ויזה לארה”ב דחוף – ויזה מהירה לארצות הברית

ויזה לארה"ב מסלול מהיר

ויזה לארה”ב מסלול מהיר

בין אם מדובר בנסיבות משמחות כמו זכייה בפרס כלשהו, חתימה על עסקה עם חברה אמריקאית או אירוע משפחתי בהתרעה קצרה, או חס וחלילה בנסיבות מעציבות כמו פטירה פתאומית, לעיתים עולה הצורך להוציא ויזה דחופה לארה”ב. לחילופין יתכן שקיבלתם הזמנה מפתיעה לחתונה משפחתית בארה”ב? או שמישהו ביטל את השתתפותו בכנס האקדמי ברגע האחרון ואתם תפסתם את מקומו? או שהחברה שבה אתם עובדים החליטה שאתם חייבים להשתתף בישיבה דחופה שמתקיימת בסניף האמריקאי שלכם?

הכל מוכן, הצלחתם להשיג מקום על טיסה, התיק כבר ארוז אבל אז פתחתם את הדרכון וגיליתם שאין לכם בכלל ויזה לארה”ב, או שפג תוקפה? כל אלו ועוד יכולים ליצור תרחיש מלחיץ למדי שבעקבותיו נדרשת הוצאת ויזה מהירה לארה”ב.

בין אם מעולם לא הגשתם בקשה לויזת כניסה לארה”ב או שגיליתם להפתעתכם שתוקפה של הויזה פג בדיוק לפני הנסיעה המפתיעה – אל ייאוש! ישנם פתרונות שיאפשרו לכם קבלת ויזה לארה”ב – מסלול מהיר ולהשיג את אשרת הכניסה לארה”ב בזמן.

אם אתם נדרשים להוציא ויזה לארה”ב דחוף מסיבה כלשהי, עומדות לרשותכם כמה אפשרויות לזירוז תהליך הבקשה להוצאת ויזה. אישור התהליך תלוי בנציגות ארה”ב הרשמית בישראל, אך גם הם מכירים בצורך המתעורר לעיתים להוצאת ויזה לארה”ב דחוף ולכן מציעים מסלולים מואצים בכמה מקרים.

הליך קבלת ויזה עשוי להיות ארוך ומורכב, ולכן חשוב להתחיל לעסוק בו כמה שיותר מוקדם, זאת על מנת לא למצוא את עצמנו במצב של דוחק. כמו כל הליך בירוקרטי, הוצאת ויזה לארה”ב עשויה להתארך בגלל מחסור במסמך אחד, או תור ארוך בשגרירות בגלל שמדובר בתקופה עמוסה. במקרים מסוימים ניתן לעבור את התהליך במסלול מהיר, אך לשם כך נדרשת התאמה לתנאים מסוימים. בכל מקרה, כדאי להתחיל את תהליך הוצאת הויזה כמה שיותר מראש.

הוצאת ויזה מהירה לארה"ב

הוצאת ויזה מהירה לארה”ב בעברית

 

האצת תהליכים מטעם שגרירות ארה”ב

הרשויות בארה”ב מודעות לעובדה שלעיתים מתעורר צורך דחוף להכנס למדינה. למרות שתהליך הוצאת ויזה לארה”ב הוא תהליך מובנה, ידוע ורב-שלבי, מאפשרת שגרירות ארה”ב בישראל להאיץ טיפול בבקשות מסוימות לויזה: על פי אמנת השירות של שגרירות ארה”ב בישראל, במקרים מסויימים ניתן להאיץ את תהליך הבקשה לאשרת כניסה לארה”ב בשני אפיקים – הראשון בקביעה דחופה של הראיון האישי בשגרירות, והשני באישור מהיר של המסמכים בשגרירות או בקונסוליה. השגרירות מצהירה כי תתחשב בנסיבות רפואיות או הומניטריות, בצרכי לימודים של סטודנטים או במפגשים עסקיים בעלי עניין עסקי גם עבור האמריקאים ותנסה להאיץ את תהליך הבקשה והקבלה של ויזה לארה”ב במקרים אלה.

כמו כן מציעה השגרירות מסלול לקבלת ויזה לארה”ב ללא ראיון אשר לו זכאים קטינים (בני 14 ומטה), קשישים (בני 80 ומעלה), בעלי ויזה קודמת העומדים בשורת תנאים וכן בעלי דרכונים ממדינות מסוימות שעבורן לא נדרשת ויזת כניסה לארה”ב למטרות תיירות או עסקים אלא אישור ESTA לבעלי דרכון אירופאי אותו אפשר לקבל בהליך מזורז משמעותית שאינו כולל ראיון.

אופציה נוספת לקיצור התהליך היא חידוש ויזה ללא ראיון לעומדים בתנאים.

 

באילו מצבים ניתן לבקש התנהלות מהירה יותר?

ישנן מספר נסיבות המכובדות על ידי הנציגות של שגרירות ארה”ב, בעיקר בכל מה שקשור בנושאי חיים ומוות, מחויבויות לגורמים עסקיים או אקדמיים. בין המקרים הדורשים ויזה דחופה:

  • קבלת טיפול דחוף שזמין רק בארצות הברית – יש לספק את המסמכים המאשרים את פעילותה של פרוצדורה רפואית דחופה.
  • נסיבות משפחתיות דחופות – קרוב משפחה במצב אנוש בחו”ל.
  • ויזה לצורך רילוקיישן דחוף – יש צורך לספק הסבר: מדוע ההחלטה התקבלה רק ברגע האחרון.
  • ויזת סטודנט – במקרים מסוימים האישור על הקבלה ללימודים מתקבל ברגע האחרון ולכן צריך לקבל את הויזה תוך זמן קצר ביותר.
  • ויזה עם דרכון אירופאי – או ליתר דיוק פטור מויזה לארצות הברית ניתן למי שעומד בתנאים של Visa Waiver Program, למידע נוסף – ויזה לארה”ב לבעלי דרכון אירופאי
ויזה לארה"ב דחוף

ויזה לארה”ב דחוף בעברית

ויזה דחופה לארה”ב באמצעות שירות ה-VIP של VISA USA

גם אתר זה שמלכתחילה מציע שירות החוסך זמן ומייעל את תהליך הגשת הבקשה לויזה לארה”ב, מציע בנוסף “שירות VIP” שהוא בעצם שירות ויזה לארה”ב במסלול מהיר. באופן רגיל ובלי קשר לאופציה לבחור בשירות VIP, מאפשר האתר למלא את שאלון הבקשה לויזה בעברית ובאתר אחד נגיש ובהיר (במקום למלא שאלון מסורבל של 16 עמודים באנגלית) וכמו כן להשלים את העלאת התמונות הנדרשות, לשלם את האגרה ולקבוע את המועד המתאים לכם לביצוע הראיון האישי בשגרירות ארה”ב תחת קורת גג אחת.

 

ויזה לארה”ב תוך 24 שעות

כשאין הרבה זמן להתעסק עם הדרכונים והניירת, הטפסים והמסמכים הנדרשים על מנת לקבל ויזה לארה”ב באמצעות שגרירות ארצות הברית בישראל, אנו מתמחים בשירותי הוצאת ויזה לארה”ב שחוסכים לכם הרבה זמן והתעסקות וקובעים לכם מועד לריאיון לקבלת ויזה לארצות הברית ומסיימים את הטיפול בהגשת הטפסים תוך 24 שעות בלבד.

ויזות לארה"ב תוך 24 שעות

ויזות לארה”ב תוך 24 שעות בלבד

חשוב להבין שסיום הטיפול בטפסים יתבצע בתוך 24 שעות אך יתכן מאוד שתצטרכו להמתין כמה ימים לראיון, בכל מקרה נוכל לפעול לתפיסת תורים קרובים או תורים מבוטלים שהתפנו ולתפוס לכם את הראיון הקרוב ביותר.

לאחר שנתאם עבורכם ריאיון בקונסוליה האמריקאית תוך 24 שעות (למען האמת תוך פחות מיום עבודה אחד), נשלח לכם רשימת מסמכים שעליכם להביא לריאיון בשגרירות.

 

ויזה דחופה לארה”ב באמצעות שירות VIP:

בנוסף לכך אנו מציעים את שירות ה-VIP מקפיץ את המבקש הממהר לראש רשימת הבקשות מלקוחותינו ונותן לו קדימות בטיפול בטפסי הבקשה ובקביעת התור בשגרירות במועד המוקדם ביותר האפשרי. חברת Visa Usa מתחייבות לעשות את המאמצים לקבוע את הראיון במועד הקרוב ביותר המוצע על ידי מערכת התורים של שגרירות ארה”ב.

קבלת ויזה לארה"ב מהר וקל יותר

מעוניין בשירות ויזה לארה”ב, מסלול מהיר?
אם אתם לחוצים והמקרה שלכם דחוף אנא צרו קשר: 055-889-1032 וננסה לעזור.
תשאלו אותנו לגבי שירות ה-VIP שאנחנו מציעים.
כך תוכל לקצר את זמני ההמתנה לאישורי הטפסים, להגיע במהירות לראיון ולהיות על המטוס בפרק הזמן הקצר ביותר האפשרי.

 

בקשת חירום לויזה לארה”ב

במקרה חירום בו אתם נדרשים לקבל טיפול רפואי בארה”ב, תידרשו להוציא ויזה לארה”ב בדחיפות. על מנת לתאם מול השגרירות עליכם להגיש בקשת חירום לויזה לארה”ב וזאת בכל מקרה רק לאחר שקבעתם תור רגיל לריאיון לשגרירות.

מעוניינים להגיש בקשת חירום לויזה לארה”ב? צרו איתנו קשר בטלפון: 055-8891032 ונבדוק כיצד נוכל לסייע.

ויזת חירום לארה"ב

במידה ואתם מעוניינים להגיש את הבקשה בעצמכם, לאחר שווידאתם כי אתם עונים לקריטריונים לקבלת התור בדחיפות לארצות הברית תתבקשו לשלוח את הבקשה לכתובת הדוא”ל [email protected] ולוודא כי רשמתם את הפרטים הבאים על גבי הטופס:

  • כתיבת מועד הריאיון הראשוני שקבעתם בשגרירות ארה”ב.
  • תארו באופן מפורט מדוע המבקש נדרש להוציא ויזת חירום.
  • הביאו אתכם לראיון כל מסמך רלוונטי המעיד על דחיפותו של הריאיון.

 

מרגע הבקשה לתור חירום, השגרירות יכולה להודיע בכל רגע על קיומו. לכן צריך להיות עם היד על הדופק. השגרירות שולחת את הריאיון החדש במייל שיכול להיות מהיום למחר. במידה ובקשתכם תאושר, תקבלו מועד חדש לריאיון לויזה באופן חירום. כמו כן, במקרי חירום תוכלו לקבל ויזה במקום. במידה והבקשה לא תאושר, תוכלו להתייצב למועד הראשוני שקבעתם לבקשה לויזה לארה”ב.

אין לראות באישור לקיום ראיון החירום לבקשה לויזת חירום לארה”ב כאסמכתא לקבלת אישור הויזה לארה”ב. בשלב זה יהיה על המועמד לויזה עדיין להוכיח כי הוא אכן נדרש להוציא ויזה באופן דחוף.

על מנת שיהיה באפשרותך לקבל תור לויזת חירום בהקדם יהיה עליך לקבוע תור ראשוני לקבלת ויזה לארה”ב בשגרירות ארה”ב. כדי שנוכל לזרז את התהליך עבורך יצרנו במיוחד למקרים כאלו שירות VIP לקביעת תור לריאיון בשגרירות ארה”ב תוך 24 שעות בלבד.

בכדי להתחיל את התהליך כמה שיותר מהר יהיה עליך למלא את הטפסים לויזה לארה”ב (טופס DS-160) באתר VISA USA בשפה העברית ובאופן מקוון. מילוי הטפסים בעברית יחסכו לך זמן במקרים דחופים במילוי הטפסים לבקשה לויזה לארה”ב הקיימים באתר שגרירות ארצות הברית בישראל וזמינים בשפה האנגלית בלבד.

תיאום הריאיון לשגרירות האמריקאית תוך 24 שעות יבוצע על ידי VISA USA ומיד לאחר מכן ישלחו אליכם מסמכים שתתבקשו להביא ליום הריאיון בשגרירות ארה”ב.

 

שאלות ותשובות

מה היא הדרך המהירה ביותר להוציא ויזה לארה”ב?

ניתן להגיש לבד בקשה לויזה דרך אתרי השגרירות ברשת. אבל אם באמת רוצים להאיץ את התהליך
ניתן להגיש דרך חברה שמתמחה בתהליך ההגשה כולו.

וכך, במקום למלא טפסים ארוכים באנגלית ולנסות להבין מה נדרש להפנקת הויזה,
דבר שגובה המון זמן יקר למי שלא מתמצא, החברה חוסכת לכם את הכל.

 

צוות VISA USA ויזה לארה”ב

 

קשור לנושא:

כמה זמן לוקח להוציא ויזה לארצות הברית ומהם זמני ההמתנה?

מהו תוקף ויזה לארצות הברית?

ויזה לארה”ב מחיר / עלות

אין תגובות - להיות הראשון

כתיבת תגובה