ויזה לארה”ב לתינוק בעברית, בקלות ובראש שקט!

מזל טוב! נולד לכם תינוק חדש? תינוקת חדשה הצטרפה למשפחה? ועכשיו הם מצטרפים לנסיעה הקרובה לארה”ב? שמחה גדולה. להוצאת ויזה לארה”ב לתינוק לחצו על הכפתור להגשת טפסים מידית ועקבו אחר ההוראות. אנחנו נטפל בהגשת הבקשה לויזה לארה”ב עבורכם ועבור התינוק או התינוקת שלכם.
שימו לב: יש למלא את הטפסים לכל מגיש בקשה בנפרד. בהצלחה! (צפו בסירטון לעוד מידע)

 

ויזה לארה"ב לתינוק

ויזה לארה”ב לתינוק בעברית

 

אין דבר משמח יותר מהגדלת המשפחה, ולמרות תוספת המנהלות – עגלה, עריסה, חיתולים, בקבוקים ועוד ועוד, כיף גדול לנסוע לארה”ב עם המשפחה כולה, כולל התוספת החדשה. בין אם מדובר בהוצאת ויזה לארה”ב לתינוק החדש בלבד או לכל המשפחה, אתר VISA USA יכול לסייע לכם ולקצר ולהקל על תהליכי הבקשה.

 

כל מה שנדרש מכם כדי להוציא ויזה לארה”ב לתינוק

לפי תקנות ההגירה של ממשלת ארה”ב נדרש כל מבקר במדינה להציג דרכון בתוקף, ובעלי אזרחות ישראלית נדרשים להציג ויזה בתוקף בדרכון. גם תינוק בן יומו, עד כמה שזה יכול להישמע תמוה, נדרש להציג דרכון עם אישור שכזה. השלב הראשון בתהליך הבקשה לקבלת ויזה לארה”ב כולל מילוי טפסי בקשה באנגלית באתר רשות ההגירה, טפסים שמתאימים את עצמם לגיל המבקש. אמנם תינוק צעיר ייאלץ לענות על פחות שאלות בשל העובדה הברורה שההיסטוריה האישית שלו די קצרה, אבל שלב מילוי הטפסים עבורו הוא חלק בלתי נפרד מהתהליך.

עבור מי שמעדיף למלא את הטופס בעברית הוקם אתר VISA USA המאפשר לענות על השאלות הרלוונטיות באמצעות שאלון בהיר וקריא בעברית, כך שגם אם מדובר בפחות טפסים, עדיין פשוט ונעים יותר לעשות זאת בעברית. תהליך הוצאת ויזה לארה”ב לתינוק מהיר יותר בהשוואה לתהליך למבוגרים גם בזכות העובדה שהם אינם נדרשים להיות נוכחים בעצמם בראיון האישי בשגרירות. כל שנדרש הוא להוציא עבורם דרכון ראשון, ולהתחיל למלא את הטפסים כאן באתר. בהצלחה!

ויזה לארה”ב לתינוק טפסים

בכדי להוציא ויזה לארה”ב לתינוק, עליכם למלא את הטפסים הייעודיים עבורו דרך אתר השגרירות ולעקוב אחר ההנחיות להוצאת הויזה לארה”ב. תינוקות וילדים עד גיל 14 אינם מחויבים במעבר ראיון בשגרירות אלא בשליחת הטפסים לויזה ותשלום האגרה בלבד. אם אתם מעוניינים להוציא ויזה לארה”ב עבורם, המשיכו לקרוא ולמדו איך עוברים את תהליך מילוי הטפסים ועד קביעת המועד לריאיון בשגרירות ארה”ב.

ויזה לארה"ב לתינוק טפסים

ויזה לארה”ב לתינוק טפסים בעברית

מילוי הטפסים להוצאת ויזה לארה”ב כרוך במילוי שאלון DS-160 הזמין באתר השגרירות בשפה האנגלית. בזמן מילוי הטופס תתבקשו למלא את שמכם המלא, תאריך הלידה שלכם, עיר מגורים, מצב משפחתי וכו’.

מלבד הפרטים האישיים ומצבכם המשפחתי, תתבקשו להצטייד בפריטים נוספים שעליכם לצרף אל טופס הבקשה לויזה לארה”ב לתינוק לפני שתוכלו לתאם מועד לריאיון בשגרירות ארצות הברית.

עליכם להכין מסמכים רלוונטיים אשר תוכלו להציגם ביום הריאיון בפני הקונסול האמריקאי, על מנת שתוכלו לקבל את האשרה להוצאת ויזה לארה”ב. המסמכים נועדו להראות לשגרירות האמריקאית כי אין בכוונתכם להוציא ויזה למטרת עבודה או הגירה לארצות הברית.

מסמכים אותם תתבקשו לצרף אל טופס הבקשה לויזה לארה”ב עבור תינוק הם:

  1. דרכון בתוקף
  2. תמונת פספורט
  3. אישור תשלום אגרה
  4. אישור רישום לשליחת דרכונים

בשלב הבא תתבקשו לוודא כי יש לכם תמונת פספורט עדכנית המתאימה בגודלה ומממדיה לויזה לארה”ב. בכדי לוודא שהתמונה עומדת בתקן השגרירות האמריקאית, עליכם לגשת אל אחת מתחנות הצילום ולוודא שהם רשאים להנפיק תמונת פספורט למטרת דרכון וויזה לארה”ב לתינוק.

לאחר שסיימתם למלא את הטפסים והכנתם את כל המסמכים הנדרשים, הקפידו לשמור עותק בניילונית מאורגנת כך שתוכלו להציג אותם מול הקונסול האמריקאי במעמד הריאיון עבור הויזה לארצות הברית.

כפי שציינו תינוק אינו נדרש להגיע לראיון וניתן לשלוח את כל המסמכים בדואר, אך אם גם ההורים צריכים ויזה, יש למלא עבורם את המסמכים ולתאם ראיון. בעת הראיון של ההורים יהיה ניתן להגיש גם את מסמכי התינוק.

תיאום הריאיון מול הקונסול האמריקאי מותנה בתשלום אגרה לויזה לארה”ב, אותה תידרשו לשלם בכדי להוציא או לחדש את הויזה שלכם.

את הריאיון תוכלו לתאם בשגרירות ארה”ב באחד משני הסניפים בישראל בתל אביב או בירושלים.

ויזה לארה”ב לתינוק טפסים בשפה העברית

אם ברצונכם לחסוך בזמן בעת מילוי הטפסים לויזה לארה”ב לתינוק, תוכלו להשתמש בשירותי הוצאת ויזה לארה”ב של VISA USA. בכדי לקצר את התהליך עבורכם, תוכלו למלא את הטפסים לויזה לארה”ב בשפה העברית באופן מקוון דרך האתר וצוות VISA USA יוכל לשלוח אותו עבורכם אל השגרירות ולשלם את האגרה לויזה. כמו כן, תתבקשו להמתין בסבלנות עד לקבלת המועד לריאיון בשגרירות ארה”ב באחד מהסניפים של שגרירות ארה”ב הקרובים אל מקום מגוריכם.

כעת, תתבקשו להמתין בסבלנות עד למועד הריאיון, בו תוכלו לגשת אל השגרירות האמריקאית ולעבור את הריאיון מול השגריר האמריקאי בהצלחה.

מעוניינים שנמלא עבורכם את הטפסים ולחסוך זמן במילוי הטפסים להוצאת הויזה בשפה העברית?
התקשרו אלינו:
055-889-1032

 

הנפקת דרכון לתינוק

לפני שאתם ממלאים את הטפסים המתאימים לבקשת הויזה, תצטרכו להוציא לזאטוט דרכון משלו. טיפ חשוב: כאשר אתם מצלמים את תמונת הפספורט לדרכון, מומלץ לבקש גם לצלם תמונת פספורט לבקשת הויזה. תמונה זו מצולמת לפי הסטנדרט האמריקאי – בגודל מיוחד ולעיתים גם עם רקע שונה, וכל חנות צילום תדע איך להדפיס עבורכם את תמונת הפספורט אם תציינו בפניהם כי היא מיועדת לבקשת הויזה.

אם מדובר בהורים גרושים, ואחד ההורים כבר נמצא בארה”ב – יש לקבל אישור מיוחד באמצעות הקונסוליה הישראלית בארה”ב להוצאת הדרכון. אם שני ההורים בישראל, שניהם צריכים לאשר את הנפקת הדרכון.

 

טופס ds160 לתינוק

יוצאים לטיול משפחתי ועומדים לקחת אתכם את החבר החדש במשפחה? אל תשכחו שגם הוא צריך ויזה. אמנם הוא פטור מהריאיון בשגרירות, אך עדיין תצטרכו לבקש עבורו אשרת כניסה לארצות הברית באמצעות מילוי טופס ds160 לתינוק. אם כך, מהם השלבים השונים על מנת לקבל ויזה לתינוק שלכם? ראשית, חשוב לציין כי הוצאת הויזה לתינוק שלכם מתבצעת בנפרד מהגשת בקשת הויזה של ההורים. גם אם אתם מגישים בקשה עבור אחד מכם, לא ניתן לציין את שם התינוק על גבי הבקשה ויש למלא טופס ds160 נפרד עבורו, וכן לשלם את האגרה המלאה עבור בקשה זו. לפני שמתחילים במילוי הטופס עבורו, בדקו האם לתינוק שלכם יש כבר דרכון.

טופס ds160 לתינוק

טופס ds160 לתינוק כדי לצאת לחופשה בלתי נשכחת

כאשר הגשתם בקשת ויזה לעצמכם נדרשתם להוכיח חזקה בארץ הראיתם אישור ממקום העבודה, וכן מסמכים המעידים על מצבכם הכלכלי כמו תדפיסי בנק ותלושי משכורת. במקרה של תינוק, מובן שהוא אינו יכול לספק מסמכים כאלה, כך שהמסמכים של ההורים הם האסמכתאות לחזקתו בארץ.

כאשר אתם ממלאים את טופס ds160 עבור התינוק שלכם, הקפידו למלא את כל השאלות, גם את אלו שנראות בלתי רלוונטיות מפאת גילו הצעיר. אם אינכם בקיאים בשפה האנגלית, עדיף להיעזר בטופס בעברית המתורגם ונבדק בקפדנות על ידינו. יש להוסיף אישור על תשלום האגרה וכן את תמונת הפספורט (זו שצילמתם לפי הסטנדרט האמריקאי). מומלץ להוסיף גם את צילום הדרכון והויזה שלכם, על מנת להקל על הקונסול המטפל בבקשה שלכם.

 

 

שאלות ותשובות בנושא ויזה לארה”ב לתינוק

 

האם יש סיכוי שבקשת הויזה לתינוק לא תתקבל?

כל בקשה לויזה לארה”ב נבדקת לגופה, ובמרבית המקרים, אם שני ההורים מחזיקים בויזה בתוקף – גם התינוק יוכל לקבלה, מכיוון שהמצב הכלכלי שלו תלוי בהוריו. עם זאת, לעתים בקשה מסורבת רק משום שנתגלתה טעות במילוי הטופס, או שהסטטוס של אחד ההורים השתנה. בכל מקרה, תמיד מומלץ להתייעץ בחברה המתמחה בתחום הוצאת הויזה, ולהיעזר בה על מנת למלא את הטופס בצורה נכונה ובלי שגיאות. כך תוכלו לקבל את הויזה ולטוס לחופשה בראש שקט.

 

מאיזה גיל צריך ויזה לארה”ב?

אולי זה יישמע מוזר אבל צריך ויזה לארה”ב ממש מגיל אפס, כן כן גם תינוק קטנטנן צריך ויזה על מנת שיוכל להכנס לארצות הברית.
כמובן שתינוק קטן אינו צריך לעבור לעבור ראיון ולכן מכינים את המסמכים ושולחים הכל בדואר.
אם אחד ההורים גם צריך ויזה ונקבע לו ראיון אז במעמד הראיון אפשר להגיש גם את הטפסים של התינוק.

 

אנחנו מתכננים טיסה לארה”ב, אני בעלי והתינוקת שלנו. לי ולבעלי יש ויזה שהוצאנו לפני שהתינוקת נולדה, איך זה עובד עם התינוקת?

תינוקת מן הסתם לא יכולה ולא צריכה לעבור ראיון אישי בשגרירות כלל זה נכון לכל הילדים בגילאי 14 ומטה. יש למלא עבור בתכם את טפסי הבקשה לויזה, לפתוח עבורה חשבון לתאם שירות שליחת דרכונים ולאסוף את כל המסמכים הדרושים. לאחר מכן יש לצרף את הדרכון ושתי תמונות, יש להוסיף את תצלומי הויזה של ההורים ולשלוח לשגרירות.
כעבור שלושה שבועות הויזה תחזור אליכם הביתה בדרכון של הילדה.
במידה ותצטרכו עזרה בכל התהליך הסבוך הזה נשמח לסייע.

 

לבעלי, לי ולבני בן השנה יש ראיון לויזה לארה”ב. האם עדיף לקחת איתי את הקטן לראיון?

זה ממש לא חובה להיסחב עם הקטן לראיון בשגרירות. בעת הראיון שלכם תוכלי להגיש את כל המסמכים שלו עבורו.