הוצאת ויזה לארצות הברית יכולה להיות עניין די מסובך שהרבה אנשים נרתעים ממנו. תהליך ארוך, מילוי טפסים, קביעת ראיון ועוד. אצלנו בסוכנות, אנחנו משתדלים להקל עליכם ומלווים אתכם לאורך כל התהליך עד לקבלת הויזה המיוחלת. אז איך בדיוק מוציאים את הויזה? הפרטים בכתבה הבאה.
הוצאת ויזה לארה"ב דרך סוכנות

סוכנות להוצאת ויזה לארה”ב בעברית ובקלות

הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות הוא להיכנס לאתר שלנו ולמלא את טופס ה- DS160 . שימו לב שאתם ממלאים אותו בשפה העברית ולא בשפה האנגלית. אם הטופס שלכם מופיע בשפה האנגלית סימן שאתם באתר של השגרירות. לאחר שמילאתם את הטופס אנחנו נתקשר אליכם ונעבור עליו יחד איתכם לוודא שכל הפרטים הרשומים שם הם המדויקים ביותר. את הטופס שלכם נתרגם לשפה האנגלית ובסיום נשלח לכם אותו בדואר אלקטרוני. יש לכם אפשרות למלא את הטופס באופן עצמאי בשפה האנגלית ובאתר של השגרירות. שימו לב שבשגרירות לא סלחנים כלפי שגיאות כתיב ולכן חשוב שהטופס יהיה כתוב בשפה תקינה, קחו בחשבון ששגיאות בטופס יכולות להביא לכך שמועד הראיון שלכם יתעקב וזה משהו שאתם ממש לא רוצים שיקרה לכם. לאחר שבדקנו שהפרטים המופיעים בטופס הם הנכונים ביותר, נפתח לכם חשבון באתר השגרירות וניקח מכם את התשלום עבור הויזה. השלב הבא הוא לקבוע מועד לריאיון בשגרירות. המועד יקבע בהתאם לנוחיות שלכם ובתיאום מלא עם התאריכים שהשגרירות מספקת לנו, כמובן שנעשה מאמץ על מנת שהריאיון יקבע בזמן המתאים לכם ביותר.

 

למה לבחור בסוכנות VISA USA

אם אתם מתכוונים לסייע בחברה להוצאת ויזה לארה”ב רצוי שתעשו את זה עם חברה עם המלצות רבות. אנו מזמינים אתכם לדפדף בין דפי האתר שלנו ולקרוא מה לקוחות אומרים על השירות שקיבלו מאיתנו. אנו נשמח לספק גם לכם שירות מעולה שיתבטא בכך שגם אתם תמליצו עלינו לחברכם ותפנו אותם אלינו כדי שיקבלו גם הם שירות מצוין. כדאי לקרוא אודות חברת VISA USA ועל הרף שירותי הגבוה שהצבנו לעצמנו.

 

אל הראיון שנקבע לכם יש להביא את טופס ה- DS160 שנשלח אליכם בדואר אלקטרוני ולהדפיסו, יחד איתו לצרף תמונה עדכנית שלכם בגודל המותאם לויזה ולאלו מומלץ לצרף מספר מסמכים אשר יחזקו את המחויבות שלכם לארץ ויגרמו לקונסול האמריקאי שיראיין אתכם לאשר לכם את קבלת הויזה לארצות הברית. מדובר במסמכים כמו למשל: אישור עבודה ממעסיק, אישור לימודים או אישור שירות בצבא אם יש, אישור על דירה או רכב בבעלותכם ושלושה תלושי משכורת אחרונים. חשוב מאד להביא לפחות אחד מהמסמכים הללו שכן הם משפרים את הסיכוי שלכם לקבל את הויזה במאות אחוזים.

לכל שאלה אנחנו כאן בשבילכם.

Visa-usa!