שירות סופר מהיר ואדיב, מענה אנושי ומילוי טפסים בעברית לצורך הארכת ויזה לארצות הברית בקלות וללא עיכובים מיותרים.

קיבלתם הזמנה לאירוע משפחתי בארה”ב? צריכים להגיע לפגישת עסקים? אם פג תוקף הויזה שלכם, יהיה עליכם למלא טופס הארכת ויזה לארצות הברית ולעבור את התהליך בשנית. כדי להיכנס לארצות הברית יש להחזיק בויזה תקפה אשר מתאימה למטרת הביקור במדינה. מחלקת ההגירה בארה”ב ידועה כקפדנית וקשוחה במיוחד, לכן מומלץ להאריך את הויזה עם חברת VISA USA שמסייעת לאלפי ישראלים לחדש את הויזה לארה”ב, וכך תימנעו מטעויות ותוכלו ליהנות משירות יעיל וחוסך זמן.

 

הארכת ויזה לארה"ב

הארכת ויזה לארה”ב בעברית

שירות מקצועי, איכותי ויעיל

אנו שמחים להציג בפניכם את שירות VISA USA שמאפשר לכם למלא טופס הארכת ויזה לארה”ב. הכנו עבורכם טופס בעברית בכדי להקל עליכם. חשוב להדגיש כי כיום בכדי להאריך את הויזה לארה”ב שניתנת לעד 10 שנים בלבד, יש להגיש בקשה חדשה לשגרירות ארה”ב.

השירות של חברת VISA USA נועד לסייע לכם למלא את טופס הבקשה להארכת הויזה אך נשוב ונדגיש כי כיום לא ניתן להאריך ויזה לארה”ב אלא יש לחדש את הויזה לארה”ב. לכן, במקום להתמודד עם טופס 160 DS המופיע באתר של שגרירות ארה”ב, טופס ארוך ומורכב בשפה האנגלית, אנו מסייעים לכם למלא את הטופס, חוסכים לכם זמן ניכר, ומאפשרים לכם להתפנות לסידורים החשובים שלכם לקראת הנסיעה לארה”ב. כמו כן, אנו דואגים לעזור לכם לשלם את האגרה לחידוש הויזה ולקביעת מועד לראיון בשגרירות ארה”ב בישראל.

לחצו כאן למילוי טופס בעברית

שירות עם ערך מוסף

כל אדם יכול למלא טופס הארכת ויזה לארצות הברית גם ללא עזרתנו. טופס לחידוש הויזה לארה”ב ניתן למצוא בקלות באתר של שגרירות ארה”ב בישראל. את הטופס יש למלא באופן מקוון ועם השלמתו עליכם לצלוח את שלבי התשלום ולקבוע ראיון. שגרירות ארה”ב בישראל תרגמה חלק ניכר מהדפים לעברית כדי להקל על הציבור הישראלי אך מי שניסה בעבר למלא טופס של חידוש ויזה לארה”ב לבטח יודע כמה זמן נדרש לשם כך ועד כמה הטופס מורכב ומסובך. בדיוק לשם כך הוקם אתר VISA USA, שירות בעברית שנועד לסייע לכם ולכל הציבור הישראלי לחדש את הויזה לארה”ב בקלות באמצעות טופס בעברית המנוסח באופן ידידותי ונגיש.

אנו מלווים אתכם באופן צמוד שלב אחר שלב, וכל שעליכם לעשות הוא להצטייד בדרכון, ללחוץ באתר על הלחצן “להגשת טפסים מידית”, למלא בדייקנות את הפרטים ואנחנו כבר נדאג לכל השאר.

חידוש ויזה לארצות הברית מעולם לא היה פשוט יותר. הנכם מוזמנים למלא את הטופס וכל שנותר לכם לעשות הוא להתחיל לתכנן את הטיול, נסיעת העסקים או הביקור המשפחתי החשוב.

 

הארכת תוקף לויזה לארה”ב

הארכת תוקף לויזה לארה”ב מעולם לא הייתה כ”כ פשוטה, במיוחד כאשר עושים זאת באמצעות שירותי הוצאת ויזה לארה”ב. הארכת תוקף הויזה באמצעות חברה חיצונית לשירותי חידוש והארכת התוקף לויזה לארה”ב תוכל לחסוך עבורכם את הזמן הנדרש מכם לצורך מילוי הטפסים והשאלון והמצאת המסמכים הרלוונטיים לשם הארכת התוקף לויזה.

דוגמה לויזה - הארכת תוקף לויזה לארה"ב

 

תהליך הארכת ויזה לארה”ב זהה לתהליך הוצאת הויזה לארה”ב בו יהיה עליכם למלא את הטופס לבקשת הויזה הנקרא גם טופס DS – 160.
כל המעוניין להאריך את תוקף הויזה יידרש לוודא כי יש לו 2 תמונות פספורט בתוקף ובגודל המותאם לצורך הנפקת הדרכון והויזה לארה”ב.
בנוסף, יהיה עליכם לצרף את תשלום האגרה עבור שגרירות ארה”ב בישראל, לקבוע מועד,
תאריך ושעה והסניף המועדף עליכם בתל אביב או בירושלים.

 

הריאיון בשגרירות ארצות הברית בישראל

ביום הריאיון בשגרירות ארה”ב תוכלו להביא עמכם בקבוק מים קטן,
תיק קטן או שקית המכילה את המסמכים והניירת אותה הכנתם לצורך הריאיון מול הקונסול האמריקאי בשגרירות. פריטים אחרים כגון תיק גדול, מכשירים ניידים, טאבלטים או כל מכשיר טכנולוגי תידרשו להשאיר מחוץ לשגרירות.

לאחר מכן תתבקשו להתלוות עם אחד המאבטחים אל עבר חדר ההמתנה שם תחכו לתורכם עד שיקראו לכם להיכנס אל הקונסול האמריקאי
שם תעברו את הריאיון. משך הריאיון מספר רגעים בלבד.
במהלך הריאיון תשאלו על כוונתכם לטוס לארה”ב, ענו בכנות על מנת שתוכלו לעבור את הריאיון בהצלחה
ולקבל אישור להארכה של הויזה שלכם לארה”ב.

 

הארכת תוקף לויזה לארה”ב – שירותי אקספרס

על מנת שתוכלו להאריך את תוקף הויזה שלכם לארה”ב תוכלו להשתמש בשירותי הוצאת ויזה לארה”ב של חברת VISA USA המתמחה בשירותי הוצאת ויזה לארה”ב ולחסוך את הזמן והבירוקרטיה החל ממילוי השאלון והטפסים ועד קביעת התור לשגרירות ארה”ב.

כמו כן, תוכלו לקבל שירותי אקספרס המוצעים כשירות VIP עבור מי שרוצה לחסוך בזמן ולקבוע מועד לריאיון בשגרירות תוך 24 שעות. בנוסף לכך, תוכלו למלא את הטפסים בשפה העברית להארכת תוקף הויזה באמצעות חברת VISA USA בשפה העברית ובצורה מקוונת דרך האתר.

 

שירותי אקספרס להארכת ויזה לארה”ב – למי זה מתאים?

אם החלטתם לטוס בהתראה מוקדמת לארה”ב והנכם מעוניינים לסגור טיסה לארה”ב בטווח קצר יחסית, תצטרכו לדאוג שיש ברשותכם ויזה לארה”ב בתוקף, כך שתוכלו לעבור את הריאיון בשגרירות בהצלחה ולחדש את הויזה שלכם לארה”ב לקראת הטיסה הבאה שלכם.

 

בקשה להארכת ויזה לארה”ב

אזרחי ישראל המעוניינים להגיש בקשה להארכת ויזה לארה”ב וגילם בין 14 ל-79 שנים, יכולים להתאים לתכנית הפטור מראיון אישי לפי הגדרת שגרירות ארה”ב ולפיכך להיות זכאים להליך המקוצר – להגיש את מסמכי הבקשה בדואר שליחים ישירות לשגרירות ולא להידרש להופיע בעצמם לראיון האישי, ממש כפי שזכאים לכך בין פחות מ-14 או מעל ל-80 (בין אם הם מבקשים להוציא ויזה לארצות הברית בפעם הראשונה או לחדש ויזה קיימת).
השגרירות מציגה מספר דרישות שעל המבקש למלא את כולן על מנת להתאים לתכנית הפטור מראיון אישי. באם אחד מהתנאים הללו אינם מתקיימים, יידרש המעוניין להגיש בקשה להארכת ויזה לארה”ב לקבוע ולהופיע בכל זאת לראיון האישי.

 

בקשה להארכת ויזה לארה"ב

בקשה להארכת ויזה לארה”ב בעברית

 

המעוניין להגיש בקשה להארכת ויזה לארה”ב צריך לענות על הדרישות הבאות:

א. להיות בעל ויזה בתוקף לארה”ב, או ויזה שפגה לפני 12 חודשים או פחות.
ב. להגיש בקשה להארכת ויזה לארה”ב בדיוק באותו המקום שבו הוגשה הבקשה הקודמת.
ג. להגיש בקשה לאותו סוג ויזה שכבר קיימת בדרכונו.
ד. על הויזה הקודמת להיות מתאריך 1.1.2008 או מאוחר יותר.
ה. בויזה הקודמת, תחת שורת ה-Annotation, אסור שיופיעו המילים Clearance, Waiver או Blanket.
ו. גם בקשת הויזה הקודמת צריכה היתה להיות מוגשת עבור בגיר (מעל גיל 14).

כאמור, העומד בכל שש הדרישות הנ”ל יכול לעבור תהליך מקוצר לבקשת אשרת כניסה לארה”ב ולהסתפק במילוי שאלון אישי, העלאת תמונה, תשלום אגרה ולאחר מכן משלוח של אישור מילוי הטופס, התמונה, אישור התשלום, דרכון בתוקף, ויזה קיימת וכל מסמך רלוונטי נוסף בדואר שליחים ישירות למקום שבו הגישו את הבקשה הקודמת שלהם לויזה (בין אם מדובר בשגרירות ארה”ב בתל אביב או בקונסוליה הכללית בירושלים).

 

אלו מסמכים תתבקשו להכין עמכם?

אישור לימודים בתוקף מטעם אחד מהמוסדות להשכלה גבוהה בישראל, לרבות אוניברסיטאות ומכללות.
אישור עבודה חתום על ידי המעסיק בצירוף 3 תלושי משכורת של 3 החודשים האחרונים בהם עבדתם.
אישור רשום על שירות בצבא הגנה לישראל בשירות סדיר או בצבא קבע. מיועד למי שמשרת בפועל.
אישורים ומסכמים חתומים על החזקת נכסים בישראל לרבות דירה, בית פרטי או רכב אשר ברשותכם.

כעת, עליכם לוודא כי יש ברשותכם תמונת פספורט מעודכנת אשר אותה תידרשו להציג בפני הקונסול האמריקאי בשגרירות ארה”ב. במידה ואין לכם אחת כזו בתוקף, תוכלו לגשת לאחת מתחנות הצילום הקרובות אל ביתכם ולבקש להצטלם לתמונת פספורט למטרת הגשת הטפסים לויזה לארה”ב.

לאחר שסיימתם להתרוצץ עם הטפסים והתמונה, תתבקשו לבצע את תשלום האגרה עבור השגרירות בסך של 160$ לפני שתוכלו להמשיך בשלב הבא. רק לאחר שעשיתם זאת תוכלו לתאם עבורכם ריאיון בזמן המתאים לכם ובשעה המתאימה לכם באחד מסניפי השגרירות בישראל בתל אביב או בירושלים.

 

שירות VISA USA

גם אם אתם זכאים ליהנות מהתהליך המקוצר כי אתם נדרשים להגיש בקשה להארכת ויזה לארה”ב ולא לקבל ויזה ראשונה, ועניתם על כל שש הדרישות, תוכלו ליהנות מהשירות שמציע האתר שלנו. השירות מאפשר למלא את טפסי הבקשה, שכל מבקש ויזה לארה”ב נדרש למלא, בעברית בלבד ובאתר אחד. האתר כולל הוראות בהירות ונוחות בעברית ומקצר את ההתמודדות עם שלבי התהליך השונים. האתר הוא אתר עצמאי ואינו פועל מטעם שגרירות ארה”ב.

צרו עמנו קשר לקבלת פרטים נוספים.

VISA-USA – ויזה לארה”ב
טלפון: 055-889-1032

צוות VISA★USA ויזה לארה”ב

 

 

קשור לנושא ואולי יעניין אותך

כיצד מבצעים הארכת שהייה בארצות הברית – המדריך המלא

מהו תוקף ויזה לארצות הברית?

תגובות: 3

  • אסף ישראל בן חמו

    הויזה שלי ושל אשתי מסתיימת בדצמבר 2021 מבקש להתחיל בתהליך חדוש

    זה החידוש בפעם השלישית

    עובד כגזבר עיריית אילת יש לי בת נשואה לעובד אינטל 20 שנה בארה”ב

  • ציונה בן דוד

    שלום
    אחותי רוצה לחדש את הויזה שלה מיכוון שעומד לפוג התוקף .
    מה עליה לעשות וכמה זה עולה דרככם?

    • צוות VISA USA

      היי, תחילה נשמח לראות צילום ויזה על מנת לבדוק אם יש זכאות להליך ללא ראיון. ניתן לשלוח צילומים למייל- [email protected] או לנייד-055-889-1032.

כתיבת תגובה