טפסים לויזה לארה”ב – השלב הראשון בתהליך הוצאת הויזה

לצורך כניסה לארה”ב למטרות תיירות או עסקים נדרש כל מבקר לקבל מהשגרירות האמריקאית ויזה לארה”ב. תהליך האישור מחייב מילוי טפסים וקביעת ראיון בשגרירות ארה”ב שאחריו מתקבלת החלטה אם להעניק למבקר ויזה לארה”ב. תחילה עליכם למלא שאלון וטפסים ולהדפיסם (טופס DS-160) הטופס יהיה זמין עבורכם בשפה האנגלית דרך אתר שגרירות ארצות הברית בישראל ובאתרנו תוכלו למלא את הטופס בעברית בנוחות ובלי היתקעויות ועיכובים מיותרים וכמובן עם התמיכה שלנו לכל שאלה. מילוי טפסים לויזה לארה”ב מהווה את השלב הראשון בפרוצדורה שאנו נדרשים לעבור לצורך קבלת ויזה לארה”ב. הטופס נמצא באתר מחלקת ההגירה של ממשלת ארה”ב וכולל סעיפים רבים ומעט מבלבלים. הטופס כולל שלל שאלות, מבקש מכם להזין נתונים שונים ויש צורך למלא טופס כזה בנפרד עבור כל אחד מהנוסעים. זו אינה משימה בלתי אפשרית אך היא דורשת השקעת זמן ותשומת לב רבה לפרטים הרבים.

ויזה לארה"ב טפסים להדפסה במחשב

ויזה לארה”ב טפסים להדפסה במחשב הביתי

לאחר מכן תצטרכו לדאוג לתמונות פספורט מעודכנות העומדות בתנאים, אותן יהיה עליכם לצרף לטופס הבקשה לויזה לארה”ב. בתום מילוי הטפסים תצטרכו לשלם את האגרה עבור שגרירות ארה”ב לפני שתוכלו להגיע לריאיון לקבלת הויזה בשגרירות.

לאחר שתבצעו את התשלום תוכלו לתאם את הריאיון, כל מה שעליכם לעשות הוא לבחור את מיקום הריאיון בשגרירות ארצות הברית – תוכלו לבחור בין הסניף בתל אביב או בירושלים .

לנוחיותכם כתובות של השגרירות בירושלים והסניף בתל אביב כדי שמראש תוכלו לכוון את פגישתכם לסניף שנוח לכם יותר להגיע אליו:

שגרירות ארה”ב בישראל בסניף תל אביב

כתובת: רח’ הירקון 71 תל אביב.
טלפון: 03-5197475

 

שגרירות ארה”ב בישראל בסניף ירושלים

כתובת: רח’ דוד פלוסר 14 ירושלים.
טלפון: 02-630-4000
פקס: 02-6304070

מילוי טפסים לויזה לארה"ב בעברית

לאחר בחירת הקונסוליה הרצויה כל שנותר לכם לעשות הוא לתאם תאריך ושעה לריאיון בשגרירות ארה”ב ולחכות לריאיון האישי מול הקונסול בשגרירות לקבלת אישור הויזה לארצות הברית. תידרשו להדפיס את הטפסים מהאתר ולהמציא מסמכים רלוונטיים נוספים המעידים כי אין בכוונתם להגר לארה”ב וכי עיקר חייכם מתרכז בארץ ישראל.

(אישור על שירות בצבא, נכסים בבעלותכם, תשלום שכר דירה וכו’).

מילוי הטפסים בשפה האנגלית יכולה להיות משימה לא פשוטה עבור אלו שאינם דוברי אנגלית ברמה טובה. באפשרותכם למלא את הטפסים לקבלת הויזה הזמינים עבורכם בשפה העברית דרך האתר של VISA USA. אנו נדאג לספק עבורכם מענה מקצועי ומהיר ולעזור לכם בתהליך של קבלת הויזה שלכם.

טפסים להגשת ויזה לארצות הברית

טפסים להגשת ויזה לארצות הברית ובעברית

 

לאחר מילוי הטפסים במסגרת שיחת טלפון נשאל אתכם היכן ומתי יהיה לכם נוח לעבור את הריאיון (שגרירות ארה”ב בתל אביב או בירושלים) ונתאם לכם בהתאם למבוקשכם ובהתאם לזמנים הפנויים במערכת השגרירות את המקום והזמן שנוחים לכם. אחד היתרונות שלנו הוא שאנו כל היום נמצאים במערכת של השגרירות ולכן אנו יודעים בדיוק אלו תורים פנויים והיכן. כמו כן אנו יכולים לבצע הקדמות תורים בעת הצורך מכיוון שמערכת התורים של השגרירות פתוחה בפנינו וברגע שיש ביטול מהר מאוד אנו יכולים לתפוס אותו עבורכם.

 

בתום ההליכים תקבלו מאיתנו את התאריך והשעה המיועדים ותוכלו לגשת אל הריאיון. הראיונות מתקיימים בשגרירות בימי שני עד שישי בין השעות 7:00 ל 14:00 כך שתצטרכו להתאים את עצמכם אל שעות קיום הראיונות בשגרירות ארה”ב בסניף לפי הסניף שבחרתם.

 

חברת VISA USA תסייע לכל דורש שיבקש להוציא ויזה לארצות הברית לקבל את מבוקשו במהירות וביעילות. כל שעליכם יהיה לעשות לפני שתתחילו בהליכים הוא להגיש את הטפסים לויזה לארה”ב באתרינו ונשמח לקחת אתכם יד ביד מהנקודה הזאת.

 

טפסים לויזה לארה”ב להדפסה

מכיוון שהשאלון ארוך וכאמור כולל שאלות רבות בג’רגון אמריקאי כבד, רבים מעדיפים להדפיס את השאלון או לפחות חלקים ממנו כדי לתרגם אותו בנפרד, כדי להשלים את המידע הנדרש או כדי להתרכז בקריאתו באופן פשוט יותר, שלא על מסך המחשב. יש לציין שגם עבור אנשים השולטים בשפה האנגלית, מילוי השאלון מהווה אתגר לעיתים בשל אורכו ובשל אופי שאלותיו, ובוודאי שמי שאינו שולט בשפה האנגלית או אינו חש בנוח למלא טפסים מסורבלים סובל ממילוי השאלון אפילו יותר.

 

טפסים לויזה לארה"ב להדפסה

טפסים לויזה לארה”ב להדפסה בעברית

 

יש דרך לחסוך את שלב ההדפסה?

הפתרון שמציעה חברת  VISA USA, חברה להוצאת ויזה לארה”ב, לסיוע בהגשת בקשה לקבלת ויזת תיירות לארה”ב הוא פתרון שנועד להקל על התהליך, לחסוך בזמן ולייעל אותו. העובדה שהשאלון המקוון מופיע בעברית, באופן זורם וכולל הנחיות ברורות, מאפשרת לחסוך בהתמודדות עם האנגלית ולהקל על תהליך מילוי השאלון. כמו כן, העובדה שמדובר בפתרון בר-קיימא בדמות אתר שהוא ידידותי גם למשתמש וגם לסביבה ואינו מצריך הדפסה של דפים כלשהם היא ערך מוסף לשירות שאנחנו מציעים.

כאשר בוחרים למלא את שאלות הבקשה לויזה דרך האתר שלנו אין טפסים לויזה לארה”ב להדפסה כלל, הכל מתורגם לעברית כולל הוראות המילוי וכל שאלות השאלון האמריקאי. עוד מאפשר האתר להמשיך ולהשלים את תשלום אגרת הויזה וכן לקבוע זמן ומקום נוחים לביצוע הראיון האישי בשגרירות או בקונסוליה האמריקאית. בכל שלב שהוא, כאשר נתקלים בשאלות או בעיות, ניתן ליצור קשר עם אנשי השירות שלנו ולהיעזר בהם. עבור מבקשי הויזה לארה”ב שזמנם יקר להם אבל כך גם הסביבה שבה הם חיים, שאינם מעוניינים לבזבז משאבים מיותרים הן ברמה האישית והן ברמה האקולוגית, הפתרון של Visa Usa הוא הפתרון הנכון.

 

טופס ויזה לארה”ב להדפסה

טסים לארצות הברית? עליכם לוודא כי יש ברשותכם ויזה לארה”ב בתוקף ודרכון בתוקף לחצי שנה ממועד הנסיעה. במידה וטרם ביקרתם באתר השגרירות ומילאתם טופס להוצאת ויזה לארה”ב להדפסה מקוונת, יהיה עליכם לעשות זאת.

DS-160 הוא הטופס הראשון והבסיסי שיש למלא בעת בקשה לויזה לארה”ב. הטופס בן כ-16 עמודים וכולל פרטים אישיים של מבקש הבקשה, פרטים אודות הנסיעה, עבר פלילי, שירות צבאי, תעסוקה ועוד בהתאם לסוג הויזה המבוקשת. את הטופס ניתן למלא אונליין באנגלית בלבד  באתר השגרירות באופן עצמאי, או בעזרת השירות שלנו. על הטופס להכיל אך ורק פרטים נכונים, מדויקים ועדכניים – מילוי לא נכון של הטופס, מילוי פרטים כוזבים, חסרים או פרטים שעלולים להתפרש באופן לא נכון עשוי לגרום לדחיית בקשתכם. מילוי הטופס בצורה נכונה יבטיח לכם תהליך בקשה מהיר יותר וקל יותר.

טופס להוצאת ויזה לארה"ב להדפסה

טופס להוצאת ויזה לארה”ב להדפסה בעברית

הקפידו על מילוי הטפסים באופן תקין וללא שגיאות כתיב כך שהפרטים שלכם יהיו נכונים. שימו לב כי השגרירות לא תקבל טפסים עם שגיאות ועלולה לפסול לכם את הטופס ביום הריאיון מול הקונסול האמריקאי, פעולה אשר תגרום לכם לעבור את כל התהליך מההתחלה ולתאם מועד חדש לריאיון בשגרירות ארצות הברית.

 

טפסים להוצאת ויזה לארה”ב להורדה

ישנם אנשים המעוניינים להוריד את הטופס למחשב משיקולי נוחות, הדבר נובע לרוב לאחר שהחילו למלא את הטופס באתר שגרירות ארה”ב ובעקבות אורכו של הטופס או בעקבות העובדה שהטופס לא התקדם לשלב הבא לא סיימו למלא את הטופס ובעקבות עוגמת הנפש שנגרמה להם הם מעדיפים למלא את הטופס “כמו פעם” עם נייר ועט.

 

טופס ויזה לארה”ב להורדה – תנו לנו להקל עליכם

אם כך יש לנו בעיקר בשורות טובות עבורכם: את הטופס תצטרכו למלא בכל מקרה אונליין במקום להוריד אותו למחשה ולהדפיס אותו אבל הכנו עבורכם טופס בעברית קל ונוח למילוי שתוכלו לסיים בכ – 20 דקות. במידה ואתם לא בטוחים לגבי אחת השאלות פשוט תרשמו את הספרה 0 (אפס). כאשר נקבל את הטופס בכל מקרה אנחנו עוברים אתכם על השאלות ואז נוכל לשאול אתכם לגבי הסעיפים החשובים וגם לגבי הסעיפים שרשמתם “לא יודע” או 0. כך שאין צורך בהורדת הטופס אלא במילוי פשוט ומהיר באתרנו♥

 

מי חייב במילוי טופס DS-160?

כל אדם המבקש ויזה לארה”ב תחת ההגדרה של תייר או נוסע עסקי חייב במילוי טופס DS-160 (כולל תינוק בן יומו). אם לנסיעתכם מצטרפים ילדים מתחת לגיל 14 או מבוגרים מעל גיל 80 הם לא יידרשו להגיע לראיון בשגרירות, אך עדיין יש למלא עבורם את הטופס ולהביא אותו אתכם כאשר אתם מגיעים לשגרירות (שימו לב – רק קרובים מדרגה ראשונה רשאים להגיש בקשה עבור ילדים ועבור מבוגרים מעל גיל 79).

לפי תקנות שגרירות ארה”ב יהיה עליכם לצרף מסמכים המצביעים על כך שאין בכוונתם לטוס לארצות הברית למטרות הגירה או עבודה ועל כך שעיקר חייכם מתנהל בארץ ישראל, במקרה של הגירה תצטרכו להתייעת עם עו”ד המתמחה בהגירה לארה”ב.

 

על מנת להמציא מסמכים המראים שכוונתכם לטייל בארה”ב בלבד ולא לעסוק בפעילויות אחרות, תוכלו לצרף מסמכים רלוונטיים כגון:
אישור על שירות צבאי בצבא הגנה לישראל בצבא קבע או בשירות סדיר, אישור על לימודי השכלה גבוהה, אישור על החזקת נכסים בישראל כגון דירה, רכב, או נכס אחר עליו יש לכם תשלומים.

לאחר שהמצאתם את כל המסמכים הרלוונטיים עליכם לדאוג לתצלום תמונת פספורט עדכנית אשר עומד בתקנים של גודל קבוע מראש, תצלום על גבי רקע לבן בלבד והנחיות נוספות מטעם שגרירות ארצות הברית. בתום התהליך תוכלו להמשיך לשלב הבא ולבצע את תשלום האגרה עבור הוצאת הויזה לארה”ב דרך השגרירות האמריקאית בישראל. לאחר מכן, שמרו את אישור התשלום ובחרו את סניף השגרירות הקרוב אליכם הנמצא בתל אביב ובירושלים לנוחיותכם.

 

טפסים ויזה לארה”ב להדפסה – האם חייבים להדפיס או שאפשר מהר יותר?

אם ברצונכם לטוס לארצות הברית בזמן הקרוב ולחסוך את הדפסת הטופס לויזה לארצות הברית, תוכלו למלא את הטפסים לויזה לארה”ב בעברית מטעם חברת VISA USA באופן מקוון דרך האתר ובאופן ידידותי לסביבה מבלי הצורך לבזבז נייר שלא לצורך. כמו כן, מדובר ביתרון משמעותי ללא ספק כאשר ניתן למלא את טופס הויזה בשפה העברית ולהימנע משגיאות העשויות להתרחש בעת תהליך קביעת המועד לריאיון בשגרירות ארצות הברית.

ישראלים רבים, בין אם בשל קוצר בזמן או העדפה להתנהלות בעברית על פני שפות אחרות, היו מעדיפים לדלג על שלב מילוי הטפסים לויזה לארצות הברית ולהגיע ישר לשלב הראיון, אך לצורך קביעת הראיון יש צורך להציג אישור מקוון על השלמת מילוי הטופס האלקטרוני. לטובת כל אלה עלה לאוויר האתר שלנו, שנועד להקל על התהליך, לאפשר למעוניינים למלא את פרטיהם בעברית, לעשות זאת בעזרת טופס נגיש ונוח ואפשר לנו לסייע להם לעבור בהצלחה שלב זה.

 

טופס אונליין במקום טופס להדפסה

טופס לבקשת ויזה לארצות הברית, ידוע גם כטופס ds160, הוא השלב הראשון בבקשה לויזת תייר לתושב ישראלי המבקש לבקר בארה”ב לתקופה קצובה, אם למטרת טיול, עסקים או טיפול רפואי. הטופס כולל רשימה של כ-80 שאלות הנוגעות לסטטוס הנוכחי של המבקש ולסיבת הביקור. הטופס נועד גם לוודא כי יש לפונה סיבה חזקה מספיק לחזור לארץ בתום הביקור.

טפסים לויזה לארה”ב יש למלא באופן פרטני עבור כל מגיש בקשה בכל גיל, בין אם הוא נוסע כחלק ממשפחה או קבוצה. את הטפסים האמריקאים ניתן למלא באתר השגרירות בהמשכים, תוך כדי שמירתם ופתיחתם מחדש, אבל יש צורך לעשות זאת בטווח של 30 יום מתחילת מילוי הטופס. אתגרים ומגבלות אלו ניתן לעקוף בעזרת השירות שלנו ולהגיש בקשה לויזה לארה”ב בעברית ובליווי מצוות VISA USA. אספו את פרטי הנוסעים בנחת, מלאו את הפרטים באתר שלנו ברבע שעה עד 20 דקות, ואנחנו נוביל אתכם דרך השלבים הבאים בקלות וברוגע.

אם ברצונכם לקבל תור לריאיון בשגרירות ארה”ב מהר יותר, תוכלו למלא את הטפסים לויזה דרך האתר ואנו נבצע עבורכם את תשלום האגרה ונתאם את המועד לריאיון בשגרירות ארה”ב בסניף הקרוב ביותר אליכם תוך מספר ימים בלבד. כמו כן, ניתן גם לקבל את שירותי ה – VIP  שלנו ולקבל מועד לריאיון תוך שעתיים בלבד.

 

מילוי טפסים לויזה לארה"ב

מילוי טפסים לויזה לארה”ב בעברית

מילוי טפסים לויזה לארה”ב – כל מה שנדרש מכם

כולנו צופים וקוראים ואפילו חוטאים בשיחות באנגלית, אבל כשמדובר במילוי טפסים ממשלתיים רשמיים, רבים מעדיפים לוותר על החוויה. בשבילם ובשביל אלו שפשוט קצרים בזמן הקמנו את אתר VISA USA, שבו אנחנו מציעים שירות סיוע להגשת בקשה לויזה לארה”ב. אנחנו לא יכולים לעזור לכם לדלג על כל שלבים – את הראיון האישי בשגרירות תצטרכו לבצע בעצמכם, בלעדינו. אבל דרכנו, מעבר לראיון עצמו, כל מה שתצטרכו לעשות יהיה למלא את פרטיכם בעברית. את התרגום לאנגלית, פתיחת החשבון, הזנת כל הפרטים, ביצוע תשלום אגרת הויזה וואת קביעת הראיון תשאירו לנו. ומילה נוספת על הראיון עצמו – לא נשלח אתכם אל המערכה ללא כל הכנה. אנחנו נצייד אתכם בטיפים רבים כיצד לעבור אותו בהצלחה.

ישראלים רבים מגישים בקשה לויזה לארה”ב מדי חודש. חלקם זוכים לקבל ויזה ללא בעיה מיוחדת, אך לא כולם. אלו שאושרה להם ויזה יוצאים מהשגרירות כשחיוך רחב פרוש על פניהם. בשלב זה קל לשכוח כמה זמן ואנרגיות דרש מהם התהליך, כמה פעמים הם נדרשו לפתוח את הקובץ האמריקאי שהיה עליהם למלא וכמה בעיות לא צפויות צצו לאורך הדרך. תנו לנו לעזור לכם להגיע אל שלב החיוך הזה בקלות.

כמובן שמילוי לא נכון של הטפסים יחזיר בוודאות את מגיש הבקשה לויזה לתחילת התהליך ויגרור עיכובים ועלויות נוספות. בפועל רבים מהמגישים בקשה לויזה לארה”ב נדרשים לחזור על התהליך פעם שנייה בשל טיפול לא נכון בטפסים למילוי לויזה לארה”ב. למרות שהם עומדים בכל הקריטריונים לקבלת ויזה. כמה חבל.

 

שירות עזר להגשת למילוי טפסים לויזה לארה”ב והכנסה לראיון

אנו בחברת VISA USA זיהינו את הבעייתיות במילוי השאלון באנגלית, בעייתיות בה נתקלים ישראלים רבים אשר אנגלית אינה שפת האם שלהם ופיתחנו שאלון מקוון בעברית הכולל הנחיות ברורות בעברית.
השאלון המקוון שפיתחנו מאפשר גם המשך לתהליך תשלום אגרה ולציון תאריכים ומיקומים נוחים לראיון. כל זאת בקלות, פשטות, יעילות וידידותיות.

אז למה לשבור את הראש? אנו בחברת VISA-USA מנוסים מאוד בסיוע בהוצאת ויזה לארה”ב. אנו מספקים פתרון פשוט וקל לטיפול בטפסים למילוי לויזה לארה”ב. במהלך השנים סייענו למאות לקוחות מרוצים בהליך הנפקת הויזה לארה”ב.

אנחנו מזמינים גם אתכם לחסוך לעצמכם הרבה זמן וכאב ראש ולהסתייע בשירותנו בתהליך הנפקת הויזה. אנחנו יודעים בוודאות ששימוש בשירותינו ישתלם לכם במונחי עלות תועלת ויעזור לכם להגיע לנסיעה לארה”ב בראש שקט. צרו אתנו קשר עוד היום לפרטים נוספים.

 

טפסים למילוי לויזה לארה"ב

אלו מסמכים כדאי להכין מראש בעת מילוי הטופס?

מניסיון, ולצורך קיצור התהליך, אנחנו ממליצים להכין בנוסף את כל הפרטים שיש לכם לגבי הנסיעה הקרבה – תאריכי הנסיעה, המקומות שבהם תבקרו וכן אנשי קשר בארה”ב. בנוסף לדרכון העדכני שלכם שצריך להיות מונח לפניכם בעת מילוי הטפסים, אם בידיכם דרכון ישן, כדאי להכין גם אותו כי חלק מהשאלות שתישאלו כוללות פרטים על יציאות קודמות מהארץ. תידרשו גם לענות על שאלות בקשר לעבר התעסוקתי שלכם ולגבי הלימודים שלמדתם כך שאם כל התאריכים והנושאים אינם טריים בראשכם, כדאי להיעזר בקורות החיים או ברשימה מוקדמת שערכתם. כאמור, את השאלות המדויקות מכתיב הממשל בארה”ב, אבל העובדה שאנחנו מאפשרים לכם לענות עליהן בעברית מקלה על רבים את ביצוע המשימה. יש צורך להכין מראש גם תמונה צבעונית ועדכנית בגודל 5X5 ס”מ שאותה תתבקשו לצרף לבקשה וכן להביא איתכם לראיון בשגרירות ארה”ב בישראל.

לכן, כדי למלא טפסים לויזה לארה”ב בצורה מדויקת וללא טעויות רצוי שהמסמכים הבאים יהיו בהישג יד:

  1. דרכון בתוקף.
  2. מידע אודות הנסיעה (תאריכים, מקומות בהם תבקרו וכן הלאה).
  3. קורות חיים – ייתכן ותתבקשו לציין מקומות עבודה נוכחיים או קודמים.
  4. חוגר/תעודת שחרור – כדי לציין תאריך גיוס/שחרור.
  5. יומן פגישות – על מנת לציין את הימים המתאימים לכם לקביעת הריאיון בשגרירות.

בנוסף, מומלץ להצטייד כבר בשלב זה בכרטיס אשראי כדי להשלים את תהליך הגשת הטופס.

שווה לקרוא על מסמכים לויזה לארה”ב שכדאי להביא עמכם.

טופס לבקשת ויזה לארצות הברית

טופס לבקשת ויזה לארצות הברית כדי לראות את הגשרים המהממים שארצות הברית מציעה

 

שאלות בנוגע לטופס בקשת ויזה לארה”ב

האם אני יכול לקנות כרטיס טיסה לפני מילוי טופס ויזה לארה”ב?

מעוניינים לנסוע לארה”ב? חושבים להזמין טיסה? חכו רגע. שגרירות ארה”ב ממליצה לא להוציא ויזה לארה”ב לפני הזמנת הכרטיסים. כי אין עוגמת נפש גדולה מלהחזיק כרטיסים לניו יורק ולקבל סירוב לבקשת הויזה שלכם…

 

האם מספיק רק למלא את הטופס כדי לקבל ויזה?

לא. תהליך קבלת הויזה מותנה באישור של קונסול לאחר ראיון שנערך בשגרירות ארה”ב. לאחר מילוי הטופס, תשלום אגרה והוספת תמונות פספורט לפי התקן האמריקאי, נקבע הריאיון בשגרירות האמריקאית בירושלים או בתל אביב. הפרטים אותם מבקש הויזה ממלא בטופס נועדו להיות הבסיס לראיון, ובאמצעותם הקונסול מקבל רושם ראשוני על הסטטוס של מגיש הבקשה.

 

מה אם יש טעויות במילוי הטופס לויזה לארה”ב?

התרבות האמריקאית בכלל, ובמיוחד בתחום ההגירה, קפדנית מאד בכל הקשור לתחום הבירוקרטי. אפילו טעות שנעשתה בתום לב במילוי הטופס עשויה להתפרש כניסיון לרמות את הקונסול, ולהשיג אשרת כניסה לארה”ב כתייר על מנת להגר אליה או כדי לעבוד במדינה ללא אישור. בעת מילוי הטופס חשוב להבין כל שאלה ולענות עליה בכנות. כמו כן, יש להכין אישורים ומסמכים מתאימים המעידים על חזקה בארץ, שיוצגו בראיון בקונסוליה בנוסף לטופס.

 

אילו אישורים ומסמכים כדאי לצרף לטופס הבקשה?

עבור ויזת תייר ועסקים לרוב לא תדרשו למלא טפסים נוספים מלבד הורים לילדים מתחת לגיל 14 שצריכים למלא ולהגיש טופס הסכמת הורים, עם זאת, לראיון בשגרירות מומלץ להגיע עם מסמכים המאשרים את כוונתו של המועמד לחזור לישראל. המטרה היא להוכיח לפקיד ההגירה בשגרירות שאתם לא מתכננים להשתקע בארה”ב אלא לחזור לארץ בתום הביקור (אישור לימודים לסטודנט למשל, בעלות על עסק מקומי, ילדים הנותרים בישראל וכד’).

לטופס עצמו אין מצרפים מסמכים נוספים, אלא מציגים אותם בראיון עצמו מול הקונסול. מסמכים שיכולים לסייע לקבלת הויזה הם מכתב ממקום העבודה שנכתב על ידי גורם מוסמך, המעיד כי מגיש הבקשה יוצא לחופשה זמנית ומקום העבודה מחכה לו בשובו, תלושי משכורת אחרונים ותדפיסי בנק המעידים על מצב כלכלי יציב. כמו כן, חוזה שכירות המעיד על המשך מגורים בארץ לאחר החזרה מחו”ל עשוי לסייע, כמו גם כל רכוש בארץ כמו בית או רכב בבעלות הפונה.

למי שאינו דובר את השפה האנגלית כשפת אם מומלץ למלא את הטופס בעברית ולקבל משוב על טעויות אפשריות לפני שליחת הגרסה האנגלית לקונסוליה לשם תיאום הריאיון. למילוי טופס הבקשה לויזה לארה”ב לחצו כאן.

 

האם ניתן לשלוח ישירות את הטופס לקונסוליה האמריקאית בעברית?

לא. טופס הבקשה לויזה הוא בשפה האנגלית במקור, וכך גם הקונסוליה מצפה לקבל אותו על מנת לזמן אתכם לראיון. כאשר אתם ממלאים את הטופס בעברית באתר, אנו מתרגמים אותו עבורכם לשפה האנגלית ומוודאים שאין שגיאות במילוי הטופס. היתרון הגדול של מילוי השאלון בעברית הוא היכולת להבין בקלות את השאלות (מדובר בכמות בלתי מבוטלת – 80 שאלות) ולענות עליהן בשפה חופשית.

 

מה אם אינני יודע את התשובות?

השאלון לבקשת הויזה לארה”ב אינו מבחן. מדובר בשאלות שנועדו לבחון את היציבות הפיננסית שלכם ואת החזקה שלכם בארץ, על מנת לוודא כי אינכם עומדים להגר לארה”ב. כמו כן, השאלון נועד במידה מסוימת גם להגן על גבולותיה של ארה”ב מפני עבריינים, טרוריסטים, מרגלים או חברי ארגונים קיצוניים. חלק מהשאלות מובנות מאליהן, ועל אחרות יש לענות בכנות ובזהירות, על מנת להתאים לדרישות הנוקשות של ממשלת ארצות הברית בתחום ההגירה. אם אתם ממלאים את הטופס באתר שלנו ולא יודעים את התשובה לאחת השאלות, אתם יכולים לרשום את הסיפרה 0 או לא יודע וכאשר נקבל את הטופס ונעבור עליו נשאל אתכם ונבהיר לכם מה שצריך.

 

אם אני מגיע ללמוד בארה”ב, האם אני ממלא בקשה לויזת תייר?

ויזת תייר שונה במהותה מויזת סטודנט. יש למלא טפסים שונים ולהציג מסמכים שונים בראיון. חשוב להתייעץ עם מומחה בתחום לפני שמגישים ויזת לימודים על מנת שלא לעשות טעויות שעלולות לעלות לכם בסירוב מיותר. אנו מתמחים בסיוע במילוי הטפסים בעברית לכל סוג של ויזה ולכל צורך, כאשר במרבית המקרים מדובר בויזת תייר שנועדה למטרות ביקור בארה”ב לפרק זמן קצוב.

 

מהו אורך הריאיון בשגרירות?

 הריאיון בשגרירות ארה”ב מול הקונסול המקומי אינו ארוך, ובדרך כלל נמשך חמש דקות ואפילו פחות. בסיומו הקונסול יעדכן אתכם האם הויזה לארה”ב אושרה, וכן תתבקשו להשאיר את הדרכון ולהמתין שיגיע אליכם חתום בדואר.

 

האם ניתן לשלוח מישהו אחר במקומי לראיון?

לא. הריאיון הינו אישי. מטרת הריאיון היא לשאול חלק מהשאלות שהופיעו בטופס ולראות אתכם עונים עליהן פנים מול פנים. הקונסול מודרך בזיהוי שפת גוף, ומנסה להעריך האם המידע שאתם מספקים אמין ונכון, או שאולי אתם מתכוונים להגיע לארה”ב לאו דווקא למטרה אותה ציינתם בבקשה.

 

בכל שאלה הקשורה למילוי טופס הבקשה לויזה בעברית ובאנגלית, ולקבלת סיוע בהכנה לראיון – פנו אלינו עוד היום.

 

ויזה לארה"ב טפסים שגרירות ארה"ב

ויזה לארה”ב טפסים שגרירות ארה”ב בעברית

תשלום אגרת ויזה לארה”ב לאחר מילוי הטופס

לאחר שביצעתם את כל השלבים האלו תצטרכו לשלם את האגרה להוצאת ויזה לארצות הברית באתר השגרירות ולקבוע לעצמכם ראיון. אל הראיון רצוי להגיע לפני הזמן, בשל אסון התאומים הגבירו את הבדיקות הביטחוניות בשגרירות ארצות הברית וחל גם איסור להכניס חפצים אישיים לתוך הבניין. כל התהליכים הללו לוקחים זמן ולכן כדאי להגיע לפחות חצי שעה טרם מועד הראיון שלכם על מנת שלא תאחרו.

במהלך הראיון מומלץ לשדר ביטחון ונינוחות, לברך בברכת בוקר אור, להאזין לשאלות ולענות לעניין מבלי להיכנס לתשובות ארוכות ומסובכות, כמובן שתמיד יש להגיד את האמת בלבד.

בסיום התהליך אם עברתם בהצלחה את הראיון תתבקשו להשאיר את הדרכון שלכם בקונסולה ותקבלו אותו בעוד מספר שבועות הישר לתיבת הדואר שלכם יחד עם אשרת הכניסה מוטבעת עליו.

איזה טפסים צריך להוצאת ויזה לארה"ב בעברית

איזה טפסים צריך להוצאת ויזה לארה”ב

המסמכים אותם תוכלו להציג בפני הקונסול האמריקאי במעמד הריאיון הם:

 אישור עבודה – אישור עבודה מהמעסיק וצירוף תלוש המשכורת משלושת החודשים האחרונים מראה על יציבות תעסוקתית ומוריד את החשש שמא תרצו להוציא ויזה לארה”ב למטרות הגירה ועבודה בחו”ל.

אישור לימודים – אם אתם סטודנטים או אקדמאים באחד מהמכללות או האוניברסיטאות בארץ, תוכלו לצרף אישור לימודים בתוקף על מנת לשפר את הסיכויים לקבלת האישור להוצאת ויזה לארה”ב.

טפסים על החזקת נכסים בארץ – אם הנכם מחזיקים בנכסים בארץ כגון רכב או דירה בבעלותכם, זו תהיה סיבה יותר לכך שהקונסול האמריקאי יתרשם מכם לטובה ויחתום על הטופס לקבלת הויזה לארה”ב.

טופס אישור תשלום האגרה – אישור תשלום האגרה עבור הריאיון עם הקונסול האמריקאי הינו טופס שחובה להביא ביום הריאיון.

 

לפרטים נוספים בנוגע להוצאת ויזה לארצות הברית במהירות ומילוי הטפסים בשפה העברית בטופס מקוצר ונוח למילוי:
התקשרו – טלפון:055-889-1032