ויזה לארצות הברית היא דבר יקר. ואנחנו לא מדברים רק יקר בכסף. ישנו תהליך ארוך עד שמקבלים אותה, הרבה טלפונים, מילוי טפסים, פרוצדורה שיכולה להימשך לפעמים שבועות ארוכים. ולכן במקרה בו הדרכון עצמו נגנב ויחדו איתו גם הויזה, זהו מקרה כואב ומבאס כשלעצמו. ובכל זאת, ישנם מספר דברים שאתם חייבים לעשות במידה ונגנבת לכם הוויזה.

גנבו לכם את הויזה לארה”ב?

אתם במדינה זרה וגנבו לכם את הויזה, הדבר הראשון שחשוב שתעשו הוא לגשת למשטרה המקומית ולקבל מהם אישור שנגנב לכם הדרכון. בשדה התעופה של המדינה בה אתם נמצאים תקבלו אישור זמני שיאפשר לכם לצאת מהמדינה. בעת חזרתכם ארצה תצטרכו לגשת למשרד הפנים ולהנפיק דרכון חדש, פרוצדורה שיכולה להמשך מספר שבועות עד שהדרכון נשלח אליכם הביתה באמצעות הדואר. לאחר שקיבלתם את הדרכון החדש תוכלו לגשת למשימה שהיא הוצאת ויזה חדשה.

גניבת ויזה לארה"ב – מה עושים?

גניבת ויזה לארה”ב – מה עושים?

 

ראשית יש למלא את טופס ה- DS160 דרך האתר של השגרירות  בשפה האנגלית או דרך האתר שלנו בשפה העברית. במידה ומילאתם את הטפסים דרכנו, אנו נתקשר אליכם על מנת לוודא שכל הפרטים מולאו בצורה הנכונה ובמלואם. את הטופס אנחנו נתרגם לשפה האנגלית ונשלח לכם אותו בדואר אלקטרוני על מנת שתדפיסו אותו לקראת יום הראיון שלכם. במידה ואתם מחליטים למלא את הטופס באופן עצמאי דרך אתר השגרירות חשוב שתיקחו בחשבון שחשוב שהטופס שלכם ימולא בצורה תקינה וללא שגיאות כתיב שכן בשגרירות לא רואים זאת בעין יפה וזה עלול לעקב לכם את הוצאת הויזה, מה שאתם בטח לא רוצים שיקרה.

לאחר שמילאתם את הטופס אנו נקבע לכם מועד לראיון בשגרירות, המועדים נקבעים לזמן המתאים לכם ביותר ובהתאם לזמינות התאריכים שהשגרירות מספקת. אל יום הריאיון עצמו יש להגיע בצירוף טופס ה- DS160 ויחד איתו לצרף תמונת פספורט בגודל מיוחד לויזה. בנוסף לשני אלו יש מספר מסמכים שחשוב שתביאו אתכם ליום הראיון על מנת לשפר את המהימנות שלכם אל מול הקונסול האמריקאי שידבר איתכם. מדובר במסמכים כגון: אישור עבודה ממעסיק, שלושה תלושי משכורת אחרונים, אישור בעלות על רכב או דירה, אישור לימודים במידה ויש ועוד. במידה והקונסול יאשר לכם את הויזה לארצות הברית, הדרכון ילקח מכם וישלח אליכם הביתה בדואר שליחים עם אשרת הכניסה מוטבעת עליו.

מאחלים לכם הרבה הצלחה בהוצאת הויזה!

Visa-usa