ויזה לארה"ב בקלות ובעברית 2024

#1 בשירות ובמקצועיות: קל, מהיר ובראש שקט

  • חיסכון באנרגיה: טופס מתורגם לעברית וקל למילוי
  • חיסכון בזמן: אפשרות לשירות VIP וסיום הגשת הבקשה תוך כשעתיים
  • חיסכון בבירוקרטיה: סיוע והכוונה לאורך התהליך
  • שירות עם חיוך: אלפי לקוחות מרוצים
  • מאובטח: תשלום בטוח בתקן PCI בהתאם לדרישת חברות האשראי

    התחל כאן

    ויזה למטרת תיירות ועסקים, לא להגירה,
    יש למלא טופס לכל אדם בנפרד

    הוצאת ויזה לארצות הברית - טופס נוח למילוי ומענה אנושי מקצועי ואדיב

    שירות לקוחות מקצועי, שירותי ומהיר לקבלת ויזה לארה”ב לאזרחי ישראל, אנו חוסכים לכם זמן יקר, אנרגיה וחוסר וודאות.
    בכמה צעדים פשוטים הטופס יישלח עבורכם לשגרירות ותשלום אגרת הויזה יבוצע, לסיום הזינו את פרטיכם וביחרו את יום הראיון המועדף עליכם בשגרירות.

    על מנת להגיש את טפסי הבקשה, עקבו אחר השלבים
    הבאים:

    1. וודאו שהדרכון בתוקף ונמצא מולכם.
    2. הקפידו למלא את הפרטים באופן מלא.
    3. וודאו שהפרטים אותם אתם מזינים נכונים ומהימנים.
    4. נציג ישוב אליכם לוידוא המידע שהזנתם ותקינות הטופס.
    5. שלמו את האגרה בדואר או אונליין באמצעות כרטיס אשראי.
    6. אנו נתאם עבורכם ראיון בשגרירות בהתאמה לימים והשעות שנוחים לכם.
    7. נציג יכין אתכם ליום הראיון, יתן לכם טיפים ויסביר עם אלו מסמכים עליכם להגיע לראיון.
    8. לאחר הראיון, תתבקשו להשאיר את דרכונכם האישי בשגרירות בכדי להנפיק הויזה בדרכון.
    9. דרכון מגיש הבקשה ובתוכו הויזה, ישלחו אליכם לכתובת שמילאתם בטופס.

    ובהצלחה! (לקבלת מידע נוסף מומלץ לצפות בסירטון)

    יש להגיש בקשה לכל אדם בנפרד

    אלפי סיפורי הצלחה

    ויזה לארה
    5.0
    מבוסס על 238 ביקורות
    נהנתי מכל התהליך מול visa usa
    השירות, ההקשבה, הליווי והתמיכה היו מצויינים, ליטל היתה סופר אובייקטיבית מולי בבדיקה ובקבלת החלטה אם לעשות את התהליך אצלם ואני שמחה שבחרתי לפנות לחברה זו.
    תודה רבה
    ממליצה על השירות! קיבלתי טיפול מקצועי ואדיב. קיבלתי חידוש לויזה תוך זמן ממש קצר. החברה אמינה. וליטל מקסימה, יש עם לדבר בקשר לכל שאלה. לכו על זה! מומלץ בחום
    אמנם עדיין אני באמצע התהליך אך מתחילתו קיבלתי מענה מהיר, הסברים יעילים שניתנו בסבלנות, באדיבות ובנועם ע"י דניס מהצוות, ונותר לקוות ולהאמין שגם ההמשך יהיה מוצלח. תודה.
    מרגע שפניתי אליכם היחס היה אישי , מענה מהיר יחס עם הרבה סבלנות , הסבר ומענה על כל שאלה , ליווי צמוד עד לקבלת הויזה , מרוצה מאוד ומאוד ממליצה כי יחס ושירות כזה לא מקבלים לצערי בכל מקום , מגיע לכם שאפו גדול מכל ה-♥️תודה רבה
    ממליצה בחום על השירות ועל ליטל המדהימה.
    הכל נעשה בנועם וביעילות ובהמון סבלנות.
    לא להאמין כמה הכל היה פשוט ולא מסורבל , אמין ביותר ומהיר מאוד.
    שוב תודה רבה לך ליטל היקרה !
    אין מילים !!!
    אלופים !!! וליטל אלופת האלופים !!!
    שירות אדיב , יחס נפלא, עם המון סבלנות ואורך רוח.
    מלאתי את הטפסים בבקר, וכבר בצהריים הגיע הכל מוכן למסירה לשליח.
    הלוואי כל נותני השירות בארץ היו לומדים מ -visa-usa איך לתת שירות !!!
    js_loader

    ויזה לארצות הברית במהירות ועם חיוך 🙂

    ויזה לארה"ב במהירותהמיקוד והמומחיות שלנו זה הוצאת ויזה לארה”ב
    לקוחותינו המרוצים מודים לנו על שירות אישי יוצא דופן וחיסכון בזמנם היקר ובאנרגיה מיותרת, וכן טעויות אפשריות בתהליך מילוי הטפסים, בסופו של דבר אנחנו כאן על מנת לסייע בקבלת הויזה ללא עיכובים מיותרים ולטוס עם חיוך.

    סוכנות VISA USA היא מהמובילות בארץ במה שקשור להוצאה של ויזות לארה”ב. עם אתר נוח וידידותי, ונציגות אדיבות מקסימות שיסייעו באופן מקצועי, ויהפכו את חייכם לקלים יותר, עזרנו ללקוחות רבים, נשמח לעזור גם לכם, אלפי ישראלים בוחרים ויזה יו אס איי שוב ושוב.

     

    חברה מומלצת להוצאת ויזה לארצות הברית

    יש עוד חברות שמציעות שירותים דומים. אז מכל החברות למה לבחור דווקא בנו? הינה כמה סיבות טובות:

    1. המקצועיות: אחת לתקופה נציגה שלנו מגיעה להשתלמות בשגרירות ארה”ב או בקונסוליה בתל אביב, על מנת להכיר וללמוד את כל החידושים בתחום הוצאת ויזה לארצות הברית, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שאתם מקבלים את המידע העדכני ביותר בנוגע להוצאת ויזה מהנציגות המקצועיות שלנו.

    2. השירות: שלא יהיה ספק, אנחנו נותנות שירות מעולה ולכן מרשות לעצמנו להגיד שאנחנו “מספר 1 בשירות” יש לך ספק? פשוט תקראו חלק קטן ממה שמספרים עלינו הלקוחות ב – facebook ו – google business.

    3. הניסיון: יותר מכל דבר אחר – לא הייתם רוצים לתת למישהו חסר ניסיון לטפל עבורך בהוצאת הויזה נכון? אנו שמחות לספר שעד כה הוצאנו בהצלחה ויזות לארה”ב לישראלים רבים מאוד. במסגרת שירותינו תקבלו ייעוץ המבוסס על ניסיון רב.

    4. הנוחות: אתר VISA USA שם את המשתמש במרכז ונולד מתוך מחשבה לאפשר לכל אחד למלא את הטפסים בנוחות מכל מכשיר (סלולרי, תאבלט או מחשב) ומכל מקום בו אתם נמצאים.

    קראו עוד כיצד לבחור חברה מומלצת להוצאת ויזות אל ארצות הברית.

     

    ויזה לארצות הברית טפסים: איך למלא את טפסים לויזה לארה”ב?

    מילוי השאלון להוצאת ויזה לארצות הברית באתר מאוד פשוט, הטופס ידידות, לא נתקע ואינו מוגבל בזמן, אם עולה לך שאלה בזמן הזנת הפרטים אתם מוזמנים להתקשר ולהתייעץ בטלפון 0558891032 ולקבל מענה אנושי אדיב ומקצועי.

    כעת, לצורך הגשת בקשת ויזה לארה”ב ליחצו עכשיו על הכפתור “להגשת טפסים מידית”, מלאו את הטפסים לויזה לארה”ב ועיקבו אחר ההוראות.

    אתם מתבקשים למלא את פרטיכם בדייקנות, להכין מראש דרכון אישי של מבקש הבקשה, ולבחור את היום שבו אתם רוצים להגיע לשגרירות עבור ראיון אישי.

    את השאר נעשה עבורכם.

     

    הויזה פגה תוקף ואתם צריכים לחדש אותה?
    אצלנו תוכלו לבצע את הליך חידוש ויזה לארה”ב באינטרנט בדרך הקלה והמהירה ביותר, חשוב שתבינו: אם כבר היה ברשותכם דרכון עם ויזה בעבר והויזה שלכם הסתיימה יהיה עליכם לעשות תהליך דומה, כמעט זהה, להנפקת ויזה חדשה אם כי בחלק מהמקרים אין צורך בהגעה אל השגרירות או לקונסוליה ותוכלו לקבל פטור מהראיון, כדאי להתייעץ איתנו לגבי אופציה של חידוש ויזה לארה”ב ללא ראיון.

    חשוב שתשימו לב שיש להבדיל בין דרכון שפג תוקפו לבין ויזה שעבר תוקפה מכיוון שאם תוקפו של הדרכון עבר והויזה בתוך דרכונכם עדיין בתוקף, לא נדרש שתגיעו לשגרירות עבור חידוש ויזה לארצות הברית אלא לטוס אל ארצות הברית עם שני דרכונים – הדרכון שעבר תוקפו ובתוכו הויזה והדרכון החדש.


    בקשה לויזה לארצות הברית: מילוי טפסים המתאימים לסוג הויזה המבוקשת
    ניתן להוציא מגוון סוגי ויזות לארצות הברית ולכן יש לשים לב שאתה ממלא טפסי ויזה לארהב התואמים למטרה שלשמה אתה מעוניין להיכנס לארצות הברית, היות שאורך הטפסים והשאלות המופיעות בהם מתעדכנים ומשתנים בהתאם למטרת הנסיעה: אם ברצונכם להוציא ויזת תייר לארה”ב או ויזת עסקים הגעתם למקום הנכון לחצו והתחילו במילוי.

    אם מטרת נסיעתכם אינה לתיירות או עסקים וברצונכם להנפיק וויזות אחרות כמו ויזת סטודנט לארה”ב למטרת לימודים – בשביל ללמוד בארה”ב, או ויזת עבודה בכדי לעבוד באופן חוקי בארה”ב, כדאי לפנות אלינו טרם אתם מתחילים במילוי הטופס הרלוונטי, בשביל שנוכל להדריך אתכם בצורה הנכונה ביותר, מכיוון שהטפסים שתצטרכו להזין, והמסמכים שצריך להכין לראיון משתנים בהתאמה לויזה הרלוונטית. המסמכים שמומלץ להביא עמכם לראיון יפורטו כחלק מהשירות במסגרת שיחה עם הנציגה ואימייל מסכם שתקבלו.

    זכרו, התהליך יכול להעשות באופן עצמאי באמצעות מילוי טופס אונליין באתר שלנו, אך במידה ויש שאלה אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בטלפון 055-8891032

     

    מהי אורכה של הפרוצדורה לקבלת ויזה?
    נתחיל משירות ספיישל שלנו VIP, שמאפשר לטפל בטפסים ובראיון בתוך שעתיים מהתחלת הטיפול בכם למידע על הוצאת ויזה בזריזות. כמו כן יש לקחת לתשומת ליבכם את הזמן שתמתינו עד לראיון שמשתנה לפי עומס בתקופת הבקשה ותצטרכו להמתין פעם נוספת מהרגע שהשארתם את הדרכון בשגרירות לרגע לקבלת הויזה. אם כך הזמן הנדרש יכול להשתנות וזו הסיבה שחשוב להתחיל מוקדם, לא לחכות לרגע האחרון, וכמובן לא לקנות כרטיסי טיסה לפני שמקבלים את הויזה.
    קרא עוד – כמה זמן לוקח להוציא ויזה לארה”ב

     

    מה קורה אם יש לי דרכון אירופאי?
    אם יש לך דרכון אירופאי החיים שלך קלים יותר מכיוון שתוכל להוציא אישור ESTA מזורז ללא ראיון בשגרירות.

    להבהרה, האתר פועל עצמאית ואינו מייצג או פועל מטעם השגרירות. אישור והחלטה סופית לגבי מתן הוויזה ו/או כניסה לשטח ארה”ב או כל אישור אחר שתלוי בשגרירות ארצות הברית נקבע על ידי שגרירות ארה”ב וביקורת הגבולות שלה.

    למה משתלם יותר לבחור ויזה יו אס איי

    שירות VIP

    אפשרות לסיום טיפול במהירות תוך כשעתיים וקביעת ריאיון במועד הקרוב ביותר הקיים

    10,000+ לקוחות מרוצים

    מעל 10,000 לקוחות לא טועים ואנו שומרים על המוניטין כל פעם מחדש

    שירות פנטסטי

    יש לנו תודעת שירות מעולה, תקבלו שירות מקצועי, אמין ונעים

    ניסיון וידע

    עם הידע והניסיון שלנו נלווה אתכם בתהליך ובכך תשפרו את הסיכויים לקבלת הויזה

    מה עוד צריך לקחת בחשבון כאשר מוציאים ויזה לארה”ב?

    ויזה לארה"ב בקלות

    האם להוציא ויזה לארה”ב באופן עצמאי או דרך חברה?
    אפשר לעשות את התהליך במלואו באופן עצמאי מה שיחסוך לכם את עלויות הטיפול ויגבה ממכם זמן יקר וכנראה שבנוסף עצבים והתמודדות עם אי וודאות וישנה דרך הנוספת קלה משמעותית – להעזרת בחברתנו.
    אנו מסייעים לך לקבל ויזה לארה”ב לצורך הכניסה לארה”ב, והופכים את תהליך מתיש לקל, למהיר ולנוח!

    הוצאת ויזה לארה”ב בשירות עצמי – יתרונות וחסרונות

    בקשת ויזה לארה”ב כרוכה בהליך בירוקרטי ולא קצר הכולל מספר שלבים, שחשוב להקפיד על ביצוע נכון ומסודר שלהם ולאלו מתלווה תחושת חוסר וודאות אותה אנו פותרים באמצעות תשובות לשאלותיכם העולות במהלך הגשת הבקשה.

    תהליך השגת ויזה לארה”ב אינו בלתי-אפשרי אך עבור מי שממהר, מי שעסוק, מי שמתקשה באנגלית או מי שמעדיף לחסוך לעצמו את הטרדה והתמודדות עם עוד תהליך ביורוקרטי מסועף – יש פתרון!

     

     

     

    מהם הסיכונים בהגשת בקשה לא תקינה להוצאת ויזה לארה”ב?
    בקשה לויזה לארה”ב שאינה תקינה עשויה לייצר מצב שבו פנייתכם תידחה על הסף, שירותינו נועדו לסייע לישראלים בהשלמה פשוטה ויעילה של כל דרישות תהליך הוצאת הויזה, אישורה וקבלת הוויזה לארה”ב.

     

    נוחות מילוי טופס ds-160 – שפת הטופס ונוחות המילוי
    טפסי הקונסוליה כתובים באנגלית לעומת זאת הטופס שלנו ידידותי מאוד לשימוש בשפה העברית, מלאו אותו בנוחות ואנו נוודא את פרטי בשיחה בשיחת טלפון אתכם, נשלם את האגרה, ונתאם עבורכם ראיון. לא צריך להתעסק עם טופס ds-160 מסורבל באורך 16 עמודים בשפה האנגלית, אצלנו הטופס ידידותי, ברור, לא נתקע, פשוט להבנה וכולל מענה טלפוני לשאלותכם במידת הצורך. הטופס הוא שאלון בו תרשמו את הפרטים המזהים שלכם, מצב תעסוקתי, סטטוס, שם מלא, תאריך לידה, כתובת, סטטוס משפחתי וכו’.

     

    איפה תרצו לעבור את הראיון – בתל אביב או בירושלים?
    במהלך השיחה עם אחת מנציגות החברה המקסימות והמקצועיות, תתבקשו לבחור את מקום הראיון – בירושלים או בתל אביב. בנוסף ינתנו הדרכה וטיפים שיסייעו לצלוח את הריאיון בביטחון ובהצלחה.

    בכל מקרה טרם קביעת מועד הראיון האישי בשגרירות ירושלים או בשלוחה בתל אביב (במידה ונדרש ראיון), אנו יוצרים עמכם קשר, עוברים עמכם על הטפסים ובודקים את השעות המועדפות עליכם על מנת לקבוע את המועד הנוח ככל האפשר.

     

    תיאום תור דחוף לראיון בשגרירות ארה”ב
    אנו מזמינים אתכם לשאול אותנו על שירותי ה- VIP שלנו הכוללים טיפול מהיר יותר בטפסים, כך שאתם תוכלו לסיים את הטיפול בטפסים ולקבל מועד לריאיון, תוך 24 שעות מהרגע בו תסיימו להגיש דרכנו את הטפסים לבקשת הויזה לארה”ב קראו על ויזה דחופה לארה”ב. שימו לב שסגירת הטיפול בטפסים שלכם תסתיים ותיאום המועד לראיון יסתיים במהירות אך זה לא אומר שבעוד 24 שעות תהיו בראיון אלא שיקבע לכם מועד בהתאם לאילוצים ולמגבלות במערכת התורים בשגרירות.

    במידה ואתם נדרשים לתור חירום אנא צרו איתנו קשר כדי לבדוק אם בקשתכם עומדת בתנאים לקבלת תור חירום ובמידה וכן נוכן להגיש עבורכם את הבקשה ויתכן שתקבלו זימון לראיון למחרת בהתאם להחלטת האנשים שיבחנו את בקשת החירום שלכם בשגרירות.

     

    הכינו את עצמכם ליום הראיון בשגרירות
    יש צורך לצרף טפסים המעידים על כך כי מקום מגוריכם העיקרי הינו במדינת ישראל. כך, תצרו רושם כי סיבת הבקשה הינה לצורך טיול או נסיעת עסקים ולא מסיבות אחרות כגון הגירה או עבודה בארה”ב.

    הוצאת ויזת תיירות לארה"ב לא להגירהצרפו מסמך המאשר את מקום עבודתכם מהמעסיק הכולל תלושי שכר של 3 החודשים האחרונים, אישור לימודים להשכלה גבוהה מטעם המכללה או האוניברסיטה, אסמכתא על החזקת נכסים במדינת ישראל לרבות רכב או דירה אשר בבעלותכם, אסמכתא על שירות צבאי מלא בצבא הגנה לישראל בשירות סדיר או בצבא קבע.

    מידע נוסף על מסמכים לצורך הוצאת ויזה לארה”ב

     

    מהם הדגשים של תמונה לויזה לארה”ב
    תתבקשו לוודא כי ברשותכם תמונת פספורט עדכנית העומדת בדגשים ובנחיות של השגרירות, אחרת גשו לתחנת הצילום הקרובה אל ביתכם והצטלמו לתמונת פספורט מקצועית העומדת בתקנים של השגרירות האמריקאית. לאחר שסיימתם, תתבקשו לצרף את התמונה לטופס הבקשה  ולהציגה במעמד הריאיון.

     

     

    אופן תשלום אגרת ויזה לארה”ב – בכרטיס אשראי או בשובר בדואר
    בנוגע לתשלום האגרה, תוכלו להחליט אם לבצע את התשלום בכרטיס ויזה או מאסטרכארד בינלאומי, מה שיקל ויזרז את הפרוצדורה, ולחלופין נוכל להפיק עבורכם שובר שתוקפו 3 ימים, עימו תגשו אל סניף דואר ישראל לשלם במזומן. את אישור התשלום יש לשמור ולהציגו בהתאם לצורך ביום הראיון.

     

    תקופת הויזה: ויזה לארה”ב ל – 10 שנים ברוב המקרים
    חשוב לדעת שבדרך כלל הויזה שתקבלו תהיה תקפה ל – 10 שנים, אך לא מדובר במדע מדויק מכיוון שמי שיקבע את תוקפה של הויזה בפועל זה הקונסול שיבחן את בקשתכם.

     

    עלות ויזה לארה”ב
    המחירים שלנו תחרותיים והוגנים, איננו הזולים ביותר, לא היקרים ביותר אך מה שבטוח הערך שאנו נותנים הינו הגבוה ביותר ביחס לכסף, והערך הזה מתבטא ביחס מעולה (כאמור עברו לדף המלצות כדי לקרוא מה אומרים לקוחותינו), במקצועיות ובזמינות והכל מתבצע בנעימות.
    לפרטים נוספים על מחיר ויזה לארה”ב.

     

    הוצאת ויזה לילדים ולכל בני המשפחה
    כל אדם הרוצה להיכנס לארה”ב נדרש להוציא ויזה, ובפרט אם אתם טסים על הילדים, חשוב שתדעו שגם הם צריכים ויזה ותצטרכו להזין את הטפסים גם עבורם, קחו בחשבון שהטופס של תינוק או ילד מעט קצר יותר למשל לא תצטרכו לספק פרטים אודות מקום עבודתכם, שירותכם הצבאי מכיוון שאינם רלוונטיים, צרו עימנו קשר למידע נוסף.

    תשובות לשאלות נפוצות בנוגע להוצאת ויזה לארצות הברית

    כמה זמן לוקח להוציא את הויזה לארה"ב?

    במידה ואתם מתכננים נסיעה לארצות הברית ראשית יש לטפל בהוצאת הויזה. לא מומלץ לקנות כרטיס טיסה לפני הטיפול בויזה משום שתהליך ההוצאה בדרך כלל נמשך כחודש וחצי אך לעיתים יכולים להיות גם עיכובים. מה כולל תהליך ההוצאה? ראשית יש למלא מסמכים, לשלם את אגרה עבור הויזה ולקבוע ראיון. בזמנים מסוימים ניתן למצוא תור מהיר, משמע תוך 3-5 ימים אך ברוב המקרים התורים הפנויים הם שבוע ואילך. בעת הוצאת הויזה יכול הקונסול להחליט שיש להנפיק ולהגיש מסמכים נוספים, מה שיוצר עיכוב בזמן. במידה ואושרה הויזה היא תונפק בשגרירות ותגיע אליכם הביתה בתוך 10 ימים. לסיכום, התהליך יכול להימשך כחודש וחצי וכדאי מאד להיערך אליו מראש.

    האם הריאיון שלי יהיה בשגרירות ירושלים או בשגרירות תל אביב?

    בשנת 2018 החליט הממשל האמריקאי להעביר את שגרירותה לירושלים ואת הקונסוליה לתל אביב. אך למעשה אין זה משנה מבחינה טכנית היכן מנפיקים את הויזה זה תלוי אך ורק בנוחות שלכם, קרי היכן יותר קרוב ונגיש לכם לגשת. אם החלטתם להגיש מועמדות לשגרירות בירושלים, יש להגיש את הטפסים לשם ולקבוע שם ראיון ולהפך.

    מה צריך להיות תוקף הדרכון שלי בעת הוצאת הויזה?

    בעיקרון יש כלל אחד חשוב שאי אפשר לדלג עליו. תוקף הדרכון צריך להיות ארוך בחצי שנה מעבר לתקופת השהיה בארצות הברית. אם זה לא יהיה המצב ייתכן מאד שלא יעלו אתכם על הטיסה. מעבר לכלל החשוב הזה התשובה לשאלה זו מחולקת לכמה אפשרויות אז שימו לב, אין משמעות לתוקף הדרכון, נכון אין משמעות אבל יש דברים שכדאי להתייחס אליהם כדי שיהיה יותר קל בעת הנסיעה. ההמלצה היא שתוקפם של הדרכון ושל הויזה יהיו מסונכרנים כי זה פשוט יותר קל, אבל לא חובה. אם תוקף הדרכון הסתיים ואילו לויזה יש עוד זמן, אין ברירה חייבים לחדש דרכון אבל לא חייבים לחדש ויזה. בנסיעה הבאה שלכם תיסעו עם 2 דרכונים.

    איך מאריכים / מחדשים ויזה לארה"ב?

    בכדי להאריך או לחדש ויזה יש למלא שאלון בעל 16 עמודים באנגלית בפירוט וביסודיות. השאלון הוא שאלון אונליין ואינטרנטי בלבד. לאחר מכן תתבקשו לשלם 160$ ולאחר מכן תוכלו לתאם ראיון בקונסוליה או בשגרירות. במקרים מסיימים אפשר להימנע מהראיון ולקבל פטור. היום ישנם מספר חברות טובות ואמינות שיכולות לעזור מאד בתהליך ההוצאה וגם לשפר את סיכויי קבלת הויזה בעזרת יעוץ נכון.

    כמה עולה ויזה לארה"ב לילד?

    לשם הנפקת ויזה לארה”ב שגרירות ארצות הברית גובה אגרה. סכום התשלום עבור האגרה של ילדים זהה לחלוטין לאגרת ויזה של מבוגר ועומד על סך 160 דולר. התשלום על אף התעריף הדולרי נעשה בעסקה שיקלית.

    קיבלתי סירוב - מה אוכל לעשות?

    שגרירות ארצות הברית אינה מתחייבת להנפיק ויזה לכל מבקש בקשה. הם מציבים סייגים ושומרים את ההחלטה לשיקול דעת הקונסול. ישנן הרבה סיבות מדוע ויזה תסורב, הסיבות הגנריות הם חשש של הקונסול כי מבקש הבקשה לא יחזור ארצה כפי שהצהיר. לכן יש לחזק את הבקשה במסמכים ואישורים המעידים על נכונותכם לחזור ארצה, מסמכים אשר מאשרים את זיקתכם החזקה לחזור לחיים בישראל. במידה והקונסול לא ישתכנע הויזה תסורב. באופן רשמי השגרירות ממליצה במקרה של סירוב לא להגיש בקשה חוזרת מידית אלא לחכות תקופה של חצי שנה. ומה יקרה בחצי השנה הזו? משהו צריך להשתנות כלומר, תצברו ותק במקום עבודה או תשיגו חוזה עבודה לטווח ארוך, תתחילו לימודים אוניברסיטאיים, תתגייסו, תפתחו עסק בארץ או שתתחתנו. חסרי סבלנות ונחושים לעיתים מגישים בקשה חוזרת מיד עם קבלת הסירוב ולפעמים בקשתם נעתרת.

    למה כדאי לי לבחור להוציא את ויזה אצלכם?

    חברת VISA USA קיימת מספר רב של שנים ובמהלך שנים אלה טיפלנו בעשרות אלפי לקוחות. הותק והניסיון הפכו אותנו למביני דבר בתחום. כל שאלה או בעיה נענית במקצועיות מתוך מטרה לחסוך ללקוחות שלנו זמן וכסף. שגרירות ארצות הברית בוחנת כל הזמן את ספקי השירות בתחום  ואנו גאים להגיד שאנו מוזמנים על ידם לימי הדרכה למען מתן שירות טוב ואמין ללקוחות. אין לנו קשרים מיוחדים, אין פרוטקציות יש פשוט ידע רחב לכל מצב וסיטואציה. במהלך הגשת הבקשה אנשים נתקלים תמיד בשאלות ובקשיים, כשעושים ויזה דרכנו מקבלים מענה לכל שאלה, התהליך הופך למהיר יותר ולנעים יותר ללא ספקות וקצוות משוחררים.

    האם מעבר לתשלום על השירות אצטרך לשלם לשגרירות תשלום נוסף?

    התשלום לחברה הוא תשלום נפרד מאגרת הויזה אותה כל מגיש בקשה צריך לשלם. האגרה עומדת על סך 160 דולר, המחיר זהה לילדים ולמבוגרים כאחד. ניתן לשלם באמצעות MasterCard / Visa בינלאומי או באמצעות שובר תשלום אותו ניתן לשלם דרך דואר ישראל בלבד.

    האם אתם מתחייבים לקבלת הויזה?

    החברה שלנו בעלת ותק וניסיון גדולים שבדרך כלל עוזרים מאד ללקוחותנו. יש ברשותנו המידע והטיפים הנכונים שיעזרו מאד בעת הגשת הבקשה. עם זאת חשוב להדגיש ולציין כי המחליט היחיד באם העותר יקבל ויזה או לא הוא הקונסול של השגרירות. לאחר בחינת המסמכים ובחינת הבקשה יקבל הקונסול בלבד את ההחלטה.

    מי לא צריך ויזה לארצות הברית?

    שלום רב, כולם צריכים ויזה לארה”ב, בין אם מדובר בתינוק או אדם מבוגר, בין אם היה ויזה בעבר או לאו. ישנם אנשים שהם בעלי דרכון אירופאי, גם הם צריכים ויזה או ליתר דיוק פטור מויזה הנקרא – אישור ESTA.

    כמה זמן ניתן לבקר בארה"ב עם ויזה למטרת תיירות?

    עם ויזת תייר ניתן להיכנס לארצות הברית לתקופה של 6 חודשים ולא יותר. היו מקרים בעבר שאנשים משכו את תקופת שהותם בצורה לא חוקית ולמעשה חרגו מהתקופה המותרת. כשדבר כזה קורה יכולות להתרחש אחת משתי האפשרויות הבאות: או שתצא משטח ארה”ב בצורה חלקה או שמשרד ההגירה יעכב אותך, יחקור על שהותך שם ואף ישים לך חותמת שחורה שתגביל את כניסתך בעתיד.

    מהו מחיר הוצאת ויזה לארה"ב? / מהי עלות הוצאת ויזה לארה"ב?

    בכדי להוציא ויזה לארצות הברית יש לשלם אגרה לשגרירות. שגרירויות עולם שונות קובעות תעריפים שונים לויזות שהן מנפיקות. מזה שנים רבות קבעה שגרירות ארצות הברית תעריף העומד על סך 160 דולר. הדולר משתנה מעת לעת ובהתאם לכך התעריף השיקלי. למרות שמדובר בסכום דולרי העסקה מתבצעת בשקלים. ניתן לשלם את האגרה באמצעות שובר תשלום המשולם בדואר או בכרטיסי מאסטר קארד / ויזה בינלאומי.

    האם אוכל לקבל פטור מראיון בשגרירות?

    תהליך הוצאת ויזה יכול להיות מתיש רק בשל העבודה שיש לתאם ראיון , לגשת ולחכות בתור המשתרך. למרות ההשתדלות הרבה של הקונסוליה והשגרירות לסדר את התורים בצורה מיטבית עדין זה לוקח די הרבה זמן. אך יש אור בקצה המנהרה כי לא כולם חייבים לגשת לראיון. אז בואו נעשה סדר, ראשית ילדים מתחת לגיל 14 אינם נדרשים להגיע לשגרירות לצורך ראיון. ניתן להגיש את הטפסים דרך או הדואר או שאם אחד מבני המשפחה ניגש לראיון בזמן זה הוא יגיש את טפסיו של הילד. שני אנשים שקיבלו ויזה בעבר והוויזה פג תוקפה לתקופה של פחות משנה רשאים להגיש בקשה פטורה מראיון. אז כדאי לשים לב ולא לתת לזמן לחלוף מבלי לחדש.

    כמה זמן ויזה לארה"ב צריכה להיות בתוקף כדי שאוכל לטוס לארה"ב?

    ברמת העיקרון הויזה תקפה עד יומה האחרון, כלומר ניתן לנצל אותה עד יומה האחרון אך בשום פנים ואופן לא כדאי לחרוג ממנה כי הדבר עלול לגרום לקשיים ביציאה מארצות הברית והתקלות במצב לא נעים מול הרשויות. היום מקרים של אנשים שנשאר להם עוד קצת זמן לויזה בעת היציאה ועדין הם ננזפו קלות . לכן שימו לב לויזה שלכם ותוודאו כי אכן התוקף שלה מתאים לתקופת היציאה שלכם מהארץ והחזרה אליה.

    יש לי רישום פלילי, האם אוכל לקבל ויזה?

    אנשים בעלי רישום פלילי מתקשים יותר בהוצאת ויזה לארה”ב. בטופס השאלות המורחב שיש למלא ישנן שאלות מפורטות על כך ויהיה עליכם לפרט בכנות על הרישום הפלילי וסיבותיו. בשום אופן לא כדאי לשקר או להסתיר מידע. השגרירות עובדת בשיתוף פעולה מלא עם משטרת ישראל ויש להם את הכלים והאמצעים לדעת הכל. הסתרת מידע או מתן מידע כוזב ייחשב לשקר וזה לא יעבור על סדר יומו של הקונסול ואז וודאי שהויזה לא תאושר. עם זאת ישנם מקרים שבעלי עבר פלילי קיבלו ויזה מאחר שענו בכנות ויתכן שיוחלט שיקבלו את הויזה המיוחלת. החלטה זו שמורה אך ורק לקונסול.

    איך למלא ויזה לארה"ב?

    טפסים לבקשת ויזה לארה”ב ניתן למצוא באתר השגרירות האמריקאי – הטפסים באנגלית. כל אדם צריך למלא טופס בנפרד, אם מדובר בשלוש נפשות במשפחה אזי יש למלא שלושה טפסים. לאחר מילוי הטפסים וחתימתם תוכלו לגשת ולשלם את אגרה על סך 160 דולר, גם כאן מדובר באגרה נפרדת לכל אדם. לאחר שעניין זה סודר תוכלו לתאם לעצמכם תור בשגרירות לצורך ראיון אישי. ניתן לתאם את התור לשגרירות האמריקאית בירושלים או לקונסולה בתל אביב. לאורך הפרוצדורה הזו תצטרכו לשמור את הטפסים החשובים לראיון כמו אישור ה- DS 160 זהו אישור על מילוי טופס וכמו גם אישור ההזמנה לראיון. כל מגיש בקשה חייב להצטייד ליום ראיון במסמכים נוספים אשר הקונסול עלול לדרוש, כמו אישור עבודה או לימודים, תלושי שכר אחרונים, חוזה צבאי, קורות חיים ועוד. מסמכים אלה משתנים לעיתים מאדם לאדם. כיום ישנן חברות טובות שיכולות לקצר במעט על התהליך ולהקל על הפרוצדורה הזו. כמובן שאנו בחברת VISA USA נסייע לכם בכל התהליך ולחסוך לכם את רוב הבירוקרטיה והכל בשירות אדיב, מקצועי ומעולה.

    האם צריך ויזה לארה"ב בטיסת מעבר?

    אתם מעוניינים להגיע ליעד מסוים אך עליכם לבצע עצירה וטיסת קישור בארה”ב. לשם כך תידרשו להנפיק ויזה לארה”ב על כל המשתמע מכך. זו ויזה שבדרך כלל מונפקת לתקופה של 10 שנים. תצטרכו למלא את הטפסים, לשלם לשגרירות 160 דולר ולגשת לראיון. ילדים שטרם מלאו להם 14 שנים אינם מתבקשים לעבור ראיון בקונסוליה וכן יש מצבים בהם גם מבוגרים יכולים לקבל פטור מראיון.

    איזה מסמכים להביא לראיון בשגרירות ארה"ב?

    מילאתם את הטפסים והגשתם את הבקשה לויזה במלואה כולל קביעת הראיון בתל אביב או ירושלים. לאורך כל התהליך תצטרכו לשמור ולהדפיס את האישורים החשובים כגון אישור ה- DS160 אישור, אישור קביעת הראיון, אישור תשלום האגרה. מעבר לכך כל אדם חייב להביא איתו אסמכתאות המאשרות את חייו בארץ ונכונותו לחזור ארצה ולא להשתקע בארה”ב. מסמכים אלה יכללו בין היתר תלושי שכר, אישור מעביד, אישור סטודנט המעיד שאתם בלימודים, חוזה עבודה או חוזה לשירות צבאי ארוך. ישנם מקרים מסוימים שבהם כדאי לצרף מסמכים נוספים מיוחדים שתלויים במקצוע של מבקש הויזה. לשם כך שווה להתייעץ עם מומחה. במידה ולא תביאו את האישורים הנדרשים יתכן שהויזה תסורב על המקום או שהקונסול יחליט להזמינכם לראיון חוזר.

    לאיזה תאריך ושעה תקבעו לי את הראיון בשגרירות?

    ראשית כל נשאל אתכם מהו התאריך היום והשעה הכי נוחים לכם לקביעת הראיון. שגרירות ארה”ב מקבלת כל ימות השבוע מלבד יום ראשון מהשעה 7:00 בבוקר עד הערב. אנו עובדים בכפוף למערכת קביעת התורים של שגרירות ארצות הברית. בעת קביעת הראיון ניתנת לנו האפשרות לקבוע תורים בתוך המערכת הקלנדרית של השגרירות.

    האם כדאי לקנות כרטיסי טיסה לפני קבלת הויזה?

    סדר הדברים הנכון בתכנון נסיעה לארצות הברית הוא להוציא קודם ויזה לארה”ב ולוודא שהיא ברשותכם ורק לאחר מכן לרכוש את כרטיסי הטיסה. הסיבה לכך היא שתהליך הוצאת ויזה יכול להמשך כחודש וחצי בממוצע ולעיתים אף עלול להתארך. בנוסף ישנם מקרים בהם המבקש אינו מקבל ויזה והוא יסורב. ויהיה זה לא כדאי להיות עם כרטיס ביד וללא ויזה.

    אני צריך ויזה דחוף האם תוכלו לזרז את הוצאת הויזה?

    התשובה היא בוודאות כן ומשתי סיבות. ראשונה וחשובה שכל הכנת המסמכים מתבצעת על ידינו במהירות מרבית, ללא טעויות. הטפסים מתמלאים לאחר בדיקה מדוקדקת מול הלקוח ויש לנו היכולת להגיש אותם במהירות. הסיבה השנייה היא שאנחנו עובדים כל הזמן מול הלוח הקלנדרי של השגרירות. אנו רואים ומתעדכנים בתורים בכל עת ובשל עובדה זו יש לנו היכולת להקדים את הראיונות. עכשיו, אם מדובר בויזה דחופה מאד שעונה לקריטריונים של ויזת חירום נוכל לזהות מהר את המצב ולהגיש את הבקשה ללא דיחוי. במקרים שבהם השגרירות מאשרת תור חירום יוכל הלקוח לקבל תור לשגרירות אף ביום המחרת.