הידעתם? כ -150 אלף אנשים בממוצע פונים בשנה בבקשה לויזה לארצות הברית, כל מבקש בקשה לויזה לארה”ב שמלאו לו 14 שנים ואילך צריך להגיע לראיון אישי בשגרירות. זה גם מסביר את התורים הארוכים שלפעמים נתקלים בהם ביום הראיון. עכשיו תתארו לכם מצב כזה: מילאתם טפסים, שילמתם אגרה, קבעתם מועד לראיון ועמדתם בתור ואז פתאום הפקיד שמטפל בכם אומר לכם שחסרים לכם מסמכים לויזה לארה”ב או לחילופין באתם עם חפץ אסור והכניסה שלכם מבוטלת. לא נעים. אבל אפשר להימנע מכך בקלות אם רק נעשה סדר ורשימה מסודרת שתקל עליכם.

 

מה צריך להביא ליום הראיון בשגרירות?

כדי להוציא ויזה לארה”ב למטרות תיירות או עסקים ולא למטרות הגירה יש צורך למלא שאלון אישי שאותו נדרש למלא כל מי שמבקש להכנס לארה”ב; יש צורך להעלות תמונה צבעונית ומעודכנת לאתר, בגודל וברזולוציה שאותם מגדירה בפירוט שגרירות ארה”ב; יש לשלם אגרת ויזה באמצעות כרטיס אשראי; ולבסוף יש צורך לקבוע תור לראיון אישי בשגירות ארה”ב בישראל. לקראת הראיון ישנם כמה טפסים שחייבים לוודא שיש לכם, וכן טפסים מומלצים שכדאי להביא על מנת להוכיח שחייכם מתנהלים בארץ ואין בכוונתכם להישאר בארה”ב לצרכי הגירה.

 

מסמכים לויזה לארה"ב

מסמכים לויזה לארה”ב בעברית

 

ויזה לארה”ב מסמכים שחובה להביא לראיון האישי

כל מי שמגיע לראיון האישי בשגרירות ארה”ב נדרש להביא עימו כמה מסמכים לויזה לארה”ב, כולל אישור מודפס על השלמת מילוי השאלון המקוון הידוע גם בשמו של הטופס: D-160. מדובר בדף הנושא את תמונת המבקש וברקוד שאותו יסרקו בשגרירות בעת הראיון. כמו כן יש צורך באישור מודפס על מועד הראיון שנקבע מראש. את התמונה שנסרקה והועלתה לאתר בעת מילוי השאלון יש להביא בנוסף. מדובר בתמונת פספורט צבעונית בגודל של 5X5 ס”מ שצולמה על רקע בהיר ומונוכרומטי כאשר ראש המצולם הפונה קדימה תופס את מרבית שטח התמונה. כמובן שיש להצטייד בדרכון בתוקף. אם ברשות המבקש דרכונים קודמים שבהם הוחתמה בעבר ויזת כניסה לארה”ב יש צורך להביא גם אותם.

המבקשים לקבל ויזה למטרת נסיעת עסקים או פעילות אקדמית או מדעית נדרשים להביא איתם בנוסף אישורים על הניסיון התעסוקתי שלהם, על הכשרתם המקצועית או האקדמית, רשימת פרסומים אם קיימת, פרטי נסיעות קודמות וכן פרטים מלאים על הנסיעה המבוקשת, כולל תאריכים, יעדים, אנשי קשר והגוף הממן את הנסיעה.

 

מסמכים שרצוי להביא לראיון האישי

בהתאם למטרת הביקור ולסוג הויזה המבוקשת, כדאי מאוד להביא מסמכים לויזה לארה”ב להוכחת העובדה שהמבקש מתגורר בישראל, מנהל בה את חייו ואינו מתכוון להגר לארה”ב. מסמכים כאלה יכולים להיות חוזי העסקה המעידים על העובדה שהמבקש מתפרנס בישראל, חוזה מול צה”ל המעיד על שירות פעיל בסדיר או בקבע, מסמכים המעידים על לימודים או על התקבלות ללימודים במוסד חינוכי בישראל, מסמכים אישיים המעידים על היותכם נשואים ועוד.

יתכן שלא תתבקשו להציג את כל המסמכים בעת הראיון האישי אבל במידה וכן, העובדה שהם יהיו מוכנים וזמינים תקצר את זמן הראיון ואת תהליך הבקשה לויזה לארה”ב.

מה צריך להביא ליום הראיון בשגרירות

ולהלן שוב רשימה מסכמת של מסמכים לויזה לארה”ב

יש להגיע עם אישור DS-160.

תמונות בגודל 5*5 ס”מ על רקע לבן. חשוב מאד לשים לב שהאוזניים יהיו גלויות, יש להצטלם ללא משקפיים כולל משקפי ראיה וללא כיסוי ראש אלא אם כן זה ממניעים דתיים.

יש לצרף את דף ההזמנה לראיון זהו דף אישור והנחיות.

יש לזכור ולהביא דרכון.

אישור עבודה מבית העסק ושלושה תלושי שכר אחרונים.

סטודנטים יקלו על עצמם אם יוסיפו אישור לימודים.

ישנם מסמכים נוספים שכדאי לבוא איתם אבל הם תלויי מצב והסטטוס של מבקש הבקשה.

 

שמירת חפצים טרם הכניסה לשגרירות ארה”ב

יש רשימה של חפצים איתם אסור להגיע לראיון ואם הם נמצאים ברשותכם תצטרכו להשאיר אותם בחוץ. ליד השגרירות קיימים בתי עסק שלהם יש שירותי שמירת חפצים בתשלום. השגרירות אינה מפעילה שירות שמירת חפצים. אסור: ציוד אלקטרוני, כולל טלפונים ניידים וכוננים ניידים/ תיקים/ תיקי גב וארנקים גדולים/ מזוודות/נוזלים, תרסיסים, אבקות, או שפתונים/ מצתים, גפרורים וכדומה/ כלי נשק מכל סוג.

 

אל תשכחו לבחור חברה טובה שתלווה אתכם

הוצאת ויזה לארה”ב עקרונית אינו תהליך מורכב מאוד אבל מכיוון שעושים אותה בדרך כלל אחת לעשר שנים וזה לא תהליך שחוזרים עליו לעיתים קרובות ומכיוון שמדובר בתהליך שכולל התעסקות עם בירוקרטיה וטופסולוגיה, אנשים רבים מחליטים להקל על עצמו ולהעזר בחברה להוצאת ויזה לארצות הברית. אנו בחברת VISA USA גאים לספק את השירות הטוב בישראל בכל הקשור להוצאת ויזה.

 

לכל שאלה אנחנו נשמח לסייע לכם בתהליך – 055-889-1032.

אין תגובות - להיות הראשון

כתיבת תגובה