות ובראש שקט!

מתכננים טיול בת/בר מצוות לגרנד קניון? תמיד פינטזתם על רכיבה בכרכרה נהוגה בסוסים ברחבי סנטרל פארק בניו יורק עם הילדים? הקטנים חולמים על דיסנילנד כבר שנים? השלב הראשון בדרך להגשמת חלום הטיול המשפחתי היא הוצאת ויזה לארה”ב למשפחה כולה. לפי חוקי ההגירה בארה”ב, גם אם מדובר בקטין בן יומו, כל אחד מהנכנסים למדינה נדרש להציג דרכון בתוקף עם ויזה מעודכנת לארצות הברית.

 

כל מה שנדרש מכם כדי להוציא ויזה לארה”ב למשפחה

אבל לא מדובר במשימה בלתי אפשרית, בטח ביחס למשימה המאתגרת של אריזה לכל המשפחה, טיסה של שתיים-עשרה שעות לפחות, מלונות, נסיעות וכל שאר החגיגות. אבל עדיין מדובר במשימה שיש לצלוח. הבשורה הטובה היא שעכשיו יש לכם עזרה בדמות אתר VISA USA שנועד להקל עליכם את תהליך קבלת הויזה. בעזרת האתר שלנו תוכלו למלא את טפסי הבקשה לויזה לארה”ב למשפחה בעברית ולא באנגלית, אנחנו נטפל עבורכם בתשלום אגרת הבקשה לשגרירות ארה”ב ואפילו נקבע לכם את הפגישה בשגרירות בזמן שיתאים לכם.

אז קחו פסק זמן מהישיבה על המפות, על אתרי השכרת הרכב ועל המלונות, הצטיידו בדרכון בתוקף לכל אחד מבני המשפחה והתחילו במילוי הטופס עבור כל אחד מבני המשפחה המצטרפים. אנחנו שמחים ללוות אתכם בדרך לטיול החלומות שלכם בארה”ב ומאחלים לכם בהצלחה וכמובן – טיול מקסים!

ויזה משפחתית לארה”ב

מתכננים חופשה משפחתית בניו יורק? רוצים לנסוע לבקר את הדודים בלוס אנג’לס? מעכשיו זה כבר לא בגדר חלום רחוק. הדבר הראשון בדרך לחלום שלכם הוא כמובן להוציא ויזה לארה”ב.

מגדלי ניו יורק

טיול משפחתי לניו יורק סיטי – חלום שמתגשם

ויזה לארצות הברית מוציאים דרך השגרירות ואנחנו ב- visa usa  כאן בשביל להפוך את התהליך הזה להרבה יותר קל ממה שהוא באמת.

 

מילוי טפס ds160 באתר שגרירות ארה”ב

בשלב הראשון תצטרכו להיכנס לאתר של השגרירות ולמלא דרכו טופס שנקרא טופס DS160.

הטופס הוא כולו באנגלית ומכיל מגוון רחב של שאלות עליכם ועל הסיבה שאתם רוצים לבקר בארצות הברית. על מנת לעשות לכם את החיים קלים תרגמנו עבורכם את הטופס לעברית כך שתוכלו למלא אותו בשפה שלכם, בנוחות ובחופשיות והכי חשוב – ללא שגיאות כתיב. הקונסולים בשגרירות מאד נוקשים לגבי הנושא עד כדי כך שהדבר יכול לעקב לכם את תהליך הוצאת הוויזה בעוד מספר חודשים. לכן מומלץ ואף רצוי למלא את הטופס דרכנו בעברית ואנחנו כבר נדאג שהוא יתורגם לשפה האנגלית ועם אפס שגירות כתיב.

 

אחרי שמילאתם את הטופס, אנו נטפל עבורם גם בנושא האגרה שעליכם לשלם לשגרירות בקלות ובמהירות וללא עיקובים. לאחר שהאגרה תשולם נוכל להגיע לשלב החשוב מכל שהוא שלב הריאיון.

את הריאיון נקבע לכם בזמן שנוח לכם ובהתאם לפניות התאריכים בשגרירות. אל הריאיון מומלץ ביותר להביא מספר מסמכים חשובים שיקלו עליכם את קבלת הוויזה: אישור עבודה מהמעסיק בצירוף תלוש משכורת של שלושת החודשים האחרונים, אישור על שירות צבאי בצבא הגנה לישראל בשירות סדיר או בצבא קבע ואישור על נכס העומד לרשותכם בשטח ישראל כגון דירה ורכב, חוזה שכירות בתוקף.

 

לאחר שהגעתם לראיון עצמו יחד עם כל הטפסים הנדרשים, תעברו מספר בדיקות בשגרירות עד להגעתכם לשלב האחרון שהוא פגישה עם הקונסול והעברת כל המסמכים לפי דרישתו ורצונו.. במידה ועברתם את הריאיון, דרכונכם יילקח ויועבר לכם תוך מספר שבועות באמצעות דואר רשום ולאחר שאשרת הכניסה מוטבעת עליו.

 

טפסים להוצאת ויזה משפחתית לארה”ב

אם החלטתם לצאת לחופשה בארה”ב, יהיה עליכם להתארגן בהתאם על מנת שתוכלו להגיע לריאיון בשגרירות ארצות הברית ולקבל אישור להוצאת הויזה מהקונסול האמריקאי. על מנת שתוכלו לעבור את התהליך על הצד הטוב ביותר, הכנו עבורכם מדריך שיסייע לכם למלא טפסים להוצאת ויזה משפחתית לארה”ב בקלות.

 

טפסים להוצאת ויזה משפחתית לארה"ב

טפסים להוצאת ויזה משפחתית לארה”ב בעברית

 

האפשרות הראשונה שלכם להוצאת ויזה אמריקאית היא באמצעות מילוי הטפסים לויזה לארה”ב דרך אתר שגרירות ארצות הברית. שימו לב כי טופס ה – DS160 באנגלית ולכן עליכם להימנע משגיאות כתיב וזאת מכיוון ששגרירות ארה”ב אינם יגלו סלחנות כלפי טעויות אשר יובילו לקשיים בזיהוי האדם.

 

בעת מילוי הטופס תידרשו לצרף תמונת פספורט עדכנית כך שאם אין לכם כזו, יהיה עליכם לגשת לחנות צילום קרובה אשר מוסמכים לבצע צילום תמונת פספורט לשם הוצאת דרכון וויזה לארצות הברית. שימו לב כי על התמונה לעמוד בתקנים של השגרירות לכן עשו זאת רק במקום המוסמך לכך.

 

לאחר שמילאתם את השאלון בהצלחה, תתבקשו לצרף מסמכים עבור כל אחד מבני המשפחה אשר מוכיחים כי אין בכוונתכם להוציא ויזה אמריקאית לצורך הגירה או עבודה בחו”ל. עבור כל אחד מבני המשפחה תוכלו לצרף את המסמכים הרלוונטיים ואותם להציגם בפני הקונסול האמריקאי ביום הריאיון בשגרירות.

 

המסמכים אותם תתבקשו להכין הם: אישור מעסיק בתוקף הכולל 3 תלושי משכורת אחרונים, אישור לימודים אקדמאים במכללה או באוניברסיטה להשכלה גבוהה, אישור על שירות צבאי בתוקף בצה”ל בשירות סדיר או בקבע, אישורים על החזקת נכסים בארץ לרבות דירה או רכב העומדים לרשותכם.

 

לאחר שסיימתם עם המסמכים, תגיעו לשלב בו תידרשו לבצע את תשלום האגרה עבור השגרירות ולתאם מועד לריאיון בזמן שנח לכם ובהתאם ללוח הזמנים של שגרירות ארה”ב. כמו כן, תוכלו לבחור באחד להגיע לריאיון באחד מהסניפים של שגרירות ארה”ב בישראל בתל אביב ובירושלים.

 

האם ישנה דרך לבצע את התהליך עבור כל המשפחה במהירות?

בהחלט שכן. חברת VISA USA המספקת שירותי הוצאת ויזה לארה”ב תאפשר לכם למלא טפסים לויזה לארה”ב למשפחה ללא כל בעיה כך שתוכלו לחסוך זמן רב בתהליך. כמו כן, אנו נבצע עבורכם את תשלום האגרה עבור כל אחד מבני המשפחה ונתאם עבורכם מועד ושעה לריאיון בשגרירות ארה”ב בסניף הקרוב ביותר אל אזור מגורכם.

 

מעוניינים למלא את הטפסים להוצאת ויזה משפחתית בעברית?
לפרטים נוספים התקשרו:
טלפון: 055-889-1032

 

יש להגיש את הבקשה לכל בן משפחה בנפרד.