הוצאת ויזה לארה”ב לילדים עד גיל 14 אינה כרוכה בהתייצבותם בשגרירות ארצות הברית, אך את טופס הבקשה לויזה לארה”ב יש למלא עבורם.

ויזה לארה"ב לילדים

ויזה לארה”ב לילדים בעברית

מילוי הטפסים לויזה לארה”ב לילדים יהיה פשוט יותר ממילוי טופס DS-160 עבור מבוגרים מכיוון שמספר השאלות שיהיה עליכם למלא עבורם קטן יותר: טפסי הבקשה להוצאת ויזה לארה”ב לילדים קצרים במעט מטפסי הבקשה למבוגרים בשל העובדה שאינם כוללים שאלות רבות הנשאלות לגבי מבוגרים כגון עיסוקים והעבר המקצועי והאישי של כל מבקש ויזה, אבל עדיין נדרש מילוי שאלון בקשה שכזה עבור כל אחד מהנוסעים.

 

האם הוצאת ויזה לארה”ב לילדים דורשת ראיון?

מה שיפה בכל מה שקשור להוצאת ויזה לארצות הברית לילדים מתחת / עד גיל 14 הוא שהם אינם צריכים להגיע לשגירות או הקונסוליה לצורך הראיון. מי שעוד נהנה מכך שאינו צריך להגיע לראיון בשגרירות / קונסוליה הוא מבוגרים מעל גיל 80 שבדומה לילדים יכולים לשלוח את המסמכים הנדרשים בדואר שליחים המתנהל מול השגרירות. קבוצה נוספת של אנשים שיכולים להוציא ויזה ללא ראיון הם אנשים המחדשים ויזה ועומדים בתנאי סף. כמו כן אנשים בעלי דרכון אירופאי יכולים להוציא אישור ESTA ומראש לחסוך את הראיון ללא קשר לגילם.

ויזה לארה"ב לילדים עד גיל 14

ויזה לארה”ב לילדים עד גיל 14 בעברית

 

ויזה לארה”ב לילדים בקלות

אם החלטתם שארה”ב היא היעד לטיול המשפחתי הבא שלכם, אם יש לכם קרובים או חברים לבקר, הוצאת ויזה לארה”ב לילדים ולכם היא אחד הצעדים הראשונים שכדאי לפתוח בהם. חשוב להשאיר לכך זמן מספיק משום שמדובר בתהליך הכולל כמה שלבים: מילוי טפסי בקשה לויזה, תשלום אגרה ולבסוף ראיון בשגרירות ארה”ב בישראל. אמנם הילדים אינם צריכים להתייצב בעצמם בשגרירות אם מדובר בילדים צעירים מגיל 14 אבל את טפסי הבקשה יש צורך למלא גם עבורם. חשוב לדעת שאם סבא או סבתא מצטרפים אליכם והם מעל גיל 79 גם הם אינם צריכים להתייצב בשגרירות אבל גם עליהם למלא טופס בקשה עצמאי.

 

ויזה לארה”ב לילדים בעברית, בקלות ובראש שקט!

את טפסי הבקשה לויזה תוכלו למצוא באתר השגרירות האמריקאית ולמלא אותו בשפה האנגלית.  טופס הבקשה המקורי, הזמין דרך אתר רשות ההגירה האמריקאי, הוא טופס עמוס למדי הכולל שאלות רבות, וכמובן – כתוב באנגלית.

על מנת לקצר את התהליך בהוצאת הויזה לארה”ב עבור הילדים וכל המשפחה, תוכלו למלא את הטפסים לויזה בשפה העברית באופן מקוון דרך האתר של VISA USA.

תחילה עליכם לוודא שדרכון ילדכם בתוקף לפחות חצי שנה מרגע נסיעתכם ועד לתאריך פקיעתו. כשהדרכון מונח לפניכם אפשר למלא את הטופס לבקשה לויזה עבור ילדכם (הטופס ניתן בשפה העברית). לאחר שהטופס מתקבל במערכת, אנו נצור אתכם קשר לאימות הפרטים, נתרגם את הטופס ל 16 עמודים באנגלית, זהו הטופס הרשמי של השגרירות הנקרא DS-160, נפתח עבור ילדכם חשבון אישי להזנת הפרטים במערכת של השגרירות כולל כתובת מגוריכם להחזרת הדרכון לאחר שליחתו לשגרירות ונסדיר את התשלום של אגרת הויזה.

בסוף התהליך ישלח אלכם מייל מסודר עם הטפסים הנחוצים, הנחיות ברורות והסבר מפורט מה עליכם לשלוח לשגרירות ולינק מצורף לרשימת סניפי דואר שליחים ברחבי הארץ.פרק הזמן המקסימלי מרגע שליחת הדרכון לשגרירות ועד החזרתו אלכם הוא כ 3 שבועות אך לרב התהליך מסתיים אף קודם.

דיסני וורלד פלורידה

אולי תרצו להוציא ויזה לארה”ב לילדים כדי לנסוע לדיסני וורד בפלורידה

חשבו שתדעו, הורים יקרים שב VISA-USA יש תהליך מזורז שבו אנו שמים את ילדכם בראש סדר העדיפויות, סוגרים את פנייתכם ושולחים לכם את המייל המסכם תוך שעתיים בלבד על מנת שתוכלו לסיים את התהליך במהירות ולשלוח בהקדם את הטפסים והדרכון לשגרירות וכל זאת בעלות סמלית ביותר, שאלו את נציגות השרות שלנו.

השירות שלנו ניתן כדי לסייע ליחידים ולמשפחות המעוניינים לבקר בארצות הברית למטרות תיירות או עסקים. גם דרכנו יהיה צורך למלא את הטופס עבור כל אחד מהנוסעים, קטין או בוגר, אבל העובדה שהטופס הוא בעברית ומקוצר באופן משמעותי הופכת את ההתמצאות בו לפשוטה יותר ומקצרת חלק מרכזי בתהליך הוצאת ויזה לארה”ב לילדים ולמשפחות.

בתום מילוי הטופס נתאם עבורכם מועד לריאיון בשגרירות ארצות הברית בישראל באחד מהסניפים של השגרירות האמריקאית בישראל הקרובים אליכם הזמינים בתל אביב ובירושלים.

אנו נבצע עבורכם תשלום האגרה וקביעת המועד והשעה לריאיון בשגרירות ארצות הברית.

רוצים להוציא ויזה לארה”ב לילדים לקראת נסיעה משפחתית? הגעתם למקום הנכון!
להגשת טפסי בקשה לויזה בעברית לחצו על הכפתור להתחלת התהליך והגשת הטופסים, מלאו את הפרטים בדייקנות עבור כל אחד מבני המשפחה ואנו נטפל עבורכם בהגשת הבקשה, בתשלום האגרה ובקביעת הראיון בשגרירות.

 

בקשה לויזה לארה”ב לקטין

קטין, על פי הגדרתו החוקית בישראל, הוא מי שגילו פחות מ-18 שנים. עם זאת, לצורך קבלת ויזת כניסה לארה”ב מוגדר קטין כמי שגילו מתחת ל-14 שנים. במקרה זה נכלל הקטין בתכנית ויזה לארה”ב ללא ראיון, לפי הגדרת שגרירות ארצות הברית בישראל, ולכן תהליך בקשה לויזה לארה ב לקטין שונה במקצת מהתהליך שאותו עובר בגיר.

 

בקשה לויזה לארה"ב לקטין

בקשה לויזה לארה”ב לקטין בעברית

אפשרות להקל על התהליך – במיוחד למשפחות

שירות VISA USA מציע להקל על משפחות המבקשות לקבל אשרת כניסה לארצות הברית באמצעות ריכוז כל שלבי התהליך במקום אחד ובעברית. כך ניתן למלא את כל דפי השאלון בעברית ולקבל הנחיות מפורטות לגבי האופן שבו יש לשלוח את האישור על מילוי הטופס, התמונות והדרכון לשגרירות ארצות הברית עבור מי שאינו צריך להתייצב לראיון האישי. גם אם הקטינים אינם מודעים לחשיבות קיצור הזמן והזרמת התהליך, אנחנו בטוחים שהוריהם ידעו להעריך זאת.

 

לפרטים נוספים ומילוי הטפסים לויזה לארה”ב לילדים עד גיל 14 התקשרו: 055-889-1032

 

שאלות ותשובות בנוגע לויזה לארצות הברית לילדים

מאיזה גיל צריך ויזה לארה”ב?

אולי זה יישמע מוזר אבל צריך ויזה לארה”ב ממש מגיל אפס, כן כן גם תינוק קטנטנן צריך ויזה על מנת שיוכל להכנס לארצות הברית.
כמובן שתינוק קטן אינו צריך לעבור לעבור ראיון ולכן מכינים את המסמכים ושולחים הכל בדואר.
אם אחד ההורים גם צריך ויזה ונקבע לו ראיון אז במעמד הראיון אפשר להגיש גם את הטפסים של התינוק.

 

מה התהליך להוצאת ויזה לתינוקות מתחת לגיל 3? אני עם אזרחות קנדית ובעלי עם ויזה לארהב שבתוקף.

ילדים מתחת לגיל 14 אינם צריכים ראיון לויזה. ולכן הם צריכים לעבור את כל תהליך ההגשה רק ללא ראיון. נוכל לעזור לך במילוי המסמכים ותשלום האגרה ולהדריך אותך מה ואיך להגיש.

 

האם ישנה בעיה להוציא ויזה לארה”ב לילד קטין להורים גרושים?

שגרירות ארצות הברית אמנם נחשבת נוקשה בקריטריונים שלה להנפקת ויזה אך למזלך במקרה של הורים גרושים לא קיימת שום בעיה.
ההליך הוא אותו הליך כמו של ילד להורים נשואים. יש לשלוח את המסמכים לשגרירות ולהוסיף להם את תצלומי הויזות של שני ההורים. דרך צלחה!

 

ויזה לארה”ב לילדה בת 8 – כמה זמן לוקח לעשות?

ילדים מתחת לגיל 14 אינם נדרשים להגיע לראיון אישי בשגרירות, כמו כן מילוי הטפסים עבורם יותר קצר. רבים חושבים כי בשל עובדה זו תהליך הוצאת הויזה עבורם צריך להיות יותר קצר, אבל עדיין מדובר בפרק זמן נכבד שחשוב לקחת בחשבון: יש למלא את כל המסמכים עבור הילדה, את טופס ה -DS-160 לשם אגרה, להרשם לשרות שליחת הדרכונים.

את כל המסמכים האלה בצירוף דרכון ושתי תמונות יש לשלוח בדואר רשום לקונסוליה.
זמני קבלת הויזה מרגע שליחת הטפסים עד קבלתם חזרה הביתה הינו כשלושה שבועות.
לכן במידה ויש תוכנית נסיעה באופק מומלץ מאד להערך בהקדם ולא לחכות לרגע האחרון.

למידע נוסף – כמה זמן לוקח להוציא ויזה לארה”ב

 

הבן שלי קטין טס איתי לארה”ב עם דרכון בתוקף ל – 7 חודשים מיום הטיסה. יש לו ויזה בדרכון הזה. האם יש סיבה לדאגה וריצה למשרד הפנים?

לכל נסיעה ולכל מדינה בעולם יש לוודא שהדרכון בתוקף של חצי שנה מעבר לזמן החזרה לארץ.
במקרה שלך יש לכם 7 חודשים מיום הנסיעה, אז השאלה היא מתי את חוזרים?
רצוי לוודא שפרט זה יהיה מסודר כדי שלא תתקלו בבעיות במעברי הגבול.

 

איזה מסמכים מועמדים לויזה לארה”ב בני פחות מ-14 שנים צריכים להביא?

מועמדים לויזה בני פחות מגיל 14 אינם נדרשים להגיע לראיון אישי בשגרירות ועליהם לשלוח את המסמכים בדואר.
מועמדים בגיל זה נדרשים להביא בנוסף למסמכים הנדרשים מכל מועמד רגיל גם העתקים של ויזה לארה”ב בתוקף של ההורים שלהם במידה וההורים מחזיקים בויזה תקפה לארה”ב.
במידה ואין להורים ויזה יש לצרף צילום דרכונים של ההורים.

 

האם צריך להביא לראיון משהו שמוכיח שהילדים תלמידים בביה”ס?

מומלץ לצרף מכתב אישור מהלימודים.
יתכן ותדרשו ללהציג מסמך כזה ויכול להיות שלא, תלוי במראיין.