אם קיבלתם סירוב כניסה לארה”ב, קרוב לוודאי שתרצו לבדוק מה יש באפשרותכם לעשות על מנת שתוכלו לקבל זימון לראיון נוסף בשגרירות האמריקאית ולקבל אישור להוצאת ויזה לארה”ב.

סירוב כניסה לארה"ב

 

אם ניסיתם בעבר להוציא ויזה לארה”ב וקיבלתם סירוב כניסה לארצות הברית מסיבות בריאותית או כלכלית ייתכן ותוכלו להגיש טופס בקשה לויזה לארה”ב עבור השגרירות האמריקאית על מנת שיוכלו לבדוק את זכאותכם לקבלת ויזה לארצות הברית מעודכנת להיום.

השגרירות האמריקאית דואגת לשלום הציבור האמריקאי ורוצה לוודא כי כל המבקשים להוציא ויזה אמריקאית לא יעשו זאת מסיבות של הגירה או עבודה בחו”ל. לכן, מסיבות אלו נבחנים בקפידה ההיבטים הכלכליים, גיל וסטטוס ופרטים נוספים עליהם המבקש נדרש למלא בטפסים ולהסביר במהלך הריאיון בשגרירות ארה”ב.

 

הגשת טפסים לאחר סירוב לקבלת ויזה

במידה וקיבלתם סירוב כניסה לארה”ב והנכם מעוניינים להגיש טופס בקשה לויזה לארה”ב בהליך מקוצר ובתוך 24 שעות, תוכלו להיעזר בשירותיה של חברת VISA USA המעניקה שירותי הוצאת ויזה לארה”ב וחיסכון בזמן ובעבודת ניירת סיזיפית.

על מנת להתחיל בהליך מזורז כל שתתבקשו לעשות הוא למלא את הטפסים לויזה לארה”ב בעברית באופן מקוון דרך האתר ולעקוב אחר ההוראות. לאחר שתזינו את הפרטים ותצרפו את תמונות הפספורט העדכניות שלכם לטפסים, תוכלו לקבל את שירותי ה – VIP של VISA USA ולקבל זימון לריאיון בשגרירות בתוך 24 שעות. כמו כן, אם קיבלתם סירוב כניסה לארה”ב בעבר ייתכן ותרצו לקבל טיפים נוספים שתוכלו להשתמש בהם על מנת שתוכלו לשפר את סיכוייכם במעבר הריאיון בשגרירות האמריקאית.

במידה והחלטתם להגיש ערעור על סירוב כניסה לארצות הברית שקיבלתם בעבר, עליכם לקחת בחשבון כי פקידי רשות ההגירה לארה”ב הם היחידים בעלי הסמכות להחליט אם לאשר או לדחות את בקשת הערעור שהגשתם לסירוב כניסה לארה”ב, כמו כן טופס החנינה נועד לאפשר לכם לקבל אישור לויזה לארה”ב במקרים חריגים וקיצוניים בלבד המצדיקים בחינה מחדש של הנסיבות אף על פי שקיבלתם סירוב כניסה לארה”ב בעבר מסיבות אלו או אחרות.

מעוניינים להוציא ויזה לארה”ב לאחר שקיבלתם סירוב כניסה לארצות הברית?
מלאו את הטפסים לויזה לארה”ב והתחילו בתהליך של הוצאת הויזה ואנו נשמח לסייע לכם בתהליך כך שתקבלו את הויזה לה חיכיתם בהקדם האפשרי.

התקשרו אלינו עכשיו ונתאם עבורכם תור לריאיון בשגרירות במהירות.
טלפון: 055-889-1032

 

להבהרה, האתר פועל עצמאית ואינו פועל מטעם שגרירות ארה”ב.