כדי לקבל ויזה לביקור בארצות הברית למטרות תיירות או עסקים, יש צורך במילוי שאלון מפורט, תשלום אגרה ולבסוף נוכחות בראיון אישי שמנהלת שגרירות ארה”ב עם המבקשים לבקר במדינה בגילאי 14-79.

 

שגרירות ארה"ב

שגרירות ארה”ב להוצאת ויזה

 

מה קורה בראיון?

הראיון מתנהל באחד משני סניפי שגרירות ארצות הברית בישראל – בתל אביב או בירושלים. לאחר הפקדה של רכושכם האישי בכניסה (שימו לב לא להגיע עם תיקים וציוד עודף כי את רובו תצטרכו להפקיד בחוץ, אפילו את הטלפון הנייד שלכם) תקבלו את מספרכם בתור ותמתינו לקריאה בשמכם. הראיון מתקיים לרוב בעמדת שירות שבה ניתן לשאול אתכם כל שאלה עליכם או על מטרת הנסיעה לארצות הברית, בעיקר בהסתמך על הפרטים שמילאתם בשאלון האישי. הראיון יכול להתקיים בעברית או באנגלית.

 

שגרירות ארה”ב בישראל ירושלים

שגרירות ארצות הברית בישראל עברה לירושלים תחת כהונתו של דונאלד טראמפ.

כתובת שגרירות ארצות הברית בירושלים: דוד פלוסר 14 ירושלים.

שגרירות ארצות הברית טלפון: 02-630-4000

שגרירות ארה”ב שעות פתיחה:
בימים שני עד חמישי: 08:00-18:00.
יום שישי: 08:00-11:45.
ימים שבת וראשון: סגור.

 פקס:02-6304070

מצורפת מפת הגעה לשגרירות:

 

שגרירות ארה”ב מטפלים באשרות תיירות, ויזות הגירה, שירותים לאזרחים אמריקאים כגון מידע כללי, דרכונים, רישום לידה בחו”ל, מידע למטיילים עמלות ועוד.

 

אשרות תיירות – שגרירות ארה”ב בישראל סניף ירושלים (השגרירות החדשה בירושלים)

כל מי שחפץ בהוצאת ויזה צריך לתאם פגישה דרך האתר של הקונסוליה האמריקאית או דרך המוקד הטלפוני

להצטייד בתמונות עדכניות, למלא טפסים ולעקוב אחר הצעדים הרלוונטיים בדרך להוצאת ויזה לארה”ב.

 

כמו כן ניתן למצוא בשגרירות ארה”ב בישראל בירושלים גם טיפול בויזות אגירה לחו”ל.

הסברים מפורטים על התהליך ניתן למצוא בשפה האנגלית בלבד באתר של השגרירות.

 

שגרירות ארה”ב עבור אזרחים אמריקאים

השגרירות מספקת שירותים נוספים עבור אזרחים אמריקאים כגון:

רישום הנוסע החכם – ייעוץ והרשמה לתיירים או אזרחים אמריקאים אשר מתגוררים בחו”ל.

מידע כללי – מידע על ישראל, רצועת עזה והגדה המערבית.

אזהרות והתראות מטעמים בטחונים – עדכונים לגבי אזהרות והתראות מפני בעיות ביטחוניות בגדה המערבית וברצועת עזה.

הצבעה בבחירות – תיירים אמריקאים המטיילים או מתגוררים בחו”ל רשאים להצביע בבחירות בארה”ב גם בזמן שהייתם בחו”ל.

 

קונסוליה ארצות הברית בישראל תל אביב (שגרירות ארה”ב תל אביב)

כתובת קונסוליה ארה”ב (שגרירות ארצות הברית בישראל בתל אביב): הירקון 71 תל אביב

טלפון  שגרירות ארה”ב: 03-5197475

 ניתן למצוא חניונים בתשלום בסמוך לשגרירות.

 

מצורפת מפת הגעה לשגרירות:

מה להביא לראיון?

אתם מתבקשים להביא לראיון שתי תמונות פספורט, דרכון בתוקף ודרכונים קודמים בהם היתה ויזה לארצות הברית. אם ברשותכם מסמכים נוספים הקשורים לבקשת הויזה, למשל אישור לימודים, מכתב העסקה, חוזה שכירות וכו’, המעידים על כך שאין לכם כוונה להשתקע בארצות הברית, כדאי להביא אותם איתכם. אם מדובר בנסיעה משפחתית שאליה מצטרפים בני פחות מ-14 או יותר מ-79, עליכם להביא את האישור על מילוי השאלון ותשלום האגרה גם עבורם אבל הם אינם צריכים להיות נוכחים בראיון בעצמם.

האם מקבלים את הויזה במקום?

שגרירות ארה”ב מאשרת את הויזה אך אינכם מקבלים אותה במקום – אתם משאירים את דרכונכם בשגרירות ומקבלים אותו בחזרה עם הויזה החדשה באמצעות דואר שליחים של דואר ישראל לכתובת שתתבקשו לספק.

שימו לב, תהליך האישור והנפקת הויזה יכולים לקחת בין שבוע למספר שבועות.

 

שגרירות ארה”ב ויזה – תהליך הגשת הבקשה, ראיון בשגרירות וקבלת הויזה

מתכוננים לטיול או נסיעת עסקים לארה”ב? הגשת בקשה לויזה בשגרירות ארה”ב הנה השלב הראשון והחשוב ביותר בהתארגנות לנסיעה מאחר ובלעדיה הנסיעה אינה יכולה לצאת לפועל. למעשה כיום זוהי המלצת שגרירות ארה”ב – ויזה לפני כרטיס טיסה.
הליך הבקשה והוצאת הויזה בשגרירות ארה”ב כולל מספר שלבים עיקריים ויכול להימשך כחודש ולכן כדאי להתחיל להתארגן זמן מה לפני תאריך הנסיעה המתוכנן.

 

 שגרירות ארה"ב ויזה

שגרירות ארה”ב ויזה – תהליך הגשת הבקשה

 

שגרירות ארה”ב ויזה – שלבים

שלב א’- שגרירות ארה”ב ויזה – מילוי טפסים
השלב הראשון בהגשת הבקשה לויזה לארה”ב כולל מילוי שאלון, מפורט בן 16 עמודים באנגלית, בו אתם נשאלים פרטים אודות מצבכם העכשווי, עברכם ומטרת הביקור בארה”ב. בסוף מילוי השאלון מודפס אישור על מילויו טופס ה- 160- DS. אל אישור זה מצרפים 2 תמונות עכשווית שלכם. לתמונות המצורפות צריכים להיות מאפיינים המוגדרים על ידי שגרירות ארה”ב ובעיקרם קוד לבוש, אביזרים, רקע, זווית צילום וגודל תמונה. עבור כל מגיש בקשה נפתח חשבון אישי באתר השגרירות בו יש להזין גם את פרטי כרטיס האשראי באמצעותו תשולם האגרה. זהו שלב קריטי מכיוון שמילוי נכון של טפסי הבקשה חיוני הן לשגרירות ארה”ב והן למגישי הבקשה. בשלב זה, במידה ואינכם בטוחים לגמרי שהבקשה תוגש ללא דופי, כדאי מאוד לשקול היעזרות בחברה המטפלת בהוצאת ויזה לארה”ב מכיוון שאפילו טעות מינורית יכולה לפסול את הבקשה.

 

שלב ב’ – שגרירות ארה”ב ויזה – קביעת ראיון
אחרי מילוי הטפסים, פתיחת החשבון ותשלום אגרת הויזה לארה”ב ניתן לקבוע את מועד הראיון האישי בשגרירות. ניתן לגשת לראיון בשגרירות ירושלים אות בתל אביב. אך את ההחלטה לאן מהשגרירויות לפנות יש לעשות לפני מילוי הטפסים. זמי קביעת הראיון משתנים מחודש לחודש. וישנם חודשים בהם זמני ההמתנה ארוכים יותר.

 

שלב ג’ – שגרירות ארה”ב ויזה – הראיון
מספר שבועות עד חודש (תלוי בחגים הישראלים, האמריקאים ומס’ הממתינים לראיון) לאחר הגשת הבקשה וקביעת התור לראיון מגיע שלב הראיון בשגרירות ארה”ב. לראיון חייבים להגיע כל מגישי הבקשה בין גילאי 14 ל-80 ומסיבות ביטחוניות ולוגיסטיות למלא אחר כללים מיוחדים כגון: ניתן להגיע לא יותר מ-15 דקות לפני הראיון ועם לא יותר מהחפצים הבאים: שקיות קטנות לנשיאת מסמכים, דרכון ומסמכים רלוונטיים, ארנק קטן, עיתון/ספר (לא בגרסה אלקטרונית), כלי כתיבה, מפתחות רכב, בית ותו לא. חפצים אחרים לא יוכנסו. לאחר שתעברו את הבדיקה הביטחונית בכניסה לשגרירות ארה”ב תתבקשו להציג את דף האישור של טופס ה- 160- DS ואת ההזמנה לראיון בשגרירות. בשלב זה יאומתו הפרטים שלכם ותלוו למחלקת הויזות.

 

במקביל יכינו עובדי השגרירות את המסמכים הרלוונטיים לראיון. במידה והטפסים לא מולאו על ידכם כראוי תישלחו למלא אותם שוב בצורה נכונה ויקבע לכם מועד ראיון מאוחר יותר. במידה והטפסים מולאו כראוי יילקחו טביעות האצבע שלכם ותוכנסו לראיון. ההמתנה לראיון עצמו יכולה לקחת כמה שעות אולם הראיון עצמו ייקח לכל היותר מספר דקות. במהלך הראיון אשר יתבצע מעבר לזכוכית עבה תישאלו בנוגע לנסיבות נסיעתכם לארה”ב. ענו בכנות ובמרבית המקרים כבר בסוף הראיון הקונסול המראיין יודיע לכם אם בקשתכם לויזה אושרה או נדחתה. במידה ובקשתכם אושרה הטפסים ודרכונכם יישארו בשגרירות להנפקת הויזה. אולם אם הקונסול האמריקאי מחליט כי נדרשים מסמכים נוספים יוחזר טופס הבקשה והדרכון, יפורטו המסמכים הנדרשים ויתחיל תהליך חדש שיכול לקחת 30-45 יום נוספים. במידה ובקשתכם לויזה תאושר כאמור יישארו המסמכים והדרכון בשגרירות ארה”ב לטובת הנפקת הויזה.

 

שלב ד’ – שגרירות ארה”ב ויזה – קבלת המסמכים
כאמור אם בקשתכם לויזה מאושרת, תתבקשו על ידי הקונסול להשאיר את הדרכון שלכם בשגרירות לטובת הנפקת הויזה. לרוב, הדרכונים עם הויזות המאושרות מוחזרים, עד 10 ימי עסקים ימי עבודה מיום הראיון באמצעות דואר ישראל.

 

כפי שכבר הבנתם תהליך הוצאת ויזה בשגרירות ארה”ב אינו תהליך פשוט. שגיאה קטנה בדרך ואתם חוזרים לתחילת התהליך או מעוכבים בו. במקרים מסוימים של ריבוי טעויות תידחה הבקשה כליל ולכן אם אינכם בטוחים ב-100% כי אתם מסוגלים לנהל את התהליך מול שגרירות ארה”ב, ויזה לארה”ב היא תהליך שכדאי לכם להשאיר למקצוענים כמונו. אנו ב-VISA-USA נאפשר לכם למלא את הטפסים בעברית – בטופס אלקטרוני שהתאמנו במיוחד בשבילכם, במקום באנגלית. נפתח עבורכם חשבון באתר השגרירות, נבצע עבורכם את תשלום האגרה ואפילו נקבע לכם את הראיון בשגרירות בתאריך שיתאים לכם כך נעזור לכם להתארגן לנסיעה המיוחלת לארה”ב בקלות ויעילות.

 

קונסוליה ארה”ב

נציגות ממשלת ארצות הברית בישראל כוללת את שגרירות ארה”ב הממוקמת בתל אביב, את הקונסוליה הכללית הממוקמת בירושלים ואת המחלקה הקונסולרית הממוקמת בחיפה. בכל שלוש הנציגויות ניתנים שירותים קונסולריים לתושבי ארה”ב, אך רק בתל אביב ובירושלים מספקת המחלקה לעניינים קונסולריים שירותי בקשת ויזה לארה”ב שלא למטרות הגירה. בעוד הקונסוליה האמריקאית הכללית בירושלים משרתת את תושבי ירושלים, הגדה המערבית ועזה, מספקת השגרירות בתל אביב שירותי קונסוליה ארה”ב לכלל תושבי הארץ במסגרת פעילות מחלקת היחידה לויזת מבקרים.

consulate central of the united states of america

 

המחלקה הקונסולרית לשירותי ויזה לארה”ב

שגרירות ארה”ב, הממוקמת ברחוב הירקון 71 בתל אביב, פתוחה בימים ב’ עד ו’ בין השעות 7:00 ל-16:30. השגרירות מקבלת לראיונות אישיים עד השעה 14:00 והחל מהשעה 07:00. ניתן לפנות לשגרירות בשאלות בנושאי ויזות שאינן להגירה דרך המייל בכתובת [email protected]. הקונסוליה הכללית בירושלים ממוקמת ברחוב אגרון 18 וגם היא פתוחה באותן השעות. הקונסוליה בירושלים מאפשרת ליצור עימה קשר דרך הסקייפ, באמצעות שם משתמש USvisajerusalem.
רבות מהשאלות בנושאי בקשת אשרת כניסה לארצות הברית למטרות תיירות ועסקים קשורות קרוב לוודאי לתהליך הבקשה. למרות שאתרי קונוסליה ארה”ב מתורגמים לעברית וכוללים הוראות מפורטות לגבי תהליך הבקשה, כולל פרישת התהליך לשלביו השונים והפנייה לקישורים המדוייקים שבהם ניתן למלא את הטפסים, להעלות תמונות ואף לקבוע ראיון אישי בשגרירות, עדיין מהווה מילוי שאלון הבקשה לויזה את החלק המרכזי של התהליך. בשלב זה מאפשרת קונסוליה ארה”ב את מילוי השאלון באנגלית בלבד. עבור ישראלים רבים מדובר במכשול מרכזי להשלמת התהליך באופן מוצלח.

 

שירותי VISA USA

בדיוק לצורך כך הוקם אתר VISA USA – לאפשר לישראלים למלא את שאלון הבקשה לויזת תיירות או עסקים לארה”ב בעברית, ולהשלים את מרבית התהליך במקום אחד, עם הוראות ברורות ופשוטות ועם אפשרות ליצירת קשר במקרה של שאלות נוספות. דרך האתר ניתן לענות על השאלון בעברית, להעלות את התמונות ולבסוף לקבוע תור לראיון האישי בשגרירות ארה”ב בתל אביב, ואם מדובר במבקש ויזה שהוא תושב ירושלים, ניתן יהיה להציע לו לקבוע את הראיון עבורו בקונסוליה הכללית בירושלים.
את תהליך הבקשה לויזה לארה”ב נדרש לעבור כל מבקש כניסה למדינה, בכל גיל שהוא, למרות שהתייצבות בקונסוליה לצורך ראיון אישי נדרשת רק ממבקשים בגילאי 14-79. האתר הוא אתר עצמאי ואינו פועל מטעם שגרירות ארה”ב.

שגרירות ארצות הברית של אמריקה

הגשת בקשת ויזה אל שגרירות ארה”ב

בשנים האחרונות תהליך הגשת בקשה לויזה משגרירות ארה”ב עבר שיפורים ושכלולים. היום ניתן למלא את טפסי הבקשה באופן מקוון באתר רשות ההגירה האמריקאי, לקבוע את הראיון בשגרירות דרך האתר, להעלות תמונות דיגיטליות ועוד. עם זאת, עדיין יש מקום להקל על התהליך. צפו בסרטון כדי לשמוע פרטים נוספים, או לחצו על “להגשת טפסים מידית” לתחילת התהליך.

 

 

הגשת בקשה לויזה משגרירות ארה”ב

כדי להגיע לשלב הסופי של הגשת בקשה לויזה משגרירות ארה”ב – הראיון בשגרירות, אתם נדרשים לעבור כמה שלבים מקדימים. השלב הראשון כולל מילוי טפסים מפורטים הכוללים פרטים אישיים עליכם, על עברכם ועל מטרות הביקור שלכם בארה”ב. לאחר מכן תידרשו להעלות תמונה דיגיטלית בפורמט מוגדר מראש,יש לפתוח לכל מגיש בקשה חשבון אישי באתר השגרירות, להזין את הפרטים נכונה, לקבוע את שירות החזרת הדרכונים ולספק פרטי כרטיס אשראי לתשלום האגרה. לראיון תצטרכו להביא איתכם את האישור על מילוי הטופס ועל התשלום, תמונה מעודכנת מודפסת, דרכון בתוקף ואף מסמכים נוספים.

 

מה שנדרש מכם כדי להגיש בקשה לויזה לשגרירות ארה”ב

מסובך? לא מאוד. מורכב? דווקא כן. במיוחד עם אתם אנשים עסוקים, אם מועד הנסיעה מתקרב, אם יש לכם עוד מיליון משימות לפני הנסיעה ואם אתם נדרשים לבצע את כל השלבים הנ”ל גם עבור כל אחד מהנוסעים שמצטרפים אליכם (נפוץ במקרים של טיול משפחתי עם ילדים).

למה שלא תתנו לנו לעזור לכם? במקומות שבהם ניתן לקצר או להקל על תהליך הגשת בקשה לויזה משגרירות ארה”ב, אנחנו נשמח להשתלב. נאפשר לכם למלא את הטפסים בעברית – בטופס אלקטרוני שהתאמנו במיוחד בשבילכם, במקום באנגלית – באתר ממשלתי בלתי-ידידותי למשתמש. נפתח עבורכם חשבון באתר השגרירות, נבצע עבורכם את תשלום האגרה ואפילו נקבע לכם את הראיון בשגרירות בתאריך שיתאים לכם. אנחנו יודעים שאתם יכולים לעשות את כל זה לבד, ושחלקכם הייתם מסתדרים. אבל למה לא להקל כשאפשר?

בין אם מדובר בנסיעת עסקים, בכנס אקדמי או בטיול בת-מצווש משפחתי, כולם נדרשים לעבור תהליך של הגשת בקשה לויזה משגרירות ארה”ב וכאן אין קיצורי דרך. החסכון יבוא לידי ביטוי תודות להזרמת התהליך וקיצורו ובאמצעות צמצום האפשרות לטעות. לחצו על “להגשת טפסים מידית” ונצא איתכם לדרך.

 

שגרירות ארה”ב חידוש ויזה

לפני שתוכלו לגשת אל עבר שגרירות ארה”ב לחידוש ויזה, יהיה עליכם להתחיל בתהליך באמצעות מילוי הטפסים לויזה לארה”ב בשפה האנגלית. תוכלו למצוא אותם באתר השגרירות ולעקוב אחר ההוראות מטעם שגרירות ארצות הברית. חידוש ויזה לארה”ב הוא תהליך הזהה לתהליך הוצאת ויזה חדשה לארה”ב, לכן עליכם למלא את טופס ה – DS 160 ולעקוב אחר ההוראות עד אשר תסיימו למלא את כל הטופס (16 עמודים באנגלית בסה”כ).

 

שגרירות ארה"ב חידוש ויזה

שגרירות ארה”ב חידוש ויזה בעברית

 

חידוש ויזה וקביעת מועד לריאיון בשגרירות ארה”ב

בעת מילוי הטפסים יהיה עליכם להמציא מסמכים המצביעים על כך שעיקר חייכם מתנהל בארץ ישראל והסיבה לבקשתכם לחידוש הויזה בשגרירות ארה”ב אינה לשם הגירה או עבודה בחו”ל. בכדי שבקשתכם תאושר תוכלו לצרף מסמכים רלוונטיים המראים כי הנכם משרתים בצבא הגנה לישראל בשירות סדיר או בקבע, אישור לימודי השכלה גבוהה באוניברסיטה או במכללה, חוזה שכירות או בעלות על דירה או נכסים אחרים כמו רכב אישי או כל בית הנמצא בבעלותכם ושהנכם משלמים עליו. שימו לב כי עליכם לשמור היטב עליכם לשמור היטב על כל המסמכים שהכנתם מראש מכיוון שתתבקשו להציגם עבור השגרירות האמריקאית ביום הריאיון.

 

 

הצטיידו בתמונות פספורט עדכניות העומדות בקריטריונים של המידה, ואופן התצלום מטעם שגרירות ארה”ב. בסוף התהליך תוכלו להתחיל להשתמש בשירותי חידוש הויזה במהירות לארצות הברית וע”י כך לחסוך בזמן בעבודה הסיזיפית במילוי הטפסים בשפה האנגלית ושליחתם עבור שגרירות ארצות הברית.

 

 

שירותי חידוש הויזה לארה”ב מטעם חברת VISA VISA יאפשרו לך לחדש ויזה לארה”ב בקלות, תוך מתן פתרון למילוי הטפסים לויזה לארה”ב בשפה העברית וביצוע תשלום האגרה עבורכם, כמו גם קביעת המועד לריאיון בשגרירות ארה”ב לחידוש ויזה ובתוך 24 שעות בלבד עבור שירותי ה – VIP שלנו.

 

 

לאחר שתסיימו למלא את הטפסים לויזה לארה”ב בעברית באופן מקוון באתר VISA VISA, תוכלו להמתין בסבלנות עד אשר יקבע עבורכם תור לריאיון בשגרירות ארצות הברית ישראל.השירות של חברת VISA VISA יאפשר לכם לחסוך בזמן בכל שלבי חידוש הויזה לארה”ב כך שתוכלו להגיע לריאיון בשגרירות ארצות הברית במועד הריאיון שנקבע לכם וללא כל התעסקות מיותרת בטפסים שעשויה לקחת מכם זמן ניכר.

 

 

 

מעוניינים לגשת לשגרירות ארה”ב לצורך חידוש ויזה? צרו עמנו קשר וקבלו תוך 24 שעות מועד מזורז לריאיון בשגרירות ארצות הברית בסניף תל אביב או בירושלים הנתון לבחירתכם ובהתאם למקום מגוריכם.

לפרטים נוספים התקשרו:
טלפון: 055-889-1032

 

צוות ויזה יו אס איי

תגובות: 4

  • נטע

    איך אני מגיעה לטופס תשלום ויזה ?

  • רחלי לביא ספינזי

    איפה אני משנה את מועד הפגישה לראיון האישי בשגרירות?

    • צוות VISA USA

      שלום רחלי,
      ללקוחות שלנו אנחנו משנים את מועד הראיון ללא שום טירחה מצידם, כך שאם את לקוחה שלנו פשוט צרי עימנו קשר.

כתיבת תגובה