שאלה נפוצה בקרב מלש”בים (מועמדים לשירות ביטחון) היא איך אפשר להוציא ויזה לארה”ב לפני גיוס?
למעשה, תהליך הוצאת הויזה לארה”ב לפני צבא יכול להתבצע בתוך 24 שעות בלבד (מלבד הריאיון)
במידה ומה שחשוב לכם הוא החיסכון בזמן לפני הגיוס לצה”ל.
הכנו עבורכם את ההסברים שעליכם לדעת לפני תחילת התהליך של הוצאת ויזה לארה”ב לפני צבא:

ויזה לארה"ב לפני צבא

ויזה לארה”ב לפני צבא – מלש”ב

 

האישורים והמסמכים הנדרשים להנפקת ויזה לארה”ב לפני גיוס

תהליך הוצאת הויזה למלש”בים דומה בעיקרו לאלו המבקשים להוציא ויזה גם לאחר שירות צבאי.
מלש”ב המעוניין להוציא ויזה לארה”ב ולטוס לפני גיוסו לצבא יידרש למלא את השאלון והטפסים הידועים גם בשם DS-160. כמו כן, יידרש המלש”ב לצרף את טופס גיוסו לצה”ל המעיד על תאריך הגיוס שלו לצבא ובכך מראה לשגרירות האמריקאית בישראל שאין בכוונתו לטוס לארצות הברית לשם הגירה או עבודה, מה שיגביר את סיכוייו לקבל אישור להוציא ויזה לארה”ב לפני צבא.

 

השאלון והטפסים יהיו זמינים למילוי דרך אתר השגרירות באופן מקוון ובשפה האנגלית בלבד. יש לדייק במילוי הפרטים שכן האמריקאים אינם מגלים סלחנות כלפי נתונים שאינם נכתבו בשאלון כראוי. בנוסף, טעויות במילוי השאלון עשויות לגרור דחייה בהוצאת הויזה ובתיאום מועד שני לריאיון וזאת במידה והריאיון הראשון לא עבר בהצלחה.

 

אל הטפסים תתבקשו לצרף 2 תמונות פספורט עדכניות שלכם הנדרשות לצורך הנפקת הדרכון והויזה לארה”ב. גודל התמונות יהיה 5X5 ס”מ ויצולמו על גבי רקע לבן בלבד. לאחר שסיימתם למלא את הטפסים בשפה האנגלית דרך אתר השגרירות תתבקשו לשלם את האגרה עבור השגרירות האמריקאית ולתאם את מועד הריאיון והסניף הרצוי.

 

שירותי הוצאת ויזה לארה”ב לפני צבא עם VISA USA

על מנת לקצר את תהליך הוצאת הויזה לארה”ב לפני גיוס תוכלו להשתמש בשירותיה של VISA USA בעת מילוי הטפסים לויזה לארה”ב בשפה העברית ולשלוח אותם אלינו באופן מקוון דרך האתר.
בנוסף, תוכלו לבקש את שירות הוצאת הויזה ללקוחות VIP ולקבל באופן מידי ובתוך 24 שעות בלבד את המועד לריאיון שלכם לקבלת הויזה.
VISA USA תשמח לבצע עבורכם את תשלום האגרה, התעסקות עם שליחת הטפסים ועבודה מקצועית עם הניירת והבירוקרטיה מול השגרירות האמריקאית. בנוסף תוכלו לעבור את הריאיון באחד מסניפיה של השגרירות הממוקמים בירושלים ובתל אביב.

 

ויזה לארה”ב לחיילים בזמן הצבא

אחת השאלות הנפוצות בקרב חיילים בשירות הסדיר היא איך אפשר לקבל ויזה לארה”ב?
בין אם מדובר בחיילים בשירות הסדיר או חיילים המתכננים את הטיול שלאחר הצבא בתום השירות שלהם בצה”ל, יש להבין כי תהליך הוצאת ויזה לארה”ב לחיילים בשירות הסדיר ולחיילים משוחררים אינו פשוט.
בקשות רבות לקבלת ויזה לארה”ב מחיילים משוחררים עשויות לקבל סירוב משגרירות ארה”ב בישראל.

 

ויזה לארה"ב לחיילים

למה הוצאת ויזה לחיילים קצת יותר מורכבת?

הסיבה לכך ששגרירות ארצות הברית נוהגת לסרב יותר לחיילים בשירות הסדיר ולחיילים משוחררים היא לא עצם היותם חיילים אלא עצם היותם צעירים וללא מחויבות אמתית למדינת ישראל.
כלומר, בשלב זה של חיי החיילים הם אינם מנהלים קריירה, אינם הורים לילדים או בעלי נכסים בארץ המעידים על כך שכל השורשים שלהם בארץ.

מסיבות אלו חוששות רשויות ההגירה האמריקאיות כי הם עשויים לנצל זאת לרעה וינצלו את הויזה לארצות הברית שזה עתה קיבלו ויישארו בארה”ב תקופה ממושכת יותר מזו שקיבלו בפועל מהשגרירות.

 

ויזה לארה”ב לבעלי פרופיל 21

אחת השאלות השכיחות בקרב בעלי פרופיל 21 היא איך להוציא ויזה לארה”ב למרות סוגיית הפרופיל.
בעבר היה קשה יותר לבעלי פרופיל 21 לעשות זאת עקב הנחיות שניסו לחוקק גורמים במדינה על מנת להקשות על אלו שלא שירתו בצבא. הסטיגמה הייתה ברורה לכל, עם פרופיל זה לא קל להסתדר בחיים.

עברו הרבה מים בירדן ומאז לא כך הם פני הדברים. פני החברה השתנו כלפי האוכלוסייה בעלת פרופיל 21 והיום כל אחד יכול לבקש ויזה לארצות הברית ולהיענות בחיוב.
כמו כן, רשויות ההגירה של ארצות הברית לא רואים משמעות גבוהה במקרים אלו גם בהיעדר שירות צבאי בישראל. כיום הרבה יותר קל להוציא ויזה לארה”ב לבעלי פרופיל 21 וכמעט ואין לכך כל השפעה.

 

האם סיבת השחרור משנה?

ייתכן כי תשאלו במהלך הריאיון את נסיבות הפטור משירות צבאי כחלק מהשאלות בריאיון.
כדאי להיות אמין ולספר את סיבת השחרור שלך מצה”ל. שגרירות ארה”ב רואים בחומרה רבה כל ניסיון מרמה, לכן עדיף לשים את הקלפים על השולחן.
ההנחה הסבירה היא כי בעלי פרופיל 21 יקבלו ויזה לארה”ב כמו כל אחד אחר.

 

 

איך להוציא ויזה אחרי צבא?

קודם כל ברכות על השחרור ואיחולי דרך צלחה בחיים האזרחיים. בהחלט כיף יהיה לפתוח אותם עם טיול יפה לארצות הברית.
אבל, ויש אבל גדול, שגרירות ארה”ב קצת חשדנית כלפי חיילים משוחררים, ולכן בכדי לרכוש את אמונם מומלץ להביא אישורים הקושרים את חייך לארץ.
אחד מהאישורים שיועילו לך מאד הם תלושי שכר, לפחות שלושה וכמובן אישור מעסיק.
כמו כן יש לדאוג ששאר הטפסים ממולאים כהלכה.

 

 

לפרטים נוספים על הוצאת ויזה לארה”ב למלש”בים צרו עמנו קשר:
ויזה לארה”ב | 055-889-1032