האפשרות לנסוע לחופשה בארצות הברית מהווה את אחת האפשרויות היוקרתיות והמפנקות ביותר. אחת הסיבות לכך היא שמדובר באחת המדינות המשפיעות ביותר בעולם ברמה התרבותית, וכולנו היינו רוצים למצוא את עצמנו בעיר המפורסמת שאנו רואים בסרטים ובסדרות, על מנת לחוות על בשרנו את האווירה הייחודית של הקזינו, המלונות היוקרתיים וכו’. על מנת להגיע לכך, דרושה כמובן ויזה לארצות הברית – כשרה למהדרין.

טיסה ללאס וגאס

טיסה ללאס וגאס

האם נדרשת הוצאת ויזה לארצות הברית  לרגל טיול שכזה?

חשוב מאוד לזכור, אי ידיעה לא פוטרת מאחריות! גם אם איכשהו ההכרה בעובדה שאי אפשר להיכנס לארצות הברית אפילו לא ליום אחד ללא ויזה תקפה (וחשוב שתהיה תקפה לכל אורך הטיול ומומלת גם מספר חודשים קדימה, על כל מקרה שלא יבוא). לפיכך, לפני שאתם משריינים את הכרטיסים, הקפידו לבדוק את הדרכון, תאריך הפקיעה שלו. כמו כן, במידה ולפני זמן רב הייתה לכם ויזה לארצות הברית, עדיין צריך לדאוג לעשות הארכה דרך השגרירות האמריקאית בישראל. כיום ניתן לעשות הארכה מבלי להגיע לריאיון לשגרירות, אלא באמצעות שליחה של המסמכים בדואר רשום, אך גם לשם כך נדרש פרק זמן מסוים.

כיצד מוציאים ויזה ברגע האחרון?

באופן כללי, מומלץ לא להביא לידי מצב קריטי שבו יש מעט מאוד זמן להוציא את הויזה. אך כפי שכולנו יודעים, הנסיבות לא תמיד משחקות לטובתנו. באתר האינטרנט של השגרירות האמריקאית יש אי-מיילים למקרים דחופים. יחד עם כן, תמיד עדיף לקחת כמה שיותר זמן מראש, ובמקרים מסוימים גם להבטיח את הצלחת העניין באמצעות פנייה לגורמים מקצועיים שיסייעו לכם בתהליך קבלת ויזה לארצות הברית בזמן ולהגיע לשדה התעופה עם דרכון וויזה תקפים ומוכנים לטיסה.

לפני טיסה ללאס וגאס – עוצרים באתר השגרירות האמריקאית

הוצאת ויזה לארצות הברית בפעם הראשונה – זהו תהליך שעשוי להיות מעט מורכב בפעם הראשונה שעושים אותו, הוא כרוך במילוי טופס ארוך בשפה האנגלית, תשלום אגרה בסך 160$ עבור ויזת תייר וביצוע ריאיון קצר בשגרירות. על מנת לעבור את כל השלבים באופן תקין ולהגיע לעליית טיסה לאס וגאס בהצלחה – כדאי לקרוא את כל המאמרים הרלוונטיים לנושא הוצאת ויזה לארצות הברית ולעשות זאת באופן מוקפד, מקצועי ובצורה שתאפשר לבלות ללא כל בעיה. על מנת לזרז את התהליכים, ניתן לפנות לשירות מקצועי שיאפשר לכם להגיע למקום רגועים, ולדעת שכל העניין הבירוקרטי הוסדר, החברה תמיד תוודא שהטפסים מולאו כראוי ושיש לכם את כל הדרוש לביצוע הריאיון בצורה שתבטיח את קבלת הויזה.