הוצאת ויזה לארצות הברית באופן עצמאי תוכלו לעשות באמצעות מילוי טפסים לויזה לארה”ב אשר אותם תוכלו למלא באתר הבית של שגרירות ארה”ב בישראל. על מנת להתחיל בתהליך, תתבקשו למלא את הפרטים האישיים שלכם בשפה האנגלית ולצרף תמונת פספורט בהתאם לגודל ולתקן שנקבעו לפי הקריטריונים של השגרירות האמריקאית.

ארצות הברית היא ללא ספק אחת המדינות האהובות ביותר בעולם. אינספור אנשים מתדפקים על דלתותיה מדי יום, ואין זה מפתיע שעל מנת לקבל את אישור הכניסה המיוחל (גם אם מדובר בזמן קצוב) יש לעבור הליך בירוקרטי לא פשוט, אך גם לא מורכב, שמטרתו להוכיח לגורמים האחראיים שאינכם מחפשים להפוך לשוהים בלתי חוקיים במדינה זו שגם ככה סובלת מכך שנמצאים בה אנשים רבים שלא אמורים להישאר יותר משלושה חודשים.

הוצאת ויזה לארה"ב באופן עצמאי

הוצאת ויזה לארה”ב באופן עצמאי בעברית

 

ודאו שאתם מוציאים את סוג הויזה הנכון

ויזות לארה”ב מונפקות בהתאם למטרת נסיעתו של המבקש. למה הכוונה? לכל מטרת כניסה לארה”ב יש סוג שונה של ויזה בעלת תנאים שונים ותוקף שונה, לדוגמא: כאשר מטרת הנסיעה היא טיול, נופש או ביקור קרובים סוג הויזה שנבקש הוא ויזת תיירות ועסקים B1 / B2, לרוב תוקפה הוא 6 חודשים, חל איסור לעבוד בארה”ב עם ויזה זו.

 

ודאו שיש לכם דרכון בתוקף

יש לוודא כי הדרכון שלכם אכן בתוקף, מומלץ של 3 חודשים לפחות שכן תהליך הוצאת הויזה עשוי לקחת בין מספר שבועות למספר חודשים (בשל עונה עמוסה, תקלות בלתי צפויות וכו’). יש לציין כי ניתן להמשיך להשתמש בויזה שקיבלתם ולהיכנס לארצות הברית גם אם הויזה נמצאת בדרכון שפג תוקפו (במקרה כזה נוסעים עם שני דרכונים).

תהליך הוצאת ויזה לארה”ב – מילוי טפסים באופן עצמאי

עליכם להקפיד על מילוי הטפסים באופן תקין וללא שגיאות כתיב וזאת מפני שהשגרירות אינה מגלה סלחנות לטעויות טכניות בעת שליחת הטפסים ועלולים לפסול לכם את הטופס בהגיעכם לריאיון מול השגריר האמריקאי ואז תידרשו להגיע שוב לריאיון במועד מאוחר יותר.

כחלק ממילוי הטפסים לויזה לארה”ב עליכם להוכיח כי אינם מתכוונים לטוס לארה”ב למטרות הגירה או עבודה, שכן השגרירות האמריקאית אינה תאשר לכם הוצאת ויזה לארצות הברית. על מנת להעיד על כוונתכם להוציא ויזה למטרת תיירות בלבד, תתבקשו לצרף מסמכים המעידים על כך שעיקר חייכם מתנהל בישראל וכי יש ברשותכם סיבות ומטרות אישיות או עסקיות לכך שאינכם מתכוונים לעזוב את הארץ.

כמו כן, תתבקשו להציג את המסמכים המעידים על כך כגון: אישור על לימודים אקדמאים והשכלה גבוהה, אישור על החזקת רכב, דירה או נכס עם משכנתא שעליכם לשלם, אישור שירות בצה”ל בצבא קבע או בשירות סדיר וכו’.

לאחר שסיימתם למלא את השאלון בהצלחה וצירפתם את כל המסמכים הרלוונטיים, תוכלו להמשיך לשלב תשלום האגרה לשגרירות ארה”ב ולתאם מועד לראיון לויזה לארצות הברית באופן עצמאי באחד מהסניפים של שגרירות ארצות הברית בישראל בסניף תל אביב או בירושלים.

 

 

הכנה ליום הריאיון בשגרירות ארה”ב

ליום הריאיון הכינו עמכם את המסמכים הרלוונטיים שהמצאתם והציגו אותם לקונסול האמריקאי במעמד הריאיון. לאחר שתשאלו מספר שאלות, תקבלו תשובה מידית ברגע שבקשתם להוצאת הויזה לארה”ב אושרה.

הריאיון הוא השלב האחרון לפני הנפקת הויזה. הוצאת ויזה לארה”ב ללא ראיון אפשרית רק עבור בני פחות מ-14 שנים ומעל 79 שנים (עדיין יש להגיש טפסים). לראיון יש להביא תמונות פספורט, דרכון בתוקף ודרכונים קודמים ומסמכים התומכים בבקשה שלכם (עבור תייר למשל יש להוכיח כי אין כוונה להשתקע – אפשר להביא אישור לימודים לסטודנט, להוכיח בעלות על דירה, מכתב העסקה ותלושי משכורת, חוזה שכירות וכד’). במידה ובקשתכם אושרה, את דרכונכם עם הויזה החדשה תקבלו בדואר שליחים של דואר ישראל.

תהליך הוצאת ויזה לארה"ב

 

הקשיים הבסיסיים בקבלת ויזה לארה”ב

כל הליך בירוקרטי מעורר לא מעט חששות, ופעמים רבות – לשווא. כדי לקבל את המסמך הרצוי, יש למלא את הטופס DS160 בצורה מדויקת ובשפה אנגלית תקנית. מדובר באחד האתגרים הגדולים ביותר עבור אנשים רבים שלא תמיד מסוגלים לענות על השאלות הנמצאות בטופס בשפה האנגלית בקלות. מדובר בשאלות שונות ומגוונות בדבר העבר של מבקש הויזה, מצבו הכלכלי, המשפחתי והתעסוקתי. במידה ושאלות אישיות כאלה מעוררות חוסר נעימות, הדבר עשוי לגרום לבעיה במהלך הריאיון, כך שיש להתכונן לכך באופן מרכז. שלב חשוב נוסף בתהליך, אך שאינו דורש עבודה מיוחדת – זה תשלום אגרת החובה בגין בקשת הויזה. האגרה הינה על סך 160$ עבור ויזת תייר פשוטה, וניתן לשלם באמצעות האתר של השגרירות ובכרטיס אשראי.

 

האם הארכת ויזה לארה”ב פשוטה יותר?

אין ספק שלאחר שכבר קיבלתם את הויזה פעם אחת – בדרך כלל יותר קל לקבל הארכה. התהליך שונה מהוצאת הויזה הראשונית בעיקר בכך שאין צורך להגיע לשגרירות לביצוע הריאיון בחלק מהמקרים. היתרון הזה הופיע בשנת 2015 כאשר השגרירות אישרה ביצוע בקשת הארכת ויזה ללא ביקור בשגרירות (לעומדים בתנאים), אלא באמצעות שליחת הבקשה וכל המסמכים הרלוונטיים בדואר רשום. כך שניתן לומר שלבצע הארכה הרבה יותר קל מהוצאת הויזה בפעם הראשונה. אך חשוב מאוד לעשות זאת מבעוד מועד, לפני שהויזה הראשונית פוקעת ולכל המאחור עד 12 חודשים מפקיעת תוקף הויזה הקודמת!

 

איך מוציאים ויזה לארה”ב באופן עצמאי במהירות?

על מנת שתוכלו לקבוע מועד לטיסה לארצות הברית בהקדם האפשרי, תצטרכו להחזיק בדרכון ובוויזה בתוקף. במידה ובכל זאת תצטרכו סיוע ותגלו שהוצאת ויזה לארה”ב באופן עצמאי היא חוויה שגוזלת לכם זמן יקר ובכדי שתסיימו את התהליך במהירות, תוכלו להשתמש בשירותי הוצאת ויזה לארה”ב של חברת VISA USA ולמלא את הטפסים לויזה לארה”ב בעברית ולאפשר לצוות המקצועי שלנו לשלוח עבורכם את הטפסים, לבצע את תשלום האגרה עבורכם ולתאם מועד לריאיון בשגרירות האמריקאית בסניף הקרוב אל ביתכם או המועדף עליכם לפי בחירתכם תוך מספר ימים בלבד.

קישור מומלץ בהקשר זה הוא: הוצאת ויזה לארה”ב בשירות עצמי – יתרונות וחסרונות.

 

רוצים לקבוע תור לשגרירות ארה”ב מהר יותר?
הוצאת ויזה מהירה לארה”ב אפשרית באמצעות שירות ה – VIP במסגרתו תקבלו מועד לריאיון בשגרירות ארה”ב תוך שעתיים בלבד. שימו לב שהכוונה לשעתיים בסיום הטיפול בבקשתכם לאחריה יקבע לכם תור בשגרירות שתתבקשו להמתין לו.

הוצאת ויזה לארה"ב

הוצאת ויזה לארה”ב במהירות

 

ואם אני רוצה להעזר בחברה להוצאת ויזה לארה”ב

אם תרצו להעזר בחברה להוצאת ויזה לארצות הברית, חשוב שתבחרו חברה ותיקה ואמינה עם ביקורות חיוביות רבות ברחבי הרשת, אין הנחתום מעיד על עיסתו כפי שודאי אתם יודעים ולכן לא נדבר על עצמנו הרבה ורק נפנה אתכם לקרוא חלק מסיפורים של לקוחותנו אודותנו. כן נמליץ לכם לקרוא מאמר יעודי העוסק בשאלה איך לבחור חברה מומלצת להוצאת ויזה לארה”ב שיאפשר לכם לבחון את החברה בה אתם מסתייעים ממספר היבטים שונים.

 

הוצאת ויזה לארה”ב עצמאית בשירות עצמי (יתרונות וחסרונות)

לבד או בעזרת חברה מקצועית? הוצאת הוויזה לארצות הברית נראית פעמים רבות כמו תהליך שלא נגמר. גם אם הרזומה שלנו חלק לחלוטין, וגם אם כוונותינו בשהותנו בארצות הברית טהורות לחלוטין, עלינו לעמוד בפני מסכת ייסורים של בירוקרטיה לא נגמרת עד קבלת אישור הביקור המיוחל.

ויזה לארצות הברית בשירות עצמי

 

הסיבה לתהליך הארוך והמתיש היא כמובן רצונה של ארצות הברית למנוע מעבר של גורמי טרור, כמו גם של עובדים לא חוקיים אל תוך שטחה. למרות עוצמתה הכלכלית האדירה, בארצות הברית ישנם אזורים מוכי אבטלה ועוני, אשר זקוקים למשרות כמו לאוויר לנשימה. ישראלים רבים אחרי צבא מנצלים את הוויזה שקיבלו על מנת לעבוד בארצות הברית באופן לא חוקי, להרוויח רווחי עתק ובכך לנשל את המקומיים מהמשרות להם הם כל כך זקוקים.

זו אחת הסיבות לכך שממשלת ארצות הברית לא מעניקה לאזרחי מדינת ישראל ויזה באופן אוטומטי, ומחייבת אותם בתהליך אישור ארוך ומייגע. ישנן שתי אפשרויות להוצאת ויזה לארצות הברית. אפשרות אחת היא סיוע של חברה מקצועית להוצאת ויזה לארה”ב.

ישנו מגוון עצום של חברות הפועלות בתחום אשר לכל אחת מהן נקודות חוזק וחולשה. אפשרות שניה היא לנסות להוציא ויזה לארה”ב בשירות עצמי. ניסיון זה דורש אומץ לקראת התמודדות בירוקרטית לא פשוטה, ומחייב אותנו לשקול היטב את היתרונות והחסרונות הגלומים בו.

 

 

מה היתרונות בהוצאת ויזה באופן עצמאי

כאמור, הוצאת ויזה לארצות הברית בשירות עצמי היא דרך אפשרית בהחלט, אך מלווה באתגרים לא פשוטים. ישנו מגוון של יתרונות בהוצאת ויזה בשירות עצמי והם כוללים בין השאר:

  • פיתוח של יכולת עצמאית: רווח זה יהיה בידע שתצברו על הדרכים הנכונות להתנהל מול הבירוקרטיה האמריקאית. שימוש בשירותי חברה להוצאת ויזה לארצות הברית יוכל אמנם לקדם אתכם ולסייע בתווך הקצר, אך ימנע מכם לרכוש את הידע על מנת שתוכלו לעשות זאת לבד בעתיד. אם אתם מתכננים מסעות עסקיים רבים לארץ האפשרויות הבלתי נגמרות, כדאי מאוד לשקול להוציא ויזה בשירות עצמי.

 

  • חיסכון בכסף: המערך הבירוקרטי האמריקאי אינו דורש מכם לעשות שימוש בשירותי חברה חיצונית. פעמים רבות חברות מנסות להשיג מכם תשלום על פעולות פשוטות למדי שתוכלו לעשות גם באופן עצמאי. בחירה באפשרות של לעשות הכל בעצמכם תוביל פעמים רבות לחיסכון כלכלי משמעותי, ובמקרים של שימוש בשירותי חברה לא אמינה גם עשויה להתברר כלא גוזלת זמן רב בצורה משמעותית. לכן במידה ואתם בוחרים בכל זאת לעשות את התהליך אצל חברה חשוב לבחור אותה בקפידה. קרא כאן עוד על מחיר הוצאת ויזה לארה”ב.

 

  • אחראיות אישית: כאשר אנחנו מוציאים ויזה לארצות הברית אנחנו נדרשים למלא מגוון רחב של טפסים ותצהירים. חשוב לזכור שהמערך הבירוקרטי האמריקאי הוא מסודר למדי, ושהאמינות שלכם כאנשי עסקים עלולה להיפגע באופן אנוש אם תגישו תצהיר שימצא כלא נכון. עבודה עצמאית למול הבירוקרטיה האמריקאית מבטיחה לכם שאתם מכירים כל מסמך על בוריו, ומפחיתה משמעותית את הסיכון שבמסירה של תצהיר שגוי, מצב אפשרי לחלוטין כאשר מסתייעים בחברה לא מקצועית להוצאת ויזה.

 

  • יעילות ארגונית: העולם הכלכלי הגלובלי של היום מחייב ארגונים ואנשי עסקים פעמים רבות לקיים קשרים עם שותפים בארצות אחרות. קשה מאוד להשיג את המיומנות הדרושה לתחזוקה שוטפת של קשרים אלו, והאתגרים נוגעים בין השאר לעניין ההבדלים התרבותיים, כמו גם להבדלים בהתנהלות מול מערכים בירוקרטיים זרים. לקיחה של אתגר כמו הוצאת ויזות ואישורים ללא סיוע מגורם חיצוני הוא דרך לאמן את אנשי העסק בהתנהלות מול פקידים ממדינה זרה, ולמעשה מעניק תרגול חשוב לאתגרים הבאים בהתנהלות המשותפת. אי הצלחה בהליך כמו הוצאת ויזה לארצות הברית באופן עצמאי, יכולה בהחלט לנבא אי הצלחה של העובד בפרויקטים עתידיים משותפים אחרים עם שותף אמריקאי.

 

מה החסרונות בהוצאת ויזה לארצות הברית עצמאית בשירות עצמי

לצד היתרונות הברורים, קיימים גם חסרונות רבים להוצאת ויזה לארצות הברית בשירות עצמי. חשוב לשים לב אליהם כדי שתוכלו לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר עבורכם. חסרונות אלו כוללים בין השאר:

  • סכנת הסירוב: אנו נוטים לחשוב על הוצאת הוויזה כתהליך בירוקרטי ארוך ומיגע, אך שבסופו תמיד תחכה לנו הוויזה הנחשקת. חשוב מאוד לזכור כי לא תמיד מדובר בעובדה מוגמרת. זכרו כי סירוב לבקשת הוויזה שלכם הוא אפשרי ביותר, ויכול לנבוע ממספר עצום של מניעים אשר חלקם סמויים מן העין ותלויים בדברים שלא תוכלו לשים עליהם את האצבע. שימוש בשירותי חברה מקצועית להוצאת ויזה לארצות הברית ממזער את הסיכון לסירוב הבקשה בצורה משמעותית בשל הידע הרבה של החברה בנוגע לדברים אותם מחפשים פקידים הבירוקרטיה.

 

  • ראש שקט: במקרה ואנחנו מעוניינים במיקוד בתכנון המסע שלנו בארצות הברית, יתכן ותהליך הוצאת הוויזה יפריע לנו בצורה משמעותית. חשוב לזכור כי מדובר בתהליך הדורש מאתנו עיסוק בכמות נכבדת של מסמכים ואישורים, אשר יפריעו לנו לתכנן את הביקור עצמו. יתכן מאוד ולשכור את שירותי חברה מקצועית יהיה משתלם מאחר והוא יאפשר לנו לנצל את זמן השהות שלנו בצורה טובה ביותר, בגלל הראש השקט שהיא תעניק לנו וזמן התכנון הארוך יותר.

 

  • חסכון בימי עבודה: בעל עסק השואף לקיים שגרת פעילות רגילה, חייב לשקול ברצינות להיעזר בשירותי חברה חיצונית להוצאת הוויזה. גם עובדים מיומנים ובעלי קיבולת משימות גדולה יחסית, עלולים להיות פחות יעילים אם חלק מיום העבודה שלהם יתבזבז על מערכים בירוקרטיים שואבי זמן. מדובר למעשה בחיסכון שעשוי להיות הפסד כספי לאורך זמן, מאחר וההורדה של המעמסה הזו מהעובד הממוצע תגרום לו לחוש מוערך יותר, תעניק לנסיעה העסקית חשיבות רבה יותר בעיניו, ותגרום לכך שהתפוקה שתתקבל ממנו תהיה גבוהה בהרבה.

  

  • בזבוז זמן: הוצאת ויזה היא תקפה בדרך כלל לעשר שנים קדימה. לכן, הסיכוי שהמערך הבירוקרטי יישאר זהה גם פעם הבאה שנגיש את הבקשה הוא יחסית קטן. לכן, לצבירת הניסיון האישי בהוצאת הוויזה אין יתרון מוחלט, ויתכן מאוד והזמן שנבזבז בהבנה של כל סוג מסמך ופעולה שיש לבצע יהיה פשוטו כמשמעו, זמן מבוזבז. שימוש בשירותי חברה מקצועית יכול לסייע לנו על ידי תזכורת וליווי בתהליך הוצאת הוויזה, ובכך להפוך אותנו למומחי הוצאת ויזה מהרגע הראשון.

 

זכרו שניתן להיעזר בשירות של אנשי מקצוע

בכולנו מקננת שאיפה סמויה לעשות הכל לבד, לסמוך על עצמנו ולהתמודד עם הקשיים ללא סיוע חיצוני.  מדובר בשאיפה נאצלת, אך חשוב לשים אליה לב ולא לתת לה להפריע למהלך החיים התקין והשגרתי שלנו.

חשוב לזכור שהסיוע של חברה מקצועית להוצאת ויזה לארצות הברית הוא לא פחיתות כבוד, ולא הופך אותנו לאנשים פחות יעילים, מסורים או חכמים. מדובר פשוט בדרך לחסוך לנו זמן וכאבי ראש, בדומה לכל שירות יעוץ שהוא, בין אם משפטי או רפואי.

השימוש בשירותי חברה להוצאת ויזה לארצות הברית חייב להיעשות לאחר חשיבה רצינית ובחירה נכונה של החברה המתאימה ביותר לצרכיכם. הקפידו לבחור רק בחברה בעלת ידע וניסיון ארוך שנים בתחום. בחירה בחברה לא רצינית וללא הידע והתשתית המקצועית הנדרשת עשויה להתברר כמפחיתת כוח במקום כמכפילת כוח בהתמודדות שלכם בתהליך הוצאת הויזה.

חברות אלו יסבכו עבורכם הליכים פשוטים וייצרו בעיות תיאום לא נחוצות הנובעות מכך שהן למעשה גורם שלישי בתיאום הויזה.

 

לפרטים נוספים התקשרו אלינו: 055-889-1032 וכבר מהשיחה הראשונה תבינו שהגעתם לבית עסק טוב ששמח לעזור ללקוחותיו.

 

שאלות ותשובות

ויזה לארה״ב – לעשות לבד? דרך סוכנות? איך זה? אשמח לעזרה!

את יכולה בהחלט לעשות את כל התהליך לבד , אבל דעי שזהו תהליך בירוקרטי וארוך והרבה הולכים בו לאיבוד. לכן מומלץ להשקיע טיפה יותר כסף אבל לחסוך בזמן, אי וודאות ובירוקרטיה לא נעימה. אם תצטרכי עזרה נוספת את מוזמנת לפנות אלינו.

 

צריכה לחדש ויזה לארה”ב, מהי הדרך הכי כדאית?

יש 2 דרכים להגיש בקשה לויזה. הראשונה היא לגשת בכוחות עצמך לאתר השגרירות למלא את הטפסים באנגלית ולעבור את כל התהליך הבירוקרטי בכוחות עצמך. אפשרות השניה היא לפנות לחברה שעוזרת לך לעבור את כל התהליך. חברה מקצרת לך את כל ההליך הבירוקרטי וחוסכת את הזמן ואי הוודאות שמתלווים לתהליך הוצאת הויזה. את מוזמנת לפנות אלינו! צוות VISA USA.

 

אשמח לעזרה במילוי טפסים להוצאת ויזה. האם יש טפסים בעברית? מומלץ להעביר למישהו שימלא את הטפסים או למלא אותם באופן עצמאי?

ניתן הגיש בקשה לויזה באופן עצמאי דרך אתרי השגרירות. ראשית יש למלא טופס ds-160 בעל 16 עמודים באנגלית ושם יש גם להעלות תמונה דיגיטלית.
אחר כך עליך לפנות אונליין למערכת קביעת התורים ושם יש לפתוח חשבון, לתאם החזרת דרכונים, לשלם אגרה ולתאם ראיון.
בכל שלב עליך לשמור את הטפסים הרוולנטים ולהציגם ביום הראיון.
דרך נוספת היא להגיש בקשה בעברית דרך חברה ולקצר את התהליך.

 

תכנים נוספים הקשורים להוצאת ויזה לארה”ב באופן עצמאי

ויזת אנשי צוות   C1/D