הוצאת ויזה לארה”ב כרוכה בתשלום אגרה לויזה עבור הקונסוליה האמריקאית. ניתן לעשות זאת לאחר מילוי הטפסים לויזה לארה”ב (DS 160) דרך אתר שגרירות ארה”ב. תשלום האגרה עבור השגרירות עומד על 185$ והוא השלב האחרון במילוי הטפסים לויזה לארה”ב טרם תקבלו הזמנה לריאיון בקונסוליה האמריקאית.

אם החלטתם להוציא ויזה לארה”ב למטרת תיירות, יהיו באפשרותכם שלוש אפשרויות לביצוע תשלום האגרה עבור השגרירות האמריקאית. תשלום בכרטיס אשראי מסוג ויזה, תשלום בכרטיס אשראי מסוג מסטרקארד, תשלום בדואר עבור ויזה לארה”ב.

 תשלום אגרה לויזה לארה"ב

תשלום אגרה לויזה לארה”ב לתייר

במידה והחלטתם לשלם את האגרה בכרטיס אשראי אזי התהליך מתבצע אונליין ואילו במידה והחלטתם לשלם במזומן תוכלו לעשות זאת בדואר ישראל כפי שנפרט כאן.

 

הוראות תשלום בדואר עבור ויזה לארה”ב

עליכם להוציא טופס תשלום מהשגרירות ולבצע את תשלום האגרה באחד מיחידות הדואר הפרוסות ברחבי הארץ על סך הסכום הכתוב על גבי טופס התשלום. תשלום האגרה לדואר ישראל יבוצע במזומן בלבד, במידה ונתקלתם בחסר בתשלום האגרה, תוכלו למשוך כסף ממכשיר הכספומט המצוי בכל אחד מסניפי הדואר בישראל.  לאחר שקיבלתם קבלה על תשלום האגרה, תוכלו להתקשר ולתאם מועד לריאיון מול שגרירות ארצות הברית.

ביצוע התשלום בדואר ישראל כחלק מתהליך הוצאת הויזה עשוי להיות מורכב ולגבות זמן יקר והתעסקות לא נעימה עם בירוקרטיה במיטבה. אם יש לכם את הזמן לכו על זה ואם אתם רוצים לעשות לעצמכם חיים קלים יותר תוכלו לשלם בכרטיס אשראי.

כמו שאנחנו כאן לרשותכם בכל שאלה ונשמח לסייע לכם בטלפון 055-8891032
על מנת לקצר את תהליך מילוי והגשת הטפסים לויזה לארה”ב תוכלו להשתמש בשירות של VISA USA להוצאת ויזה לארצות הברית. אם חשוב לכם להגיע לריאיון בשגרירות ארצות הברית בזמן הקצר ביותר, תוכלו למלא את טופס ה DS בעברית באופן מקוון דרך האתר של VISA USA ואנחנו נדאג לכם להכל…

הוראות תשלום בדואר עבור ויזה לארה"ב

הוראות תשלום בדואר עבור ויזה לארה”ב בעברית

אוקי איך אני מתחיל

בכדי להתחיל בתהליך הוצאת ויזה לארה”ב עליכם למלא את השאלון המקוון בשפה האנגלית המופיע באתר השגרירות. לאחר שהצטיידתם ב 2 תמונות פספורט מעודכנות ובגודל המותאם במיוחד להדפסת הפספורט, יהיה עליכם למלא את פרטיכם האישיים ולענות על השאלון במלואו.

הקפידו על מילוי השאלון נכונה שכן הקונסוליה האמריקאית אינה מגלה סלחנות כלפי שגיאות מילוי בטופס. על מנת שתוכלו לקבל אישור לויזה מהקונסול האמריקאי עליכם להוכיח כי בכוונתכם לטוס לארצות הברית לשם תיירות, ביקור קרובים או פגישת עסקים אך לא למטרות הגירה או עבודה בארה”ב.

על מנת שתוכלו לעבור את הריאיון בהצלחה, יהיה עליכם לספק מסמכים מעודכנים המהווים אסמכתא על כך שעיקר חייכם מתנהל בישראל וכי אין בכוונתכם לעזוב את הארץ. אישורים רלוונטיים שתתבקשו להציג עבור הקונסוליה האמריקאית כגון: אישור עבודה בתוקף, אישור על שירות צבאי בצה”ל בצבא סדיר או קבע, מסמכים על החזקת נכסים בארץ, תשלום על שכר דירה או משכנתא וכו’.

לאחר שמילאתם את כל הפרטים בהצלחה ושילמתם את האגרה, תוכלו לקבוע ריאיון בשגרירות ארה”ב באחד משני הסניפים בישראל בתל אביב או בירושלים.


הוצאת ויזה לארה”ב מהר עם VISA USA

תהליך הוצאת ויזה לארה”ב כרוך בהשקעת זמן ועבודה סיזיפית במילוי הטפסים לויזה, אך ניתן לקצר את תהליך קבלת הויזה באמצעות מילוי טפסים לויזה לארה”ב בעברית באמצעות VISA USA אותם ניתן למלא באופן מקוון דרך האתר. לאחר שמילאתם את הטפסים לויזה בעברית, חברת VISA USA תבצע עבורכם את תשלום האגרה לויזה לארה”ב ותתאם עבורכם מועד לריאיון בשגרירות ארה”ב במועד שנח לכם ובסניף המועדף עליכם לפי בחירתכם.

 

הכנות ליום הריאיון בשגרירות ארה”ב

ביום הריאיון תתבקשו להביא את המסמכים הרלוונטיים המעידים על כוונתכם לחזור לארץ לאחר ביקורכם בארצות הברית. תצטרכו לתייק אותם בניילונית או תיקיית מסמכים קטנה. מכשירים אלקטרונים לרבות מכשירים סלולריים תתבקשו להפקיד מחוץ לשגרירות ארה”ב. המתינו בסבלנות לתורכם לריאיון עם הקונסול האמריקאי ולאחר מכן עברו אותו בהצלחה!


מעוניינים להוציא ויזה לארה”ב מהר?
VISA USA תבצע עבורכם את תשלום האגרה לויזה לארה”ב ותקצר לכם את התהליך!
לפרטים נוספים התקשרו: 055-8891032