אחד היעדים היותר אהודים על הישראלי הממוצע הוא ארצות הברית המייצגת, יותר מכל, את הקדמה המערבית במיטבה ומאפשרת למתיירים בתחומיה לחוש מקרוב את העולם הגדול על שלל גווניו. בהתאם לכך, הביקוש בישראל לכרטיסי טיסה לארה”ב הוא משמעותי בכל קנה מידה והיקף הטיסות בקו תל אביב – ניו יורק רחב ביותר.

בהתחשב בכך שכל ישראלי שואף למצוא את הכרטיס המוזל ביותר לארה”ב, אין כל ספק כי משימת החיפוש אחר דיל אטרקטיבי בדרך לארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות מהווה אתגר של ממש. וכך, אם איתור טיסה זולה לאירופה איננו משימה מורכבת יתר על המידה, הרי שמציאת כרטיס מוזל לארצות הברית הינה פונקציה של תכנון קפדני, סקר שוק, תזמון נכון ושימוש מועיל במנועי השוואת מחירי טיסות לארה”ב הקיימים לרשותכם ברשת.

השוואת מחירי טיסות לארה"ב

איך ניתן להוזיל עלויות במחיר הטיסה לארה”ב?

גמישות היא מילת המפתח וחשיבה מחוץ לקופסה היא העיקרון המנחה. ככל שתהיו נכונים להתפשר, להתגמש ולהגדיל ראש, מבחר האופציות המוזלות שיעמדו לרשותכם יהיה רחב יותר. כמובן, לכל כרטיס מוזל יש מחיר וההפרש בעלות הכרטיס יבוא לידי ביטוי בתנאי טיסה נוחים פחות מבחינות שונות.

 

כך תשלמו פחות על טיסות לארה”ב

 

חניית ביניים אחת או יותר:

טיסה ישירה היא האופציה היקרה ביותר. לעומתה, טיסה המשולבת בעצירת ביניים אחת או יותר, תהיה זולה בהתאמה, כאשר ככל שמספר התחנות רב יותר וככל שההמתנה בין שני / שלושת חלקי הטיסה ארוכה יותר, המחיר יהיה אטרקטיבי יותר. במקרים אלה, חשוב להתנהל עם יד על הדופק ולבחון את סוגיית האטרקטיביות של טיסת הקונקשן ביחס לאורך ההמתנה.

אם הטיסה לארה”ב תהפוך למסע מתיש המתפרש על פני יומיים וכרוך בהמתנה בשדות תעופה הומים בלוויית הג’ט-לג הבלתי נמנע, ההוזלה לאו דווקא תצדיק את המחיר הכרוך בה.תחנות ביניים אופציונליות הן מדריד (באמצעות חברת Iberia), פרנקפורט (באמצעות חברת לופטהנזה), איסטנבול (באמצעות חברת Turkish Airlines), קייב (באמצעות חברת Aerosvit), מוסקבה (באמצעות חברת Aeroflot), לונדון (באמצעות חברת בריטיש איירווייס), רומא (באמצעות חברת Alitalia) ועוד. לעומת זאת, חברות התעופה אל על, דלתא, אמריקן איירליינס ויונייטד מציעות טיסה ישירה לארה”ב, במחיר התואם את חוויית הטיסה המהירה והנוחה.

 

אל תיצמדו לתאריכים מוגדרים מראש:

אם לוח הזמנים שלכם גמיש יחסית, ובייחוד אם אתם מזמינים את הטיסה זמן רב מראש ותכניית הביקור שלכם בארה”ב עדיין פתוחה, הגדירו במנועי החיפוש השונים טווח תאריכים רחב בן מספר ימים. לעתים קרובות, אתם עשויים לגלות כי תאריך איקס, בהפרש של מספר שעות או ימים מהתאריך המועדף עליכם, יהיה זול בעשרות דולרים לכרטיס, המסתכמים ברווח ניכר כאשר מדובר בנסיעה משפחתית.

 

הקדימו להזמין מקום מראש:

הכלל הידוע: ‘כל הקודם זוכה’ נכון בעולם הצרכני בכלל, ובעולם התעופה בפרט. חברות התעופה השונות משוקות את כרטיסי הטיסה ברף מחירים משתנה, כאשר, ככל שתאריך הטיסה רחוק יותר, הכרטיסים יהיו זולים יותר, וככל שתאריך היעד מתקרב, מחירי הכרטיסים יעלו. כמובן, ניתן מדי פעם למצוא דילים של הרגע האחרון במחירים משתלמים, אבל כאשר מדובר ביעד חם כמו ארצות הברית ובעונה בוערת יחסית, לא מומלץ לקחת את הסיכון ולהמתין לרגע האחרון.

 

השוו מחירים:

סקר שוק יסודי והשוואת מחירים מקיפה הם הדרך האולטימטיבית לאיתור הזדמנויות צרכניות משתלמות בכל התחומים. גם כשמדובר בטיסה לארה”ב, השוואת מחירים מעמיקה תאפשר לכם לגלות מציאות אטרקטיביות שיוזילו את דרככם לארה”ב באופן משמעותי.אם חשוב לכם להגיע לכרטיס הזול ביותר האפשרי, בייחוד אם אתם נוסעים בהרכב זוגי או משפחתי וההפרש מכפיל עצמו במספר הנוסעים, הקדישו זמן לעניין וסקרו כמה שיותר אתרים ייעודיים להשוואת מחירי טיסות.חשוב לדעת, כי הנתונים עשויים להשתנות בין פלטפורמות ההשוואה השונות, היות והאתרים בתחום מוזנים ממערכות מידע מגוונות, ולכן, ככל שתרחיבו את החיפוש, תוכלו להגיע להצעות משתלמות יותר.

 

 

אתרים מומלצים להשוואת טיסות לארה”ב

 

אתרי השוואת מחירים בשפה העברית:

  • טרווליסט

אתר טרווליסט מחובר לכלל חברות התעופה הפעילות בקו ת”א-ארה”ב באמצעות שלוש מערכות GDS (מערכות הפצת כרטיסים) ומאפשר לבצע השוואת מחירים בין עשרות סוכנים שונים במטרה להגיע לדיל המשתלם ביותר.

www.travelist.co.il

 

  • גוליבר

פלטפורמת גוליבר מאפשרת לאתר בקלות את הטיסה המתאימה ביותר עבורכם ולבצע השוואת מחירים יעילה. המערכת מבססת את שירותיה על קשר ישיר עם חברות התעופה הגדולות המספקות טיסות מישראל לארה”ב. הזמנה אונליין חוסכת דמי טיפול בסך 35$ לכל נוסע.

www.gulliver.co.il

 

  • איסתא

עם יותר משישים שנות ניסיון בענף התיירות הישראלי, איסתא מציגה פלטפורמה נוחה להשוואת מחירי טיסות לארה”ב. מענה אנושי בטלפון 24 שעות ביממה.

 

  • אליס

פלטפורמה חדשה יחסית המאפשרת לחפש טיסות לארבעה יעדים במקביל, בטווח תאריכים נרחב ובמספר משתנה של לילות.

www.alice.co.il

 

  • פורטל טיסות

פורטל טיסות הוא מיזם משותף של חברת easyflights, המתמחה בשיווק דיגיטלי בעולם התיירות, ושל חברת גוליבר, הנחשבת לאחד מהגורמים הדומיננטיים בענף התיירות הישראלי. הפורטל פעיל זה יותר מעשור ועושה שימוש במערכות מתקדמות המאפשרות השוואת מחירים נוחה.

www.flights-portal.co.il

 

  • איזי גו

חברת הנסיעות איזי גו, מקבוצת סינגל טורס, שמאחוריה ניסיון של יותר מארבעה עשורים בענף התיירות בישראל, מציעה, בין יתר מוצרי התיירות המסופקים על ידה, מערכת נוחה להשוואת מחירי טיסות לארה”ב.

www.easygo.co.il

 

  • ואלה! טורס

החברה, בבעלות “וואלה! שופס” ו”איסתא ליינס” מעמידה לרשותכם מערכת להשוואת מחירי טיסות בקלות ובנוחות לצד מגוון שירותי תיירות אחרים בישראל ובעולם.

www.wallatours.co.il

 

  • flights-seeker מבית Kiwi

אפליקציית flights-seeker מבוססת על טכנולוגיה חדשנית ומציעה חוויית שימוש מושלמת. מנוע האפליקציה מאפשר לבצע חיפוש רחב של תאריכים ויעדים ולהגדיר רדיוס המשלב טיסות ממספר שדות תעופה במקביל. הודות לטכנולוגיה הייחודית, המערכת מסוגלת לייצר מסלולים יוצאי דופן שעשויים להיות זולים באופן דרמטי בהשוואה להצעות בפורטלים מקבילים. במקום להתאמץ, לחשוב, לחשב ולנסות להרכיב את המסלול שנראה לכם אופטימלי, תנו למחשב לעשות את העבודה במקומכם ותיהנו מתוצאות ברמה גבוהה הרבה יותר המתבטאת בחיסכון מקסימלי.

היתרון המשמעותי ביותר של מערכת Kiwi היא העובדה שלא מדובר בעוד פורטל להשוואת מחירים המפנה את הלקוח לאתרי התעופה הרלוונטיים, ולרוב, מציע מחיר שאיננו סופי, כי אם בסוכנות נסיעות לכל דבר הזמינה גם בעברית ומספקת אחריות מסביב לשעון מול נציג אנושי לכל מקרה של עיכוב / איחור / ביטול טיסה.

www.kiwi.com

 

  • מנוע חיפוש הטיסות של גוגל

המנוע של גוגל מכיל מידע רב ומקיף, אם כי מעט מסורבל ופחות נוח לשימוש.

www.google.com/flights

 

  • הדקה ה – 90

דילים שווים לרגע האחרון, בו, כידוע, מחירי הכרטיסים, בייחוד בעונות השפל, עשויים לרדת דרמטית.

 

 

 

אתרי השוואת מחירים בשפה האנגלית:
האתרים הבאים מיועדים להשוואת מחירים בלבד, ללא אופציה לרכישת כרטיס טיסה.

 

www.skyscanner.co.il

ידוע ואמין. מציע הרבה אינפורמציה שימושית לחיסכון בחלקים נוספים של החופשה.

 

www.jetradar.com

האתר באנגלית, אך מאפשר לקבל תצוגת מחירים בשקלים חדשים.

 

www.momondo.com

מציע חוויית משתמש מצוינת. פופולארי מאוד בקרב משתמשים ברחבי העולם, אך בישראל פחות. מהיר במיוחד.

 

www.kayak.com

אתר ידידותי במיוחד. מציע השוואת מחירים של מגוון שירותי תיירות נוספים כמו קרוזים ואחרים.

 

זכרו שטרם קניית כרטיסי הטיסה חובה לוודא שיש בידכם ויזה לארה”ב ודרכון בתוקף וזאת בכדי להימנע ממצב לא נעים שבו קניתם כרטיסים לכל המשפחה וגיליתם ברגע האחרון שלאחד מבני המשפחה אין ויזה או שהוא צריך חידוש ויזה לארה”ב מכיוון שהיא אינה בתוקף.

 

טיסה לארה”ב: לפני שאתם קונים כרטיס טיסה ודאו שיש לכם ויזה לארה”ב

גם השנה, גם בשנה הבאה וגם בשנים שלאחר מכן – אלפים רבים של אנשים צפויים לטוס לארצות הברית. מדובר בערב רב של אנשים, יחידים, משפחות, בודדים, אנשי עסקים ותיירים, אמנים ואנשים אחרים, חלקם נוסעים למטרות עסקיות או לימודים וחלקם לצורך טיול ברחבי המדינה או בערים המרכזיות ובאטרקציות השונות. על פי ניסיונם של אנשים שביצעו טעות ונכוו, נספר כי לפני שאתם קונים כרטיס טיסה לארה”ב ודאו שיש לכם ויזה (אישור כניסה).

טיסה לארה"ב חופשה בלתי נשכחת

טיסה לארה”ב חופשה בלתי נשכחת אך הכל מתחיל בהוצאת ויזה לארצות הברית

אם פועלים בצורה הפוכה, כלומר אם קודם כל מזמינים את כרטיס הטיסה ומגלים כי התהליך כולו מתארך או מתעכב, אי הנוחות עשויה אפילו להפוך לעוגמת נפש. אין זה עניין של מה בכך לבטל כרטיס טיסה או להחליף לתאריך מאוחר יותר. זה לא נעים, זה לא פשוט ולפעמים גם תצטרכו בסופו של דבר לשלם יותר, להחליף מלון, לשלם עלויות נלוות וחבל. ועוד דבר – אנו ממליצים בחום לוודא גם כי הדרכון שלכם בתוקף לפחות למשך חצי שנה מהתאריך שאליו אתם מזמינים את כרטיס הטיסה ובמידה ויש לכם כבר ויזה בדקו את התוקף שלה כדי להיות בראש שקט.

 

טיסה נעימה:)

ואגב אם עניין אותך הנושא של מחירי טיסות לארה”ב כנראה שיעניין אותך גם הנושא של מחירי ויזה לארצות הברית.

 

יש מצב שיעניין אותך לקרוא:

הטסת כלב לארה”ב